Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia herättää, jos appivanhempasi...

En ymmärrä itseäni
27.07.2018 |

Mitä siis ajattelisit, jos appivanhempasi muuttaisivat samalle paikkakunnalle kuin perheesi ja tämä suurimmaksi osaksi vain siksi, että te asutte siellä. Meillä käy nyt näin...Kun lapset olivat pieniä, olisin varmasti ollut ajatuksesta innoissani, mutta nyt en tiedä. Ihan perus hyvät välit on heihin, mitään suurempia ristiriitoja ei ole, mutta joku mua ahdistaa asiassa, enkä edes ymmärrä mikä? Ajatuksia kiitos!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä he olisivat tulossa kotiimme ja kohteliaasti yritämme esitellä myynnissä olevia asuntoja.

Vierailija
2/8 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa se olisi. Ovat mukavia ihmisiä, joiden kanssa viettää mielellään aikaa. Nyt välimatka on tosi pitkä, ja se harmittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä.On asuttu samalla paikkakunnalla ja harvoin tavataan,kun lastenhoitoa eivät tarvitse enää. Välit meillä on ihan normaalit puolin ja toisin.Eletään molemmat omaa elämää ja omia harrastuksia ja he käy tietysti töissä.

Joulut vietetään yhdessä ja lastenlasten synttärit.

Vierailija
4/8 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi.

Vierailija
5/8 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä.On asuttu samalla paikkakunnalla ja harvoin tavataan,kun lastenhoitoa eivät tarvitse enää. Välit meillä on ihan normaalit puolin ja toisin.Eletään molemmat omaa elämää ja omia harrastuksia ja he käy tietysti töissä.

Joulut vietetään yhdessä ja lastenlasten synttärit.

Vierailija
6/8 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kunhan eivät olisi tunkemassa koko ajan kylään niin ihan sama asuuko samalla vai eri paikkakunnalla.

Vierailija
7/8 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vanhat nurkkapatriootit asumme samalla paikkakunnalla kuin lapsemme perheineen ja kaikkien appivanhemmatkin asuvat joko samassa kaupungissa tai lähikunnissa. Ei ongelmia; tavataan kun halutaan = aika usein.

Vierailija
8/8 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani asuvat samalla paikkakunnalla, eikä se haittaa mua. Nyt vaan mietityttää, ettei appivanhemmat ala liikaa olemaan meillä. Ovat nytkin lähes päivittäin yhteyksissä mieheeni ja välillä tuntuu, että ovat jotenkin riippuvaisia tästä pojastaan, tämä saattaa olla täysin mun kuvitelmaa ja siksi mua ärsyttääkin nämä omat tuntemukseni. Ovat eläkeiässä jo, pientä yritystoimintaa vielä pitävät, mutta pikku hiljaa lopettelevat, joten heillä on kohta paljon vapaa-aikaa. Eivät ole mitään harrastavia, eivätkä yhdistysihmisiä, me ollaan lähinnä se linkki tähän kaupunkiin. Mutta voihan se olla, että yllättävät ja löytävät oman piirinsä ja ihmiset täältä. Toivottavasti näin. T.ketjun aloittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi