Ketä kiinnostaa joku suomalainen geeniperimä
Otsikko kertoo kaiken. Ketä kiinnostaa jatkaa "suomalaista geeniperimää"? Miksi ihmiset ovat niin vihaisia jos suomalainen mies tapailee japanilaisen tai korealaisen naisen kanssa?
Kommentit (93)
Niin ja mikäs se geeni olikaan minkä suomalainen omaa? Joku rähjägeeni mikä tekee meidät väkivaltaisiksi.
Ihan hyvä siis sekottua mun puolesta. Tietty mieluiten eurooppalaisten kanssa
Höpö höpö. Ei siitä kukaan normaali ihminen vihaiseksi tule. Persut erikseen. Minäkin tapailen vain ei suomalaisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Otsikko kertoo kaiken. Ketä kiinnostaa jatkaa "suomalaista geeniperimää"? Miksi ihmiset ovat niin vihaisia jos suomalainen mies tapailee japanilaisen tai korealaisen naisen kanssa?
Suomalaisia?
Suomalainen periytyvä geneettinen sairauslista on ainakin lohduton. Jospa se vähitellen vuosisatojen myötä katoaisi, kun tulee uusia geenejä maailmalta.
Sääliksi käy reppanat jotka valitsevat aasialaisen naisen.. Eivät kelvanneet suomalaiselle naiselle.
Tottakai jos tummat ja tuliset sitten naimakauppojen ja serkusliittojen jälkeläisiä.
Totta kai se ihmetyttää jos haluaa degeneroida omaa geeniperimäänsä kehitysmaageeneillä. Japanilaisia en laskisi kylläkään degeneroiviksi.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy reppanat jotka valitsevat aasialaisen naisen.. Eivät kelvanneet suomalaiselle naiselle.
Syyllistät suomalaisille naisille kelpaamattomia miehiä? Miksi noin julma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyllistät suomalaisille naisille kelpaamattomia miehiä? Miksi noin julma?
Samaa mietin itsekin. Ja olen nainen 26v
Minulla paeikymppisellä naisella on iranilainen mies. Hyväksytkö, ap?
Vierailija kirjoitti:
Ovatpahan poissa sinua häiritsemästä.
Entä muuten jos valitseekin lännestä, kuten Britannia, Ranska, Espanja, Italia, Yhdysvallat, Kanada...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatpahan poissa sinua häiritsemästä.
Entä muuten jos valitseekin lännestä, kuten Britannia, Ranska, Espanja, Italia, Yhdysvallat, Kanada...?
Tämä minuakin kiinnostaisi tietää.
Itse olen mies jolla on nykyään englantilainen naisystävä, johon tutustuin pari vuotta sitten ollessani siellä vaihto-oppilaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen periytyvä geneettinen sairauslista on ainakin lohduton. Jospa se vähitellen vuosisatojen myötä katoaisi, kun tulee uusia geenejä maailmalta.
Ei siltä näytä kun katsoo tulijoita. Älykkyysosamäärä on yleensä valitettavn pieni tällä populaatiolla.
Kyllä se peittoaa kuitenkin monen kommentoijan.
Vierailija kirjoitti:
Sä voisit näyttää esimerkkiä, miksi odotat? Do it.
Vierailija kirjoitti:
Maailmalla niitä sairuaksia vasta onkin, tuhansia ja tuhansia.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan säälit, katos kun miehet tykkää älykkäistä kauniista naisista. Niitä aasiassa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siltä näytä kun katsoo tulijoita. Älykkyysosamäärä on yleensä valitettavn pieni tällä populaatiolla.
Kyllä se peittoaa kuitenkin monen kommentoijan.
veikkaanpa että ei.
Suomalaisethan on muutenkin aasialaista kansaa.