Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, jota ahdistaa oma kroppa näillä helteillä?

Vierailija
27.07.2018 |

Olen viimeisen vuoden aikana lihonut muutamia kiloja ja tuntuu, että kaikki vaatteet kinnaavat. Uimapuvussa näytän typerältä ja vatsamakkaroiden väliin kertyy hikeä. Sään takia on pakko pukeutua niukasti, mikä oikein korostaa sitä, että olen lihonut. Ja nämä helteet sen kun jatkuvat ja jatkuvat... :/ Olenko ainoa, joka tuskailee vartalokriisin kanssa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on säärikriisi aina lämpimillä säillä. En ilkeä pitää kuin pitkiä housuja. Kaiken lisäksi tällä hetkellä kaupoista löytyy ohuita puuvillahousuja vain joko täysvalkeita, raidallisia tai sitten kamalia kuoseja. En ole löytänyt siistejä yksivärisiä muuta kuin jotain ihon myötäisiä pastellisävyisiä farkkuja, ei kiitos.

Vierailija
2/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan päin vastoin. Olen lihonut pari kiloa, mutta tänä kesänä olen viitsinyt kulkea mekko päällä ja ilman sukkahousuja. Samalla huomasin, että mullahan totta tosiaan on polvien yläpuolella selluliittiä, jonka tarkkasilmäinen kyylä voi huomata. Mutta sitten mulle tuli sellainen olo, että ihan sama, on vaan niin helv*tin kuuma, etten edes mieti niiden peittämistä.

Ainoa mikä ärsyttää on hikinen ja nihkä olo ja aurinkorasvalla läträäminen. Ja se, että helle turvottaa, jouduin pitämään suht pitkävartisia sukkia, ja niiden jättämät rajat jäivät moniksi tunneiksi paistamaan rumasti sääriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kertyy nestettä kroppaan näin helteellä ja etenkin vatsa turpoaa ja roikkuu. Ahdistaa kyllä tuntea ne vatsaihrat tuossa, mutta pakko silti käydä uimassa ym.

Vierailija
4/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama tilanne, kun vaihdevuosien jälkeen on alkanut rasvaa kertyä vyötärölle. Vuosikymmenien hoikkuuden jälkeen se tuntuu tosi ikävältä ja koen olevani hirveä läski.

Helteellä on vaikea pukeutua niin ettei mahan pullotus näkyisi.

Vierailija
5/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ahdista kropan muoto, mutta atooppinen iho menee huonoon kuntoon hikoilusta ja jatkuvasta suihkutuksesta :(. Jatkuvasti epämukava olo, kun kutittaa niin hitosti, ja lyhyet vaatteet paljastavat ihon huonon kunnon. Naamaan puskee myös älyttömästi näppyjä hikoilusta ja aurinkorasvasta.

Vierailija
6/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ahdista kropan muoto, mutta atooppinen iho menee huonoon kuntoon hikoilusta ja jatkuvasta suihkutuksesta :(. Jatkuvasti epämukava olo, kun kutittaa niin hitosti, ja lyhyet vaatteet paljastavat ihon huonon kunnon. Naamaan puskee myös älyttömästi näppyjä hikoilusta ja aurinkorasvasta.

Täällä toinen jonka atooppinen iho räjähtää aina näillä keleillä. Ja aina sanotaan että aurinko auttaa...

Vierailija
7/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa kun en voi pukeutua miten haluaisin sillä olen lihonut 20 kg

Vierailija
8/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut 10kg joten ihan ok. Kyllä paino kannattaa pitää kurissa. Itsekin monta kesää kärvistelin läskien kanssa kunnes tein päätöksen. Nyt on hyvä olla.

Vierailija
9/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatte mennä vaan oikeasti! Tää kesä on niin huikean hieno että nyt porukalla haistatatte hitot niille kiloille ja kesävaatteet vaan niskaan! Muutama sopivankokoinen vaate vaan ostoon ja menoks, aivan liian lyhyt aika tämä suomen kesä murehtia omaa kroppaa ja muhkuroita.

Ja jos uimapuku ahdistaa niin vauhdilla vaan veteen ja nauttimaan luonnonvesistä. Keskitytään enemmän siihen mille tuntuu kun mille näyttää, nyt on aika nauttia.

Vierailija
10/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele kuin ihaillen kaikkia, jotka suonikohjuineen ja vatsamakkaroineen uskaltaa pukeutua kesäisesti. Kertoo itselleni heistä sen, että ovat sinut itsensä kanssa, ja omaavat terveen itsetunnon. Hyväksykää itsenne sellaisina kuin olette.

Ps. Itsellänikin on vikoja, joita jotkut ehkä haluaisivat peitellä, mutta itse annan näkyä, koska kertovat eletystä elämästä. On arpia, suonikohjuja, ihon laikkuisuutta ja värieroja yms. näppyä. So what.

Vierailija
11/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatte mennä vaan oikeasti! Tää kesä on niin huikean hieno että nyt porukalla haistatatte hitot niille kiloille ja kesävaatteet vaan niskaan! Muutama sopivankokoinen vaate vaan ostoon ja menoks, aivan liian lyhyt aika tämä suomen kesä murehtia omaa kroppaa ja muhkuroita.

Ja jos uimapuku ahdistaa niin vauhdilla vaan veteen ja nauttimaan luonnonvesistä. Keskitytään enemmän siihen mille tuntuu kun mille näyttää, nyt on aika nauttia.

Mees nyt v.ttuun siitä.

Vierailija
12/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumuus ahdistaa, kroppa ei. Kuumuuden takia ruoka ei maita, joten olen laihtunut ja näytän hyvältä.

Vierailija
13/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olet harvinainen tapaus palstalla. Suurin osa palstalaisista on erittäin hyvässä sekä fyysisessä että henkisessä kunnossa.

Vierailija
14/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettehassuja kirjoitti:

Olen laihtunut 10kg joten ihan ok. Kyllä paino kannattaa pitää kurissa. Itsekin monta kesää kärvistelin läskien kanssa kunnes tein päätöksen. Nyt on hyvä olla.

Mä olen laihtunut vuodessa 13 kg eikä mulla ole yhtään parempi olla helteellä kuin ennenkään. Aina se on yhtä kamalaa. Turvottaa, ahdistaa, tulee näppylöitä naamaan, hiuspohjaan, niskaan, selkään, käsiin. Pulssi hakkaa niin että päässä jyskyttää ja korvissa kohisee. Koko ajan huono olo. Töissä etenen hissuksiin buranan ja panadolin voimin. Nihkeä ja hikinen olo.

Vierailija
15/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, samat fiilikset. Paino tuli varkain ja nyt toki olen herännyt ja teen asialle jotain, mutta se ei auta tänään kun pitäisi valita vaatteet töihin. Jos laittaa löysää, näyttää vieläkin läskimmältä. Jos laittaa myötäilevää, jokainen makkara, kumpu ja esim. alusvaatteiden aiheuttamat nolot tursuilut näkyvät kolmen kilometrin päähän.

Ei, en todellakaan nauti. Sisäisesti olen edelleen se hoikka tyttö jonka ei tarvitse vahtia syömisiä. Ulkoisesti olen suohirviö (tai siltä se tuntuu). Tiedän olevani naurettava sillä paino on edelleenkin vain 68kg, mutta ei sille fiilikselle mitään voi. Vihasin helteitä hoikempanakin joten tämä kesä on ollut todellista paskaa toukokuusta asti.

Tulisipa jo syksy jotta voin laihduttaa rauhassa, piilossa muiden katseilta.

Vierailija
16/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet median naiskuvan uhri.

Vierailija
17/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, samat fiilikset. Paino tuli varkain ja nyt toki olen herännyt ja teen asialle jotain, mutta se ei auta tänään kun pitäisi valita vaatteet töihin. Jos laittaa löysää, näyttää vieläkin läskimmältä. Jos laittaa myötäilevää, jokainen makkara, kumpu ja esim. alusvaatteiden aiheuttamat nolot tursuilut näkyvät kolmen kilometrin päähän.

Ei, en todellakaan nauti. Sisäisesti olen edelleen se hoikka tyttö jonka ei tarvitse vahtia syömisiä. Ulkoisesti olen suohirviö (tai siltä se tuntuu). Tiedän olevani naurettava sillä paino on edelleenkin vain 68kg, mutta ei sille fiilikselle mitään voi. Vihasin helteitä hoikempanakin joten tämä kesä on ollut todellista paskaa toukokuusta asti.

Tulisipa jo syksy jotta voin laihduttaa rauhassa, piilossa muiden katseilta.

juuri tämä fiilis. Tuntuu oidolta, kun oma pää ei pysy perässä kun paino nousee ja tuntee olevansa varsamaisen hoikka edelleen. No valokuvat paljastavat totuuden ja toki muut näkevät minut koko ajan sellaisena kuin oikeasti olen. :(

Vierailija
18/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa todella. Pukeudun tyylikkäästi ja kivoihin vaatteisiin aina viileämpinä vuodenaikoina, esim päällystakkeihin, mutta kesällä ei vaan voi. Näytän ihan hirveältä prismasta ostetuissa 3XL t-paidoissa ja kulahtaneissa sortseissa, liikakilot näkyvillä (jotka osaan siis peittää aika hyvin muina vuodenaikoina). Koko ajan raskas, valuva ja höllyvä olo. Eikä todella nosta mielialaa nähdä kesäkunnossa olevia vaivattoman viileitä kaunottaria, jotka mennä liihottavat tyylikkäissä kesäasuissaan ilman kumpuja tai hikiläiskiä.

Vierailija
19/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei häiritse, vaikka olen 170cm/78kg. Mulla on höllyvät reidet ja isohko maha, tissitkin iän mukana alkaneet riippua, että ovat nyt kuin kaksi uunikinnasta. 

Muistutan silti itseäni, että oli aikoja, kun painoin 109kg. Oli aikoja, kun kärsin kasvohermon halvauksesta ja toinen puoli naamasta ei toiminut ollenkaan.  

En jää vellomaan negatiivisiin, ajattelen positiivisen kautta. Mun kroppa on mitä on, mutta viihdyn siinä silti. Se on mun kroppa ja osa minua. 

Vierailija
20/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa todella. Pukeudun tyylikkäästi ja kivoihin vaatteisiin aina viileämpinä vuodenaikoina, esim päällystakkeihin, mutta kesällä ei vaan voi. Näytän ihan hirveältä prismasta ostetuissa 3XL t-paidoissa ja kulahtaneissa sortseissa, liikakilot näkyvillä (jotka osaan siis peittää aika hyvin muina vuodenaikoina). Koko ajan raskas, valuva ja höllyvä olo. Eikä todella nosta mielialaa nähdä kesäkunnossa olevia vaivattoman viileitä kaunottaria, jotka mennä liihottavat tyylikkäissä kesäasuissaan ilman kumpuja tai hikiläiskiä.

Mä asun vielä täällä Keski- ja Itä-Euroopan rajalla, niin miten onkin mahdollista että vastaan tulee vain täydellisen kauniita naisia, joiden näyttävät kesähelmat liehuvat tuulessa, korkeat korot kopisevat kaduilla, kuohkeat kiharat pompahtelevat kävelyn tahtiin. He eivät koskaan hikoile eikä suortuvakaan ole väärässä paikassa. Kesä on kuulemma ihanaa aikaa kun voi lähteä ulos joka päivä erilaisessa kesämekossa, ilman rintaliivejä, ja kaikki miehet katsovat perään.

Joo, voin taata että jos mä 75G lähden ilman rintsikoita naruolkainmekossa liikenteeseen, lopputulos on HIEMAN eri :D. T. se 68kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi