Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole saanut yli 20v mitään kohteliaisuuksia miehiltä

Vierailija
27.07.2018 |

Ne loppui joskus kun olin 23v. Sen jälkeen ei ole kukaan sanonut mitään.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla naisen kehuminen on #metoo asia ja voi johtaa työsuhteen purkuun. Siksi piilotan tunteeni ja poistan mielestäni ne kauniit asiat joita haluaisin työpaikan naisille sanoa.

Vierailija
22/43 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla naisen kehuminen on #metoo asia ja voi johtaa työsuhteen purkuun. Siksi piilotan tunteeni ja poistan mielestäni ne kauniit asiat joita haluaisin työpaikan naisille sanoa.

Ihan fiksua. Flirtti ei kuulu työpaikoille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinaista kyllä jos näin on.

Vierailija
24/43 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitas nyt jotain esimerkkejä kohtelaisuuksista ja tilanteista joissa niitä olettaisit tai haluaisit kuulevan.

Itse olen peruskohtelias kaikille ikään, sukupuoleen ja pärstäkertoimeen katsomatta. Avaan oven, tarjoan apua lastenvaunujen kanssa, autan liukastunutta mummelia ...

Vierailija
25/43 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Olet kaunista kuin keväinen päivä. Astuessasi huoneeseen täytät sen valolla ja lämmöllä. Harvoin, jos koskaan, olen saanut nauttia kaltaisesti seurasta. T: Mies.

Kävisikö kehusta?

Vierailija
26/43 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole saanut kohteliaisuuksia koskaan ja se on ollutki.... AI niin mutta tämä olikin taas, että kun nainen ei ole saanut kohteliaisuuksia miehiltä. Minä miehenä en tietenkään saa odottaa yhtään mitään vastakkaiselta sukupuolelta. Että jälleen kerran näin.

Vierailija
27/43 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverillani oli kaunis paita. Ennen olisin kehunut, mutta metoo on saanut ajattelemaan, että ei saa sanoa ulkonäöstä. Naiset kehuivat ja sitten minäkin uskalsin.

Vierailija
28/43 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoo-kampanjassa ei ole kyse siitä, etteikö saisi sanoa toiselle kohteliaisuuksia.

Kohteliaisuutta on esim. sanoa toiselle, että tällä on uusi paita, jonka väri sopii hänelle hyvin. Törkeyttä on sanoa samasta paidasta, että se kiristää tosi kivasti tissien kohdalta ja pistää pullottamaan housuissa.

Vierailija
29/43 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä saan.

N27

heikosti olis asiat, jollei kaks-seiska saisi kehuja ja huomiota

Vierailija
30/43 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metoo-kampanjassa ei ole kyse siitä, etteikö saisi sanoa toiselle kohteliaisuuksia.

Kohteliaisuutta on esim. sanoa toiselle, että tällä on uusi paita, jonka väri sopii hänelle hyvin. Törkeyttä on sanoa samasta paidasta, että se kiristää tosi kivasti tissien kohdalta ja pistää pullottamaan housuissa.

Nappiin sanottu. Olen ihmetellyt, eivätkö miehet todellakaan ymmärrä kohteliaan ja limaisen käytöksen eroa.

Vierailija
31/43 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ole saanut kohteliaisuuksia koskaan ja se on ollutki.... AI niin mutta tämä olikin taas, että kun nainen ei ole saanut kohteliaisuuksia miehiltä. Minä miehenä en tietenkään saa odottaa yhtään mitään vastakkaiselta sukupuolelta. Että jälleen kerran näin.

”Mutta entäs me miehet!!! Että jos mitenkään voitais taas kerran puhua vain meistä miehistä, ei mistään muusta!”

Perust oma ketju mieskyyneleillesi, niin ne muutkin lassukat tekee.

Vierailija
32/43 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kehunut naisia mitenkään. En ole jutellut muille naisille kuin siskoilleni. Sori siitä.

M37

Vierailija
33/43 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Mutta entäs me miehet!!! Että jos mitenkään voitais taas kerran puhua vain meistä miehistä, ei mistään muusta!”

Perust oma ketju mieskyyneleillesi, niin ne muutkin lassukat tekee.

No pitääpä poistua tästä naiskyynelketjusta ja naislassukoiden itkuvirsien loputtomasta virrasta.

Vierailija
34/43 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka naisen voisi odottaakaan olevan onnellinen miehen kanssa, joka kohtelee häntä kuin hän olisi täysin tavallinen ihminen? Tästähän #metoossa oli kyse, ei sallita eriarvoistamista.

Vierailija
35/43 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Eikös tuo meinaa vaan sitä että miehet ovat olleet sinua kohtaan kohteliaita ja pidättyväisiä? Nykyaikanahan siitä seuraa heti vaikka mimmoinen #metoo kohu jos menee vaikka työkaverinaiselle möläyttämään että ompas se tänään kaunis.

Vierailija
36/43 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on, kun parasta ennen päiväykset on keksitty.  Mutta nauti nyt sitten tasa-arvosta, useimat miehet ei ole saaneet koskaan.   Onko luottokin mennyt?   Jos on luotto kunnossa, niin voi saada vaikka lainaksi.   

Vierailija
37/43 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö ole vaivaannuttavaa sellainen kehuminen. Luulin kaikkien miesten ajattelevan näin

Vierailija
38/43 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on musta oikeasti ihmeellistä, että millä perusteilla toisia kehutaan ja toisia ei? Itse olen 16v lähtien saanut kuulla kauniita sanoja tutuilta ja tuntemattomilta, vaikken mikään sen kummempi jumalainen ilmestys olekaan. Viime kerrasta on viikon verran, olen nyt 50 v nainen. Eikö esim aivan tosi kauniille ihmisille uskalleta sanoa mitään? Tai miksi joitain ok-näköisiä kehutaan mutta toisia ei?

Itse kerron mielelläni jos joku näyttää mielestäni tyylikkäältä, viehättävältä, komealta tai söpöltä. Tämä joku voi olla mies, nainen, lapsi, eläin jne. Kehun kyllä kukkiakin 🐝!

Vierailija
39/43 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on musta oikeasti ihmeellistä, että millä perusteilla toisia kehutaan ja toisia ei? Itse olen 16v lähtien saanut kuulla kauniita sanoja tutuilta ja tuntemattomilta, vaikken mikään sen kummempi jumalainen ilmestys olekaan. Viime kerrasta on viikon verran, olen nyt 50 v nainen. Eikö esim aivan tosi kauniille ihmisille uskalleta sanoa mitään? Tai miksi joitain ok-näköisiä kehutaan mutta toisia ei?

Itse kerron mielelläni jos joku näyttää mielestäni tyylikkäältä, viehättävältä, komealta tai söpöltä. Tämä joku voi olla mies, nainen, lapsi, eläin jne. Kehun kyllä kukkiakin 🐝!

Jotkut ihmiset ovat helpommin lähestyttävän näköisiä. Heille rohkenee sanoa sen kauniin, mitä ajattelee. He myös antavat positiivista palautetta kiitoksista.

Vierailija
40/43 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö ole vaivaannuttavaa sellainen kehuminen. Luulin kaikkien miesten ajattelevan näin

Aidon ja luontevan kohteliaisuuden sanominen ja kuuleminen ei ole mitenkään vaivaannuttavaa.

Korukieliset "ah, miten sulosointuisesti kajahtaakaan ihastuttavien kesäsandaaliesi keveä kapse, kun laskeudut eteerisen utuisena rappusia kuin kuunvalon läpäisemä yöpilvi" -tyyppiset vedot eivät kuulu tähän sarjaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi