Naapuri lymyilee mua joka päivä! Mitä tehdä?
Se on aina ulkona samaan aikaan, lähikaupassa myös samaan aikaan ja yrittää aina tulla juttelee eri tekosyillä. Tuntuu et se vaan lymyilee ja odottaa et lähen kotoa. Todella ahdistavaa...
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielestäsi tarkoittaa
Lymyilee mua?Lymyily tarkoittaa pyrkimystä piilottautua.
Aivan.
Jo Adam ja Eva - tehtyään syntiä - lymysivät Jumalaa.
Lymysivät Jumalalta.
No just en lue mitään raamattua. Mutta Asiaan voisinko Sanoa naapurille suoraan et lopettaa seuraamisen? Ap
Lukisit edes kielioppia.
Kiitos vaan Olen kyllä lukenut. Eikös lymyily oo vähän sama Ku esim vaania? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lymyileminen tarkoittaa välttelyä, piilossa pysymistä.
Naapurisi ei siis lymyile sinua.
Ainakin tällä seudulla lymyilyminen tarkoittaa piilossa kyttäämistä ja sieltä esiin tuloa silloin kun on tarvis.
Mikä seutu se on?
Länsirannikko, Pohjanmaa.
Lotuksen sanakirja:
lymyillä: pakoilla, piileskellä, piileksiä, lymytä. Lymyillä muiden takana.
Vierailija kirjoitti:
Lotuksen sanakirja:
lymyillä: pakoilla, piileskellä, piileksiä, lymytä. Lymyillä muiden takana.
Oho, siis Kotuksen sanakirja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan.
Lymysivät Jumalalta.
No just en lue mitään raamattua. Mutta Asiaan voisinko Sanoa naapurille suoraan et lopettaa seuraamisen? Ap
Lukisit edes kielioppia.
Kiitos vaan Olen kyllä lukenut. Eikös lymyily oo vähän sama Ku esim vaania? Ap
Minkä takia laitat ison alkukirjaimen yhtäkkiä keskelle lausetta?
Älä kiinnitä mitään huomiota. Kävele reippaasti ohi ja, jos ihan kohdalle saattuu niin nyökkää viileästi.
Kehon kielellä voi viestiä tällaisille takiaisille, eli älä muuta kävelytahtia hänen kohdallaan. Jos huutaa perään niin jatka vaan matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan että olet nuori nainen ja että tämä kyttääjä on vanhempi mies eli ikänne?
Tämmöseen hankala puuttua. Ensihätään auttaisi varmasti ettet huomioi tyyppiä, älä jää jutteleen, ole niinkuin et huomioisi koko kyttäystä. Pysy kylmänä. Ota puolen vuoden siirtymäaika, jossei auta, muuta pois.Olen 24 ja se on n. 50 ja siis luulin et lymyily on sitä Ku kytätään sillein sniikisti ap
Lymyily tarkoittaa juuri tuota. Ehkä eri alueilla eri merkitys, kommenteista päätellen.
Eli oikein arvasin, nuori tyttö ja ahdisteleva vanha ukko. Tyypillistä.
Toivon että sinulla olisi rohkeutta sanoa suoraan tälle miehelle että mistä tämmöinen käytös. Ettet ole milläänlailla kiinnostunut hänestä ja että voisiko lopettaa hyvän sään aikana.
Ymmärrän ettet nuoren ikäsi vuoksi ehkä kehtaa mutta minä, joka olen pari vuotta tuota miestä nuorempi, antaisin kyllä palaa.
Eikö sinulla ole poikaystävää, sekin voisi hillitä miehen käytöstä?
Olen itse kokenut vastaavaa käytöstä nuorempana, jopa pariinki otteeseen ja se oli kyllä kamalaa. Ikä tuo rohkeutta eli enää en olisi hiljaa.
Siinäpä se kun alkaa olla täti ikäinen niin ei ole enää ketään ketö seuraisi ja ahdistelis (vaikka kuinka toivoisin huomioo) ja iän tuoma itsevarmuus valuu hukkaan, aika ironista....sitte nuori ja nätti typy jolla ei oo sitä itse varmuutta on setämiehille just helppo kohde. Aplle sanoisin et hommaa itelles mies ni ehkä helpottaa sen sedän kyyläys tai ainaki mies vois vetää sitä nokkiin....
Hih, oikein naurattaa, kun kuvittelen naapurin lymyilevän nurkan takana ja sieltä varkain kurkistelevan.
Työttömillä on liikaa aikaa..
kuinkahan yleistä tuokin on, kun mulla sama ongelma, lähinnä haitta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan että olet nuori nainen ja että tämä kyttääjä on vanhempi mies eli ikänne?
Tämmöseen hankala puuttua. Ensihätään auttaisi varmasti ettet huomioi tyyppiä, älä jää jutteleen, ole niinkuin et huomioisi koko kyttäystä. Pysy kylmänä. Ota puolen vuoden siirtymäaika, jossei auta, muuta pois.Olen 24 ja se on n. 50 ja siis luulin et lymyily on sitä Ku kytätään sillein sniikisti ap
Minullakin on tällainen stalkkaaja naapuri. Mukamas aina sattuu pihalle tupakalle kun lähden koiran kanssa lenkille. Sitten hymyilee niin leveästi aina kun erehdynkin vilkaisemaan. Tämä onneksi viereisestä talosta. Rapussani asuu toinen stalkkeri joka kuulostaa aivan sinun naapuriltasi. Muutin tähän asuntoon puolitoista vuotta sitten kun edellisessä naapurustossa minua seurailivat muunmaalaiset miehet. Olen 25vuotias nainen ja voin sanoa, että minulla on pahentunut ahdistus- ja paniikki oireilu kiitos naapureiden. En tiedä mitä voi tehdä muuta kuin muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan.
Lymysivät Jumalalta.
Lukisit edes kielioppia.
Kielioppia ei tarvitse lukea. Kirjallisuuden lukeminen riittää.
Vierailija kirjoitti:
tai vaania
tai kytätä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan.
Lymysivät Jumalalta.
Voit sanoa.
Ap on kirjoitustyylistä päätellen paljon nuorempi kuin 24. Ehkä noin 14-vuotias. Joten älkää heti lytätkö vaan antakaa mieluummin neuvoja.
Ap, käske naapuria lopettamaan kyttääminen. Jos mahdollista, pyydä jotain miespuolista sukulaista tai ystävää mukaan puhumaan naapurille.
Noniin nyt taas kävin kauppareissulla niin ylläripylläri naapuri lymyili jo heti taloni edessä olevalla jalka käytävällä.. meinasin sanoa "että kippaskappas siinä taas olet" mutta en uskaltanut... ap
Lymyily tarkoittaa juuri tuota. Ehkä eri alueilla eri merkitys, kommenteista päätellen.
Eli oikein arvasin, nuori tyttö ja ahdisteleva vanha ukko. Tyypillistä.
Toivon että sinulla olisi rohkeutta sanoa suoraan tälle miehelle että mistä tämmöinen käytös. Ettet ole milläänlailla kiinnostunut hänestä ja että voisiko lopettaa hyvän sään aikana.
Ymmärrän ettet nuoren ikäsi vuoksi ehkä kehtaa mutta minä, joka olen pari vuotta tuota miestä nuorempi, antaisin kyllä palaa.
Eikö sinulla ole poikaystävää, sekin voisi hillitä miehen käytöstä?
Olen itse kokenut vastaavaa käytöstä nuorempana, jopa pariinki otteeseen ja se oli kyllä kamalaa. Ikä tuo rohkeutta eli enää en olisi hiljaa.