Aamutv:n innoittamana: Miten helle näkyy sinun kauppakassissasi?
Itse ostan tavallista enemmän marjakeittoja, piimää ja jugurtteja. Myös silliä kuluu paljon.
Kommentit (47)
Ei oikeastaan mitenkään, sää ei vaikuta mun syömisiin.
Ostan trip-mehuja ja jätskiä. Muuten en osta noita ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Galijaa
Eikö kaljasta tule hetken kulutta entistä enemmän hiki?
Ostan vähemmän suklaata ja enemmän jäätelöä ja mehujäätä. Ei oikeastaan muuten näy. Paitsi että se kauppakassi saattaa olla kylmälaukku.
Novellea, vesimelonia, marjoja ja jäätelöä. Näillä mennään.
Kivennäisvettä menee nyt kuumalla, muulloin ei juuri ollenkaan.
Oletko muuten ennen kirjoitellut Kaksplussalla?
Niin että kauppakassini sisältö koostuu yksinomaan erilaisista makuvichyistä (tai vitamiinivesistä), limuista, jäätelöstä ja marjoista. Mikä tahnsa kelpaa kunhan on kylmää ja/tai vesipitoista.
Vierailija kirjoitti:
Niin että kauppakassini sisältö koostuu yksinomaan erilaisista makuvichyistä (tai vitamiinivesistä), limuista, jäätelöstä ja marjoista. Mikä tahnsa kelpaa kunhan on kylmää ja/tai vesipitoista.
Luitko eilen tai toissapäivänä kun oli lehdissä siitä, miten huonoksi nuo makuvedet ja vitamiinivedet ovat hampaille?
Vierailija kirjoitti:
Olenhan minä ja ihan omalla naamalla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenhan minä ja ihan omalla naamalla :)
Hih, tuli vaan mieleen, kun siellä aikoinaan oli usein näitä "jonkun innoittamana"-avauksia. :) Tuntui kotoisalta tämä avauksesi. Minäkin siellä kirjoittelin nikillä vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko eilen tai toissapäivänä kun oli lehdissä siitä, miten huonoksi nuo makuvedet ja vitamiinivedet ovat hampaille?
En lukenut enkä näillä helteillä jaksa edes välittää. Perehdyn asiaan myöhemmin syksyllä jos ehdin :).
Alkuruoaksi :jäätelöä
Pääruoaksi :jäätelöä
Jälkiruoaksi :jäätelöä
Palanpainikkeeksi kokista tai vissyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lukenut enkä näillä helteillä jaksa edes välittää. Perehdyn asiaan myöhemmin syksyllä jos ehdin :).
Minä vilkaisin ja pisti miettimään kyllä. Sitä on mieltänyt nuo vitamiinivedet jos ei nyt ihan terveellisiksi, niin kuitenkin vähemmän haitallisiksi.
Vähemmän ainakin tulee syötyä. Ei jotenkin kuumalla maistu. Usein töiden jälkeen syön vain leipää, kun normaalisti söisin lämpimän aterian.
En käy juurikaan kaupassa. Ei ole nälkä ja ei huvita lähteä kauppaan, joten pakastimesta on tehty mitä on ja muuten juodaan vettä. Jäätelöä tulee haettua varta vasten tai kaupassa käydessä, siinäpä se ja muuten aika normiostokset, mutta tavallista vähemmän.
Loppukuusta ja lomalla rahat vähissä. Kuin taivaan lahjana oli viime viikolla esim. Lidlissä valmis savukirjolohi tarjouksessa, ei tarvitse lämmittää ja voi pakastaa annoksia. Melonia ja kesäkurpitsaa eurolla kilo, ja sen semmoista. Kauppaan kannattaa ehdottomasti mennä joka päivä näillä helteillä, viipyä kunnolla pakasteosastolla viilentymässä, ja vaikka vain ostaa se muutaman kymmenen sentin kivennäisvesipullo:)
Miksi ihmiset hamstraavat kaupat tyhjiksi vedestä? Sitähän saa hanasta. Eilenkin kaupassa mies valitteli myyjälle prismassa kuinka hän on jo kiertänyt monta kauppaa, ja jokaisesta vesi loppu.
Galijaa