Lähetin ex-vaimolle kukkia, vastaus ihmetyttää
Vastasi ihastuneella viestillä, kyynelhymiöllä ja lähetti hymyilevän kuvan itsestään ja lapsesta, joka oli minua varten otettu. Mitä tarkoittaa? Olen aivan sekaisin erosta, rakastan exää yli kaiken. Onko minulla mitään mahdollisuuksia? Pelkäsin että se olisi heittänyt kukat roskikseen, koska on vihainen minulle.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi petit jos "rakastat yli kaiken"?
Olen ollut sairas ja epäkypsä.
Ja nyt kuvittelit jonkun kukkapuskan korjaavan kaiken?
En kuvittele, mutta en muutakaan osaa. En usko, että mikään korjaisi kaiken, mutta jos edes vähän.
Petturit eivät ansaitse anteeksiantoa.
Ei niin, tiedän. Haluaisin vain että hänellä on hyvä olla.
On varmaan heti kun löytää itselleen uskollisen ja häntä arvostavan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko puhuneet asioista kunnolla? Oletko saanut kerrottua, miten romuna olet ja miten paljon pettämistä kadut? (Mikäli exää kiinnostaa kuunnella.)
Onko exäsi saanut kertoa, miltä pettäminen hänestä tuntui? Hän on todennäköisesti paljon muutakin kuin ”vihainen”.
En sano, että teillä olisi mahdollisuuksia palata yhteen, eikä toisaalta ole välttämättä väliksikään, mutta hyvähän se olisi puhua asiat halki, ettei tarvitse enää lähetellä mitään kryptisiä kukkia toivoen, että se korjaisi ”edes jotain”...
Kommunikaatio on ollut on-off -tyylistä, mutta ymmärrän että hänellä on todella syvästi loukattu olo. Viha kohdistuu tällä hetkellä siihen toiseen naiseen, ja hän haluaisi että kostaisin sille. Pahinta on, että hän kokee tulleensa hylätyksi. Minä olen yrittänyt kertoa, että kadun pettämistä ja se ei merkannut minulle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuvittele, mutta en muutakaan osaa. En usko, että mikään korjaisi kaiken, mutta jos edes vähän.
No sitä olisi kannattanut ajatella aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun en silloin tajunnut ajatella. En tiedä mikä elämänvaihe siinä tilanteessa oli. Olen ollut aivan sairas ja hukassa. Menetin niin paljon, että mikään ei ikinä tule tuntumaan miltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä minuakin ihmetyttää. Jos rakastaa yli kaiken, miksi pettää?
Jotkut nyt vaan on selkärangattomia luusereita, jotka pilaavat kaiken. Ei sille mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olet täysi idiootti tai surkea trolli. 0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun en silloin tajunnut ajatella. En tiedä mikä elämänvaihe siinä tilanteessa oli. Olen ollut aivan sairas ja hukassa. Menetin niin paljon, että mikään ei ikinä tule tuntumaan miltään.
Ja se on sinulle ihan oikein.
Ollaanpas sitä nyt voitonriemuisia. Ap sentään pyrkii kutakuinkin aitoon keskusteluun.
Eli ajattelet itseäsi kaikilla teoillasi. Miehet on itsekkäitä p..a!
Hyppää pää edellä betoniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähetit kukkia ex-puolisollesi? - Onko erostanne kauan? Huomaavaista on tietysti kiittää saamistaan kukista, mutta kyllä niiden saaminen saattaisi myös enemmän kuin hieman hämmentää, jollei niiden saamiseen olisi, mitään erityistä syytä. Kyllä minäkin haluan olla hyvissä tai ainakin asiallisissa väleissä kaikkien exieni kanssa; ei heitä montaa ole. Mutta en halua hämmentää heitä lähettlelemällä heille kukkia; . Joulukortin saatan lähettää. - Kai ymmärrät, että ex on kuitenkin ex.
Erosta on puoli vuotta. Lähetin kukat, koska halusin osoittaa miten paljon arvostan häntä, ja yritin piristää.
Pahaa pelkään, että teollasi saatoit kyllä osoittaa muuta kuin välittämistä. Enemmän ei nyt vainoa vaan, että et ole päässyt itse erostanne vielä täysin yli. Ja enemmän kuin kukat piristävät saanevat exän tuntemaan, että mitä hemmettiä tuo nyt aikoo... Huomaavaiseni kuitenkin kiitti. Pistä nyt itse jäitä hattuun ja paljon ja kunnioita ja arvosta exäsi elämää nyt niin, että ole ottamatta häneen yhteyttä "vähään aikaan."
En todellakaan ole päässyt erosta yli, enkä haluakaan, ja hän varmaan tietää sen.
Paras alkaa totutella sitten. Entiseen ei ole paluuta.
Vierailija kirjoitti:
Ollaanpas sitä nyt voitonriemuisia. Ap sentään pyrkii kutakuinkin aitoon keskusteluun.
No pikkasen on myöhässä kun ero on tapahtunut jo puoli vuotta sitten. Yleensähän asiat yritetään sopia ennen eroa, mikäli on pienintäkään sovinnon mahdollisuutta. Ap mokasi ja turha tässä vaiheessa on enää mitään yrittää kun tuli katumapäälle. Maksakoon vaan kiltisti elarit ja pysyköön muuten poissa häiritsemästä.
Jos ihan oikeasti haluat eksän takaisin ja hän suostuisi yrittämään kanssasi, sinun pitää tehdä valtava työ ja rakentaa luottamus uudelleen. Asiantuntijoiden mukaan noin vuosi tulee olemaan sitä, että hän nostaa esiin epäilyjään ja sinun pitää jaksaa vastata siihen asiallisesti. Lisäksi sinun pitää ottaa vastaan hänen kokemansa kipu, loukkaus ja luottamuksen särkymisen pettymys. Et voi alkaa puolustella itseäsi tai suuttua ja astella pois vaan pitää häntä sylissä ja kantaa vastuu teostasi.
Jatka hänen piirittämistään vain, jos olet tuohon valmis.
Ihmiset sitten oikein usko tän.
Heh heh!!
0/5
Kannattaa jättää hänet rauhaan ja antaa hänelle mahdollisuus löytää hyvä mies ja hyvä elämä. Myönnä pois, että olit selkärangaton etkä ansaitse enää häntä.
uskollinen m39
Oletteko puhuneet asioista kunnolla? Oletko saanut kerrottua, miten romuna olet ja miten paljon pettämistä kadut? (Mikäli exää kiinnostaa kuunnella.)
Onko exäsi saanut kertoa, miltä pettäminen hänestä tuntui? Hän on todennäköisesti paljon muutakin kuin ”vihainen”.
En sano, että teillä olisi mahdollisuuksia palata yhteen, eikä toisaalta ole välttämättä väliksikään, mutta hyvähän se olisi puhua asiat halki, ettei tarvitse enää lähetellä mitään kryptisiä kukkia toivoen, että se korjaisi ”edes jotain”...