Miehen ääntely seksin aikana
Voihkiiko, muriseeko, karjuuko tai muuten äänteleekö teidän miehet seksin/yhdynnän aikana? Kiihottaako sen kuuleminen?
Meillä yleensä muristaan/koristaan vain huipun lähellä, ja sisääntyöntyessä varsinkin silloin, jos hän on päällä. Mua kiihottaa valtavasti kun mies huokailee mun nimeä työnnellessään.
Kommentit (41)
Voihkiva mies on tosi kiihottava.
Kyllä sitä h-hetkellä aina tulee sonnimainen olo, ihan pakko työntyä tyveä myöten pillun perille. Itseltä tulee aina väkisinkin urahduksia ja murahduksia kun mälli lähtee pillun perille. Ei tartte vaimon kysellä tuntuiko hyvälle ja tuliko.
Pidän siitä kun mies kertoo miltä tunnun
Vierailija kirjoitti:
Voihkiva mies on tosi kiihottava.
Aivan ihana kuulla tuollaista seksistä nauttivalta naiselta. Millä lailla se miehen ääntely sinussa sitten tuo noita kiihoittavia juttuja mukaan? Se olisi niin mukava kuulla kun tykkää sellaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Pidän siitä kun mies kertoo miltä tunnun
Se on kyllä, olen huomannut monesti naisen kanssa, melko harvinaista, että kuulee mitään puhumisen ääniä rakastellessa. Onko tuttua myös sinulle?
En tiedä, olen vain törmännyt siihen niin monen naisen kohdalla, miksi se niin montaa aina häiritsee kuitenkin rakastellessa kun alkaa puhuu? Jännää.
Itseäni on monesti, aika monen naisen kanssa jonka luona rakastellut, aina tuo ääntely kiihoittanut erityisesti naisen lähestyessä huippuaan orgasmia. Sama kun nainen siinä esileikkivaiheessa vain nauttii ja masturboi itseään niin se kiihottaa aina yhtä paljon. Sitä on nautinnollista katsoa ja niin kiihoittavaa kuulla, se on vain parasta aina.
Todellakin kiihottaa kun mies ääntelee. Nykyinen murahtelee ja urahtelee superseksikkään miehisellä äänellä, tykkään!
Myönnän kiihottuvani todella paljon, kuun mies kertoo tuntemuksiaan ja miltä tunnun. Huomioni mukaan vanhemmat miehet eivät syystä tai toisesta tuntemuksistaan juurikaan avaudu. Nuoremmat miehet kyllä.
Varatun panon kanssa ei voi olla hiljaa. Huipun hetkellä ...Kohta tulee...Sitten sperman lähtiessä ...nyt...ja karjun nautinnosta.
Taidan itse päästellä melko vähän ääniä, joskus jotain ääntä lähtee ja tietysti orgasmin tullessa vähän enemmän. Joskus luontevasti tulee rivoja puhuttua, vaimon alkaessa äännellä en yleensä kestä pitkään (hänkin on melko hiljainen joten ääntely tulee vain orgasmin aikaan).
Suunnittelee ääneen keittiö remonttia.
Po r n ossa tykkään katsoa miesten its et yy d ytys- ja c u m sho t videoita, ja niissä on lähes aina vaivaannuttavaa tai huvittavaa ääntelyä. Tai ei minusta semmoinen "ööghh" ole kovin seksikäs ääni. Samoin kaikenlainen "oh f u ck oh f u c k" hokeminen on lähinnä ärsyttävää. Ehkä sen takia olen itsekin alkanut miettiä, kuulostanko samalta kuin ne po r n o ukot, enkä käytännössä voihki ellei ole todella kova ki i m a ja nautinto päällä.
Miesten ääntely seksissä on paras ja kiihottavin juttu ikinä <3
Vierailija kirjoitti:
Miesten ääntely seksissä on paras ja kiihottavin juttu ikinä <3
Ääntely kyllä, mutta kohtuudella, jossain toisessa ketjussakin kerroin pokaamastani miehestä joka huusi joka työnnöllä kun mikäkin sumutorvi, kruunas koko suorituksen sätkimällä ja survomalla kuin sähköiskun saanut tullessaan. Siinä oli vaikee pitää fiilistä yllä kun lähinnä meinasi naurattaa
En pysty olemaan usein hiljaa kun laukean varsinkin kun kaveri on niin hyvä ottamaan suihin ja osaa kiusotella kielellä terskan alapuolelta ja edgettää todella hyvin. Vähän on naiset kommentoineet kyllä ääntelyä että onko hot vai not. Ilmeisesti mielummin ääniä kuitenkin kuin hiljaa??
Vierailija kirjoitti:
Myönnän kiihottuvani todella paljon, kuun mies kertoo tuntemuksiaan ja miltä tunnun. Huomioni mukaan vanhemmat miehet eivät syystä tai toisesta tuntemuksistaan juurikaan avaudu. Nuoremmat miehet kyllä.
Kommentoin usein kun pillu tuntuu kuuman kihelmöivältä ja silloin kun tunnen pillun puristelevan kullia ja lypsävän kun nainen tulee ja nauttii. Tahtoisin vaan vanhempaa +45v kunnolla märkää rouvaa
Mun mies murisee tai joskus kuulostaa ison kissaeläimen kehräämiseltä. Oikeasti se on kai raskasta uloshengitystä. Sellainen syvä rintaääni. Mies on isokokoinen ja lihaksikas, ja on maailman kiihottavinta, kun puskee mun päällä hiljaa muristen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ja kyllä. Täysin hiljainen mies on turn-off. Olisi kauheaa joutua tyyliin kysymään, saitko.
Mun mies on ihan samanlainen!! Ei mitään ääntä!! Ei siis yhtään pientä ääntä.
Ja jos ei katsota silmiin, en edes tietäsi tuleeko..
Taustalla erittäin uskonnolliset ja tiukat vanhemmat.
Lieneekö sieltä jotain ... jäänyt..
Vierailija kirjoitti:
Mun mies murisee tai joskus kuulostaa ison kissaeläimen kehräämiseltä. Oikeasti se on kai raskasta uloshengitystä. Sellainen syvä rintaääni. Mies on isokokoinen ja lihaksikas, ja on maailman kiihottavinta, kun puskee mun päällä hiljaa muristen.
Tämä. Niin niin niin just tämmöinen mies mullekin. Kiitos universumi.
Jaa, mistähän näitä hieman äänekkäämpiä miehiä löytäisi? Nykyinen mies päästi joskus pieniä ääniä seksin aikana ja minä kun siitä kommentoin ja kerroin miten siitä tykkään niin nyt en kuule sitäkään vähää :D Rupesi kai miettimään liikaa miltä kuulostaa seksin aikana tai jotain. Mun puolesta saisi kyllä kuulua muutakin kuin se orgastinen korahdus aktin lopussa. Olisi kyllä ihanaa, jos vain löytäisin jonkin toimivan keinon millä saisi miehestä nautinnon ääniä esiin. Eihän sellaisesta voi kuin kiihottua itsekin.
Mulla oli nuorempana sellainen vonku-pirkko ettei oo tosikaan. Ja kyllä siinä sitä pirkonlämpöstäpiirakkaa maisteltuani aina alkoi voihkekuuluu sieltå yläpäästä kuin olisi 'sitä kuuluisaa (eläintä)' joo just sitä.
Ei se mua henkilölohtaisesti 'häirinnyt tms.' kun aattelen että nainen on jotenkin kuitenkin aina vähän enemmän mukana touhuissa kun se pitää ääntä (ei välii kummasta päästä.. ) tai siltä vaan tuntuu. Kaikki naiset eivät todellakaan yhtäänjuuri 'ääntele' sen oon oppinut huomaamaan kaikkien näitten vuosien ja kymmenien naisten kanssa touhutessa.
Toi oli hauska ja miellyttävä asia huomata ja kuulla edes jonkun naisen suusta: tykkää pitää åäntä touhutessa ja toivoo edes vähän sitä myös mieheltä jonka kanssa touhuu. Se on tervettä ja hyvää seksiä minunkin mielestäni. Nautin ja kiihotun todella paljon kun nainen nauttii seksistä ja kun sen vielä voi kuulla ja aistia naisen huokaillessa monesti aina sen orgasmin lähellä.
Ihmiset! Rohkeasti vain pitämään sitä 'Lemmen Sulosointuja' ja ääntä kun touhuutte siitä kun eubvoi olla tykkäämättä (ja niin paljon kiihoittumatta joka ikinen kerta!! ) AIVAN IHANAA, ihmiset. Se vaan on!