Miehen ääntely seksin aikana
Voihkiiko, muriseeko, karjuuko tai muuten äänteleekö teidän miehet seksin/yhdynnän aikana? Kiihottaako sen kuuleminen?
Meillä yleensä muristaan/koristaan vain huipun lähellä, ja sisääntyöntyessä varsinkin silloin, jos hän on päällä. Mua kiihottaa valtavasti kun mies huokailee mun nimeä työnnellessään.
Kommentit (41)
Kyllä, ja kyllä. Täysin hiljainen mies on turn-off. Olisi kauheaa joutua tyyliin kysymään, saitko.
Musta on ihanaa kun murusta näkee ja kuulee miten se nauttii. Matalia voihkaisuja tulee koko seksin ajan ja lopussa tulee lisäksi tiheään hengitystä ja huohotusta. En vaihtaisi tota kokemusta mihinkään!
Huokailuja ja huohotusta, voimistuen loppuhuipennusta kohti. Lauetessa huutaa kovaan ääneen, jos ei tarvitse pidätellä (tavallisesti lapset nukkuvat viereisessä huoneessa). Molemmista mukavaa päästä välillä hotelliin huutamaan! :D
Enempi ne on sellaisia "mmmmh" ääntelyjä. Saisi äännellä enemmän.
Minä ainakin ääntelen, kun rakastellaan. Lopussa eniten ja kerron , että nyt tulee...Vaimo ääntelee myös tietenkin. Se kiihottaa niin tosi paljon kuulla sitä...Joskus olemme nauhoittaneet koko yhdynnän äänet ja sen äänityksen kuuntelu on meistä tosi kiihottavaa juuri ennen seuraavaa kertaa :) Kokeilkaapa vaikka.
Lapsiperhe = opettaa äänettömäksi. Ehkä jotain kuumia huokailuja korvaan, mutta arkena pakko olla hissunkissun.
Se matala murina on kiihottavinta ikinä!
Meillä mies ei ääntele mitenkään kuuluvasti, mutta sellainen ihana huokauksen, syvän voihkauksen ja murahduksen välimuoto kuuluu välillä. Ja kun työnnöt kiihtyy, koko ajan tihemämmin. Tullessa voi vähän voihkaista lujempaa, muttei silloinkaan hirveän kovaa. Tunnen ne sykkeet joka kerralla silloin kun mies on päällä ja nykyään lopetetaankin aina lähäriin. Mies ääntelee vielä joka sykähdyksellä. Minusta ihanaa!!
Tykkäisin kun ääntelisi, tosi hiljainen on. Tykkään myös jos mies kertoo että laukeaa pian, sekin kiihottaisi. Olen pyytänytkin mutta ei sano mitään, harmi. Mulle sais puhua vähän tuhmiakin, että sulla on ihana liukas pillu ja kaikkee semmosta :)
Ei nyt tarvi ihan suoraa huutoa huutaa mut sellainen huokailu, murahtelu ja karjahtelu on kyllä kiihottavaa. Tuhmien kuiskailu korvaan on myös ihanaa.
Poikaystävä huohottaa, murisee, voihkii, kehuu tiukkaa pilluani sekä sanoo välillä nimeäni/hellyttelynimeä ja orgasmin hetkellä kiroilee voimakkaasti ja voihkii lujaa.
Itse voihkin ja huohotan, laukeamisen hetkellä puoliksi huudan ja voihkin...kaikki äänet ovat täysin tahtomattomia, kontroilloimattomia. Pahinta on se, jos harrastamme seksiä jossain missä joku voi kuulla esim. hotelli tms., silloin yritetään hillitä ääniä, välillä onnistuen, välillä ei.
Pidän kaikista poikaystävän äänistä/sanoista, enkä voisi kuvitella seksiä äänettömän tyypin kanssa tai ainakin se tuntuisi todella oudolta. Omat äänet kiihottavat myös, poikaystävääkin ; )
Mies ääntelee ja se on ihanaa. Esim suihinottaessani hänen ääntelynsä ohjaa mun tekemisiäni. Sormi pepussa, nuolen kiveksi ja runkkaan ja mies on jossain sfääreisdä. Kiihotun hänen nautinnostaan ihan älyttömästä ja pelkkä ajatuskin saa kostumaan.
Viimeksi kun ratsastin hänen päällään hän laukesi todella kovaäänisesti. Oli kivaa!
Alussa ja ihan lopussa. Mua kiihottaa eniten se bassovoihkaus ja sen jälkeen heti syvä huokaus kun hän työntyy muhun<3
Mulla kokemusta kymmenistä miehistä ja vain YKSI heistä äänteli! Tuo oli mies kenelle menetin neitsyyteni ja luulin että kaikki miehet ääntelevät niin. Voi mikä pettymys olikaan näiden muiden miesten osalta kun ovatkin kaikki olleet ihan hiljaisia. En ole koskaan kuullut niin seksikästä ääntä kuin mitä tuo ensimmäinen mies piti kun tuli! Kostun pelkästä ajatuksesta.
Ei ole ollut mitään valtavaa määrää miehiä, mutta täysin hiljaiset ovat masentavia. Ei ääntäkään, ei voihkaustakaan. Tulee mieleen estoisuus, vaikkei siitä välttämättä ole kyse. Mitä enemmän aitoa, estotonta voihkintaa ja vaikka karjahtelua saadessa, sen parempi. Ei tietenkään mitään feikkiä, huh.
Valitettavasti spontaanit ääntelyt ja rivoudet tulee itsellä vain erityisen kiihottavassa tilanteessa. En siis ole semmoinen, joka näyttelisi ja boostaisi siten toista, jos on arkiseksi kyseessä. Tiedän että naiseni haluaisi ääntä, mutta ei vaan tule luonnostaan, enkä ala siinä miettimään, että mitähän tuo mahtaisi haluta kuulla.
Karskeinta kieltä käytin joskus, kun pääsin naapurin nuorta, joskin täysi-ikäistä tyttöä (jonka äiti on erittäin epämiellyttävä tapaus) polkemaan. Osoittautui totaaliseksi seksipedoksi nuoresta iästä ja kiltistä ulkokuoresta huolimatta. Siinä oli niin sairaan kiero, mutta kiihottava asetelma, että pää oli räjähtää ja annoin sen kyllä tulla ilmi. :D
Kyllä äänteiee alusta loppuun asti. Voihkii, ulisee, kuiskii ja kehuu. Lopussa huutaa, jos ei tarvitse pidätellä ääniä. Niin kiihottavaa.
Mies yleensä vain hengittelee raskaasti ja huohottaa, kun hän työntää kaluaan edestakaisin p**lussani. Joskus hän lisäksi puhuu rivouksia. Se kiihottaa minua hurjasti ja auttaa saamaan orgasmin.
Ihanaa. Mä ainakin tykkään. Kun mies huokailee mun nimeä se hivelee itsetuntoa ja samalla kiihottaa.