Olen kaunis, lähemmäs 40v nainen, jolle
ei tule enää iskuyrityksiä 😭 Nuorempana tuli. Mites muilla saman ikäluokan naisilla?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Mikset itse lähesty miehiä?
Koska en kaipaa mitään säätöä, vaan ihan vain katseita, kehuja ja flirttiä. Joku ehkä ymmärtää mitä tarkoitan. Ja siis oikeasti olen nätti edelleen, treenaan ja paino pysynyt samassa kuin mallivuosinani. Miehille kuitenkin olen näkymätön. Ap
Rehellinen huomiohuora siis. 😂
Jatka samalla tiellä kuin kaksi vuosikymmentä sitten.
Tämä. Ja näitä itkuiitoja riittää. Mikä ihmisiä vaivaa? Tyhmyyden lisäksi hulluus?
Rumat sanasi kertovat enemmän sinusta kuin minusta. Ap
Totuus sattuu. Etenkin narsistiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Koska en kaipaa mitään säätöä, vaan ihan vain katseita, kehuja ja flirttiä. Joku ehkä ymmärtää mitä tarkoitan. Ja siis oikeasti olen nätti edelleen, treenaan ja paino pysynyt samassa kuin mallivuosinani. Miehille kuitenkin olen näkymätön. Ap
Tervetuloa näkymättömien kerhoon.
N41
Olisin mielummin näkymätön, kuin näkyvä. Esim. älykkäät joutuvat usein "piiloutumaan" keskivertojen sekaan.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Rehellinen huomiohuora siis. 😂
Jatka samalla tiellä kuin kaksi vuosikymmentä sitten.
Tämä. Ja näitä itkuiitoja riittää. Mikä ihmisiä vaivaa? Tyhmyyden lisäksi hulluus?
Rumat sanasi kertovat enemmän sinusta kuin minusta. Ap
Totuus sattuu. Etenkin narsistiin.
Olen pahoillani, että koet olevasi sellainen. Hyvää jatkoa sinulle! Ap
Eipä ole iskuyrityksiä tullut kai koskaan. Kaksi kertaa olen ihastunut ja rakastunut. Molemmilla kerroilla mies lähti mukaam heti. Muilta en huomiota kaipaa. Oma rakas siis on.
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
miks turhaa kehua kun ei saa mitään vastineeksi.
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. et sä sitten miesten mielestä ehkä ole enää kaunis?
En ehkä. Oma mies kyllä kehuu ja jotkut random-äijät humalassa. Mutta kai se ikä näkyy niinkuin joku sanoi ja se ei miehiä viehätä. Ap
Hyi! Aikuinen akka ja huomiohorous - sekä ulkonäköitku!
Ei jatkoon!
Omituisia kommentteja taas joiltain (siis nuo huomiohu*ra yms.). Omasta mielestäni kevyt flirttailu on vain kohteliasta, huomioidaan se toinen henkilö. Ap:lle sanoisin, että ehkä sinusta on kadonnut tyttömäisyys tai kenties olet jotenkin vakavoitunut.
Mikä tässä nyt on ihmeellistä? Minä en saanut huomiota nuorempana enkä nyt nelikymppi... AI niín mutta nythän olikin kyse naisista eikä miehistä ja miehillehän tämä on täysin normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. et sä sitten miesten mielestä ehkä ole enää kaunis?
En ehkä. Oma mies kyllä kehuu ja jotkut random-äijät humalassa. Mutta kai se ikä näkyy niinkuin joku sanoi ja se ei miehiä viehätä. Ap
Ei kuulukaan. Olet jo vanha etkä lisäänny. Keskity muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"olen kaunis" ...veikkaan että tuo asenne näkyy naamasta ja ketään ei kiinnosta
Tää kuulostaa pahalta, mutta olen huomannut yöelämässä miten jotkut ~50v naiset pitävät vielä itseään kauniina ja ihmettelevät kun en kiinnostu. On se ikä iso tekijä miehelle, vaikka nainen olisikin "kaunis". Ei se tarkoita että on haluttava. Varmaan liittyy lisääntymiskykyyn. Täälläkin aikoinaan linkkailtiin +40v naisten kuvia, ja kyllä se ikä näkyy.
Totta. Etenkin miehissä.
Tuhti maha, isot rinnat ja rasvainen ja ryppyinen iho. Peilistään näkyy komistus. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"olen kaunis" ...veikkaan että tuo asenne näkyy naamasta ja ketään ei kiinnosta
Tää kuulostaa pahalta, mutta olen huomannut yöelämässä miten jotkut ~50v naiset pitävät vielä itseään kauniina ja ihmettelevät kun en kiinnostu. On se ikä iso tekijä miehelle, vaikka nainen olisikin "kaunis". Ei se tarkoita että on haluttava. Varmaan liittyy lisääntymiskykyyn. Täälläkin aikoinaan linkkailtiin +40v naisten kuvia, ja kyllä se ikä näkyy.
Kuulostaa pahalta. Miksi nainen ei sitten saa näyttää ”ikäiseltään” ja mies saa? Ap
Saa tietenkin näyttää, mutta jos on yli-ikäinen lastensaannin suhteen ei miehet niin kiinnostu. Tietenkin voi kohteliaisuuttaan ja pillun saannin toivossa flirttailla. Onhan poikkeuksia tietenkin, mutta eiköhän sun ikäisenä vain ne jotka ihastuu, flirttailee. Ei ole enää sellaista että jokainen vastaantuleva iskee silmää.
Ihme kitinää _parisuhteessa_ olevalta naiselta, joka on takentanut itsetuntonsa miehien huomion varaan. Milloin tämä naurettava sukupuoliroolileikki loppuu?
Mulla vain tahti kiihtyi kun täytin 40v. Omastakin mielestäni olen ollut silloin kauneimmillani. Flirttiä riittää vieläkin vaikka olen jo 50v ja ikä alkaa vähitellen näkymään
Vierailija kirjoitti:
Ihme kitinää _parisuhteessa_ olevalta naiselta, joka on takentanut itsetuntonsa miehien huomion varaan. Milloin tämä naurettava sukupuoliroolileikki loppuu?
Tämä. Käsittämätön debiili.
Olen 44 vuotias hyvin tavallisen näköinen nainen ja saan ikäisiltäni miehiltä huomiota liikaakin. Olen asiakaspalvelussa töissä, pidän ihmisistä ja heidän kanssaan juttelusta, joten miehiä olisi jonoksi asti. Siihen ei tarvita kuin ystävällinen luonne, hymy ja katsekontakti, niin mukavat miehet tulevat kyllä juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 44 vuotias hyvin tavallisen näköinen nainen ja saan ikäisiltäni miehiltä huomiota liikaakin. Olen asiakaspalvelussa töissä, pidän ihmisistä ja heidän kanssaan juttelusta, joten miehiä olisi jonoksi asti. Siihen ei tarvita kuin ystävällinen luonne, hymy ja katsekontakti, niin mukavat miehet tulevat kyllä juttelemaan.
Tuolla jo joku epäilikin, että ap valehtelee. Hän ei saa huomiota _haluamaltaan_ miesryhmältä - muita ei huomioida. Ja joo, nelikymppinen ei saa huomiota enää niiltä, jotka etsivät lisääntymiseen kumppania. Tai alfoilta, koska vanhuus.
Tämä on katkera pala niille, joiden sosiaalinen kanssakäyminen on perustunut hurmaamiseen. Ikävä katsella +50-työkaveria, joka toimii yhä tällä ainoalla oppimallaan tavalla, vaikka se on lakannut tehoamasta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on katkera pala niille, joiden sosiaalinen kanssakäyminen on perustunut hurmaamiseen. Ikävä katsella +50-työkaveria, joka toimii yhä tällä ainoalla oppimallaan tavalla, vaikka se on lakannut tehoamasta.
Jossakin oli juttua, että tällaiset ulkonäköönsä ja huomioon elämänilonsa perustaneet naiset saattavat masentua jopa itsetuhoisesti. Joku on todella pahasto vialla ihmisten arvomaailmoissa.
Muista laittaa tenat paikoilleen ennen nukkumaanmenoa.