Sovitaanko nyt niin, että KUKAAN ei enää käytä niitä koko pyllyn paljastavia bikineitä!!
Ne on vaan niin tyhmän näköisiä, perse paljaana mutta alaselkä piilossa!
Kommentit (14)
Eri. Ne on parasta mitä muoti taas viime aikoina nostanut esille!
Ja tiedoksi sille mammalle rannalla, jonka pylly ei ollut enää ihan niin timmissä kunnossa: sinun ei ainakaan kannattaisi käyttää niitä...
Älä seksualisoi tai tuijottele muiden pyllyjä tai tissejä. Ne on pelkkiä ruuminosia. Ei ihmeempää.
Ihan vapaasti saa käyttää, mutta sen verran vois ottaa muut huomioon, ettei tule toisten naaman eteen niissä pyllistelemään. Ei ole kivaa katsottavaa...
Vierailija kirjoitti:
Ja tiedoksi sille mammalle rannalla, jonka pylly ei ollut enää ihan niin timmissä kunnossa: sinun ei ainakaan kannattaisi käyttää niitä...
Vaan eipä ole kiellettyä!
Jos on mitä näyttää niin todellakin saa käyttää. Kropastaan saa ja pitää olla ylpeä. Jos bikinit ei jotakuta kyylääjää miellytä niin tässä ilmainen neuvo: ÄLÄ KATSO.
Voi että miehen silmä ja mieli lepää. Tästä muodista minä pidän.
Millaset bikikit? En mä vaan ole nähnyt mitään paljaita pyllyjä. Ihan normi bikinit kaikilla. Voisko joku linkata vaikka kuvan, kiitos.
Hassuu ku jengi kiehuu noista bikineistä/uikkareista, ihan ku te mammat ette ois nähny niitä 80-90-luvulla jo?? Ellette jopa itse käyttäneet.
Itselläni on vain tavallisia bikineitä (eli ei siis näitä stringibikineitä), mutta useamman kerran olen huomannut että jostain syystä se takaosa vain hivuttautuu sinne persvakoon. Tiedä sitten mistä sekin johtuu (ja ihan oikean kokoisia ostan).
Vierailija kirjoitti:
Ei sovita. Saat olla käyttämättä jos et halua, mutta minun pukeutumiseeni et puutu.
Sovitaanpas. Saisi naisten perseiden heiluttelun kriminalisoida.
Tissit sen sijaan .. aah ..
Sinkkumies
Mun huvittaa naiset jotka pyörittelee hanuriaan ja luulee kaikkia miehiä kiinnostavan. Yleensä nää typyt on just jotain 20-25 v.
Eivät vissiin ole vielä kuulleet, että kaikki miehet eivät ole hanureiden perään.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Hassuu ku jengi kiehuu noista bikineistä/uikkareista, ihan ku te mammat ette ois nähny niitä 80-90-luvulla jo?? Ellette jopa itse käyttäneet.
Eivät ole koskaan olleet tällaisessa kansansuosiossa Suomessa kuin nyt. Ihan turha yrittää väittää muuta. Euroopan rannoilla, Venäjällä ja Brasiliassa toki pidemmät perinteet, mutta härmälässä ei todellaaan ole. Täällä niitä on käyttäneet lähinnä venäläiset.
Ei sovita. Saat olla käyttämättä jos et halua, mutta minun pukeutumiseeni et puutu.