Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sovitaanko nyt niin, että KUKAAN ei enää käytä niitä koko pyllyn paljastavia bikineitä!!

Vierailija
26.07.2018 |

Ne on vaan niin tyhmän näköisiä, perse paljaana mutta alaselkä piilossa!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovita. Saat olla käyttämättä jos et halua, mutta minun pukeutumiseeni et puutu. 

Vierailija
2/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri. Ne on parasta mitä muoti taas viime aikoina nostanut esille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedoksi sille mammalle rannalla, jonka pylly ei ollut enää ihan niin timmissä kunnossa: sinun ei ainakaan kannattaisi käyttää niitä...

Vierailija
4/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä seksualisoi tai tuijottele muiden pyllyjä tai tissejä. Ne on pelkkiä ruuminosia. Ei ihmeempää.

Vierailija
5/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti saa käyttää, mutta sen verran vois ottaa muut huomioon, ettei tule toisten naaman eteen niissä pyllistelemään. Ei ole kivaa katsottavaa...

Vierailija
6/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tiedoksi sille mammalle rannalla, jonka pylly ei ollut enää ihan niin timmissä kunnossa: sinun ei ainakaan kannattaisi käyttää niitä...

Vaan eipä ole kiellettyä!

Vierailija
7/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mitä näyttää niin todellakin saa käyttää. Kropastaan saa ja pitää olla ylpeä. Jos bikinit ei jotakuta kyylääjää miellytä niin tässä ilmainen neuvo: ÄLÄ KATSO.

Vierailija
8/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että miehen silmä ja mieli lepää. Tästä muodista minä pidän.

Vierailija
9/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaset bikikit? En mä vaan ole nähnyt mitään paljaita pyllyjä. Ihan normi bikinit kaikilla. Voisko joku linkata vaikka kuvan, kiitos.

Vierailija
10/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuu ku jengi kiehuu noista bikineistä/uikkareista, ihan ku te mammat ette ois nähny niitä 80-90-luvulla jo?? Ellette jopa itse käyttäneet.

Vierailija
11/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on vain tavallisia bikineitä (eli ei siis näitä stringibikineitä), mutta useamman kerran olen huomannut että jostain syystä se takaosa vain hivuttautuu sinne persvakoon. Tiedä sitten mistä sekin johtuu (ja ihan oikean kokoisia ostan).

Vierailija
12/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sovita. Saat olla käyttämättä jos et halua, mutta minun pukeutumiseeni et puutu. 

Sovitaanpas. Saisi naisten perseiden heiluttelun kriminalisoida. 

Tissit sen sijaan .. aah ..

Sinkkumies

Vierailija
13/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun huvittaa naiset jotka pyörittelee hanuriaan ja luulee kaikkia miehiä kiinnostavan. Yleensä nää typyt on just jotain 20-25 v. 

Eivät vissiin ole vielä kuulleet, että kaikki miehet eivät ole hanureiden perään.

Sinkkumies

Vierailija
14/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassuu ku jengi kiehuu noista bikineistä/uikkareista, ihan ku te mammat ette ois nähny niitä 80-90-luvulla jo?? Ellette jopa itse käyttäneet.

Eivät ole koskaan olleet tällaisessa kansansuosiossa Suomessa kuin nyt. Ihan turha yrittää väittää muuta. Euroopan rannoilla, Venäjällä ja Brasiliassa toki pidemmät perinteet, mutta härmälässä ei todellaaan ole. Täällä niitä on käyttäneet lähinnä venäläiset.