Värjäsin hiukset nyt niin muka muodikkaalla rosegold sävyllä
Olin ostanut alelaarista joskus keväällä L'Oréal Paris Colorista Paint #Roseblonde kestovärin. Maanantaina alkaa työt ja ajattelin aloittaa uuden kauden hehkeänä, itseäni motivoidakseni. Laitoin sitten värjäten. Töissä ei kukaan kummemmin piittaa miltä kukin näyttää, kunhan on puhtaat kamppeet eikä haise pahalta.
Tulipaha sellainen väri joka ei meikän naamaan sovi yhtään! Omat hiukset tummanvaaleat kevyeillä raidoilla. Lomalla käristetty, helteistä turvonnut naama ja hiukset samaa väriä. Kaikki huokoset ja itikan puremat saa pääosan ja näytän muutenkin aivan juopolta horolta. Miten hiusväri voikin olla näin läskistävä, 15 kg tuli heti habitukseen. Öljyhoitohaudutus ja pesu syväpuhdistavalla shampoolla auttoi tilannetta vähän.
Joo, nuorentaa kyllä; näytän pöhöttyneeltä kolmivitoselta pubiruusulta, oon 48v. Tämmöistä hupia täällä😀
Kommentit (11)
No ei nuo värit sovi kuin nuorille.
Vanhalle tummanruskea, vaalea tai harmaa. Näin se on.
Kuvittelen tilanteen mielessäni. Näytät kuitenkin suhtautuvan asiaan huumorilla :D
Käännän veistä haavassasi kertomalla, että ruusukulta on jo mennyttä muotia. Siksi se väri varmaan oli alelaarissakin? Nyt kuuminta hottia oleva väri on blorange. Lohdutuksena siinä on vasta vaikea sävy saada se näyttämään hyvältä eikä pieleen menneeltä kotivärjäykseltä.
Ap:llä on jotenkin hyvä meininki, tykkään. Harmi että hiusväri ei ollutkaan mieluinen.
Tuttava testasi myös tuon värin. Tavallisesti hiukset ovat ruskeat ihan ok väriset. Tuon uuden värin myötä kasvoilta hävisi kaikki väri. Henkilö oli sen näköinen, että pari viikkoa sairastettu js kulahtaneessa kunnossa viimeisillä voimilla raahaudutaan töihin. Luulin ensin syyksi epäonistunutta värinpoistoa.
No mitäs värjäätte värillä mikä ei sovi omaan naamaan
Heh, en olekaan. Mielenkiintoista miten norminörtistä kuoriutui miehennälkäinen Ritu. Pitääkö testata, hitto ku teinit vaan valvoo niin pitkään.
Muutama Korealainen pussinaamio kaapista löytyy. Lumenella on ollut tosiaan yks hyvä kosteuttava naamio, löytyy varmasn tämänkin kylän marketista. Klipotekin Silver-hoitsikka on hyvä, kovin paljon se ei sävyyn vaikuta, tekee hiuksista ihanan napakat.
Olen ihan tyytyväinen tähän omaan hiusten väriin. Kestoväri sillointällöin parantaa ohuiden, rasvoittuvien hiusten rakennetta, yleensä valitsen hyvin lähellä omaa väriä.
Semmonen 8 euron huba. Onneksi hiusvärit on nykyään hyvälaatuisia ja mitään katastrofia ei tapahtunut.Ap on tukka päässä siellä tutussa tuolissa maanantaina eli ei pelkoa, että kukaan tunnistais?😎
Just! Tuo epäonnistunut värinpoistolta näyttävä sävy, kelle se sopii? Ei mulle ainakaan.
Hauska tarina, mutta laitoin ihan vaan sen takia alanuolen, kun sitten oli ylös 21 ja alas 3.
MUN synttärit!!!!!
Hyvältä sä näytät kuitenkin. :)
Ruusukultaa vuodelle 2024 anyone? Sopiiko 50v täti-ihmiselle?
Vierailija kirjoitti:
Ruusukultaa vuodelle 2024 anyone? Sopiiko 50v täti-ihmiselle?
Joo, kotivärjäystä vain päähän.
Joskus ihmettelen.
Käy ostamassa violettiharmaa hopeashampoo/naamio/kevytväri ja taita sillä väriä pois.
Tee myös kosteuttava kasvonaamio joka ilta. On sellaisia kevyempiä jotka laitetaan yöksi iholle, esim. Lumene Ultra Sensitive Rauhoittava & Kosteuttava Naamio.
Tuskin olet ihan hirveä ritu kuitenkaan.