Kiertelen ihmisten ovilla työni puolesta
Ja jotkut keski-ikäiset ovat humalassa ja alkuillasta. Ällöttäää. Eivät osta kyllä mitään.
Kommentit (10)
Anteeksi hieman aiheen vierestä, mutta ensimmäinen sääntö ainakin mulla ja kaikilla ketä tunnen on turvallisuuteen liittyen olla NIMENOMAAN avaamatta ovea KENELLEKKÄÄN tuntemattomalle!! :D :D
Turvapalveluja ovelta ovelle..?? WÄÄT..??? :D kirjoitti:
Anteeksi hieman aiheen vierestä, mutta ensimmäinen sääntö ainakin mulla ja kaikilla ketä tunnen on turvallisuuteen liittyen olla NIMENOMAAN avaamatta ovea KENELLEKKÄÄN tuntemattomalle!! :D :D
No haloo, siksihän ne oven avaavat ovat niitä potentiaalisia asiakkaita! Tarvitsevat turvapalveluita!
Vierailija kirjoitti:
Turvapalveluja ovelta ovelle..?? WÄÄT..??? :D kirjoitti:
No haloo, siksihän ne oven avaavat ovat niitä potentiaalisia asiakkaita! Tarvitsevat turvapalveluita!
No ehkä noilla ei ole mitään turvattavaa.
Mitä väliä sillä kellonajalla on? Kai sitä voi ryypätä vaikka aamusta, jos siltä tuntuu. Jos he nukkuvat yöllä ja juovat päivällä?
Onko humalassa oleminen vähemmän ällöttävää ysiltä illalla kuin neljältä päivällä? Miksi?
Ai mä aattelin, et ne tulee alasti avaamaan ovea ja siitä järkytyt, mutta ne onkin kännissä.
Noo, lomien jälkeen ehtii mennä katkasuun.
Ällöttäviä tuputtajia.Aina kun kevät/kesä tulee joku tulee tuputtamaan jotakin .Ikkunoita ,kattoja, ilmastointeja ja turvahälyttimiä ym.
Voisi kuvitella että humalaiset nimenomaan ostaisivat, kännissähän ei olla köyhiä eikä kipeitä.
Mitä myyt ja missä päin?