Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiertelen ihmisten ovilla työni puolesta

Vierailija
26.07.2018 |

Ja jotkut keski-ikäiset ovat humalassa ja alkuillasta. Ällöttäää. Eivät osta kyllä mitään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä myyt ja missä päin?

Vierailija
2/10 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvapalveluja Tampereella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi hieman aiheen vierestä, mutta  ensimmäinen sääntö ainakin mulla  ja kaikilla ketä tunnen on  turvallisuuteen liittyen olla  NIMENOMAAN avaamatta ovea KENELLEKKÄÄN tuntemattomalle!! :D :D

Vierailija
4/10 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvapalveluja ovelta ovelle..?? WÄÄT..??? :D kirjoitti:

Anteeksi hieman aiheen vierestä, mutta  ensimmäinen sääntö ainakin mulla  ja kaikilla ketä tunnen on  turvallisuuteen liittyen olla  NIMENOMAAN avaamatta ovea KENELLEKKÄÄN tuntemattomalle!! :D :D

No haloo, siksihän ne oven avaavat ovat niitä potentiaalisia asiakkaita! Tarvitsevat turvapalveluita!

Vierailija
5/10 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvapalveluja ovelta ovelle..?? WÄÄT..??? :D kirjoitti:

No haloo, siksihän ne oven avaavat ovat niitä potentiaalisia asiakkaita! Tarvitsevat turvapalveluita!

No ehkä noilla ei ole mitään turvattavaa.

Vierailija
6/10 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä kellonajalla on? Kai sitä voi ryypätä vaikka aamusta, jos siltä tuntuu. Jos he nukkuvat yöllä ja juovat päivällä?

Vierailija
7/10 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko humalassa oleminen vähemmän ällöttävää ysiltä illalla kuin neljältä päivällä? Miksi?

Vierailija
8/10 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä aattelin, et ne tulee alasti avaamaan ovea ja siitä järkytyt, mutta ne onkin kännissä.

Noo, lomien jälkeen ehtii mennä katkasuun.

Vierailija
9/10 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttäviä tuputtajia.Aina kun kevät/kesä tulee joku tulee tuputtamaan jotakin .Ikkunoita ,kattoja, ilmastointeja ja turvahälyttimiä ym.

Vierailija
10/10 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kuvitella että humalaiset nimenomaan ostaisivat, kännissähän ei olla köyhiä eikä kipeitä.