Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mul on? Päässä sekasortoa

Help
26.07.2018 |

Mulla on diagnosoituna yks mielialahäiriö mut tuskin se voi yksin selittää tätä kaikkee? Pelkään kuollakseni et Suomen hallituksen yks tietty osasto (jonka jätän paljastamatta oman turvallisuuteni kannalta) vakoilee mua, kerää tietoa minusta ja suunnittelee mun eliminointia. Kaikki watsapp viestit ja puhelut yms tallennetaan ja niillä on kansio missä on mun nimi ja tämä on siis kyseisen osaston päätehtävä. Pelkään kertoa muille tästä. Lisäksi mun keskittymiskyky on kadonnut, ajatukset ihan sekaisin ja mun puhe on alkanut muuttua oudoksi ja sekavaksi, on vaikea kertoa asioita muille kun ajatukset myllertää päässä enkä saa niistä kiinni tai puettua sanoiksi. En saa mitään aikaseks enää, suihkussa käynti ja ruuanlaitto yms ovat ylitsepääsemättömän vaikeita enkä tunne enää tunteita samalla tavalla kuin ennen. Mikä mua vaivaa??? :((( en jaksa enää tämmöstä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sä olisit voinut tehdä että hallitus tai kukaan muukaan vaivautuisi?

Vierailija
2/6 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosi. Päivystykseen mars.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosilta kuulostaa, käy päivystyksessä.

Vierailija
4/6 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt heti päivystykseen lähimmälle terveysasemalle, ei yksityiselle. Vaan julkiselle, tai onko teillä pävystys-sairaalaa. Kerro heti siellä millainen oli sulla on , saat nopeasti asiat kuntoon. Ammattilaiset tunnistaa tuon olon. Jos et mitenkään sinne yksin pääse, voisit soittaa ja pyytää lääkäriä ja hoitajaa kotiin.

Vierailija
5/6 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofrenia.

Vierailija
6/6 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä paranoidi.

Alkaako nimesi M-kirjaimella?