Kertokaa miten Luon s.postin muualla Ku omalla ninellä? Eikö niihin kaikkiin tuu nimi (vai olenko tyhmä) ?
Haluan siis anomyymin osoitteen ja Jo alkutiedoissa kysytää etu ja sukunimeä. Kuinka voin ohittaa Oman nimen ja luoda s.postiosoitteen jollain väärennetelly nimellä esimerkiksi? :)
Kommentit (29)
Etunimi: Sala
Sukunimi: Nimi
Hyviä vaihtoehtoja löytyy aina!
Keksit nimen. Esim Pekka Pötkö. Jos taas tarkoitat: "Miten luon s-postin, jota ei voi jäljittää minuun" on sinun etsittävä palvelun tarjoaja, joka ei kysy varmistuksia yms. Sellainen löytyy hakukoneella sanoilla: "anonymous email". Tietenkin sinun on ensin ohjattava tietoliikenne tähän palveluun jostain muualta kuin omasta koneestasi.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos mutta eikö hotmail tunnels ettei kyseessä ole oikea nimeni? Kysyy myös syntymäaikaa ja Olen yhden oikean osoitteen Jo luonot tällä samalla koneella ap
Voi ap! Jos tuo tuottaa vaikeuksia niin kerrotko vielä mihin tarvitset ylipäätään anonyymia sähköpostia?
Oma nimi pitää laittaa sinne alkutietoihin, mutta sitten keksit vaan jonku nimen siihen itse sähköpostiosoitteeseen. Joku pelle.peloton@sähköposti.fi.
Taitava hakkeri kyllä osaa sitten etsiä sun tiedot, mutta tavallinen tallaaja ei osaa.
Mullakin on toisena meiliosoitteena xxx(mun nimikirjaimet)@ 21gmail.com.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos mutta eikö hotmail tunnels ettei kyseessä ole oikea nimeni? Kysyy myös syntymäaikaa ja Olen yhden oikean osoitteen Jo luonot tällä samalla koneella ap
Ei tunnista. Voit tietenkin keksiä järkevämmän nimen, vaikka Siiri Koskinen. Siiri on syntynyt 8.7.1994. :)
Jos kone vaatii toisen sähköpostiosoitteen, niin perusta kaksi osoitetta. Suosittelen Gmailia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä siihen hotmailiin tee uutta, tee vaikka gmailiin. Ei sillä ole mitään väliä, mitä olet luonut samalla koneella. Voishan sulla olla vaikka 6 lasta ja kaikki tekee samalla koneella hommansa.
Voi luoja, siis nuorten piti olla jotenkin digiälykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Voi ap! Jos tuo tuottaa vaikeuksia niin kerrotko vielä mihin tarvitset ylipäätään anonyymia sähköpostia?
Tähän mä myös toivoisin vastausta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän noille palveluille tule IKINÄ antaa oikeaa nimeä tai syntymäaikaa...*facepalm*
Mulla on sp-osoitteessa pari random kirjainta ja yks postinumero. ja nimenä tais olla kalle anka tjsp. meni sukkana läpi.
Vierailija kirjoitti:
Yritän luoda treffi profiilia. En ole hyvä tietokoneiden kanssa ap
Oikeasti tulee mieleen oma 60-vuotias äiti näistä kirjoitteluista.
Vierailija kirjoitti:
Trollaatko?
Siis mitä? En vain ole ikinä käyttänyt nettiä paljon.. Ap
Olet