Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis ei oo totta. En tiedä, pitäiskö itkeä vai nauraa...

Vierailija
25.07.2018 |

Oon viime vuodesta saakka tuskaillut lähisukulaiseni häitä, joihin mut on nyt tulevana lauantaina kutsuttu. Kyseinen ihminen morsian on todella rasittava ja raskas ihminen, mutta niin lähisukua, ettei oikein kehtaisi poiskaan häistä jäädä. Oon salaa mielessäni toivonut, että tulispa joku viime hetken este. No nyt oon helteiden ja nestehukan ja muiden oireiden seurauksena sairaalassa. Eilen iltapäivästä tänne jouduin ja todennäköisesti hetken joudun täällä hetken olemaan. Tuskin hääjuhlaan pääsen. Että sellasta. Ainakin vältän juhlat, vaikka ei tämäkään herkkua ole.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiotko ottaa opiksi ja hankkia ilmastointilaitteen?

Vinkki: kesä on joka vuosi.

Kyllä, kesä on joka vuosi, mutta harvoin näin kuuma. Ehkä otan opikseni. Täällä sairaalassa on viileä, jos positiivista haluaa etsiä. Ap

Siellähän on muovit lakanan ja tyynyliinojen alla :)

Vierailija
22/25 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiotko ottaa opiksi ja hankkia ilmastointilaitteen?

Vinkki: kesä on joka vuosi.

Minäkin nautin ilmastointilaitteestani viime kesänä kun oli niin kuuma.

Menisitte töihin.

Kumpikin.

Sinkkumies

Miten tämä  kommentti liittyy mihinkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmastointia tärkeämpää on muuttaa pois huonosta asunnosta. Minulla ei ole ilmastointia, 24 on korkein lukema, joka sisällä ollut, ulkona 35. Yöllä sisällä sopivan viileää noin 21. Ja kun ilma vaihtuu yöllä, kun ulkona viileämpää ja ikkunat auki, tuo 21 nukuttaa oikein hyvin.

Elämä on valintoja. Itse valitsin etelän puoleisen asunnon ihan sen takia, että pihalla voi ottaa aurinkoa ja yrtit viihtyy. Olen myös asunut aamu/ilta auringon asunnoissa ja kyllä on ankeata kesällä, kun ei aurinko paista pihaan koko päivänä ..

Edes kesä ei helpota talven masennusta ..

Sinkkumies

Vierailija
24/25 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko ap yhtään kuinka tunnistettavissa olet? Suomessa toki häitä on varmasti useita heinäkuun viimeiselle viikonlopulle, mutta kuinka monen morsiammen lähisukulainen sattuu olemaan sairaalassa helteen takia juuri nyt? Jos itse morsian ei sattuisikaan palstailemaan niin ihan taatusti joku häihin osallistuvista niin tekee.

En usko, että lukee tätä sivustoa ja vaikka lukisikin, niin tietää nyt, mitä mieltä hänestä olen. Jotenkin en usko, että olen ainut häävieras sairaalassa. Ap 

Vierailija
25/25 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko auttaa heitä mahdollisimman paljon.