Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä yksin raskaudesta

Karo
25.07.2018 |

Tein kuukausi sitten positiivisen raskaustestin, päätimme yhdessä mieheni kanssa että pidetään se. Tilanne muuttui äkillisesti ja mies joutui vankilaan ja luultavasti joutuu siellä olemaan 1-2 vuotta. En tiedä miten ihmeellä selviän nyt tästä yksin koska vanhemmiltani en juuri tukea saa, ystäväni kyllä ovat tarjoutuneet olemaan tukena mutta tuntuu että he ovat pikkuhiljaa alkaneet olemaan vähemmän kanssani kuin ennen olivat. Kaikenlisäksi olen vasta 17 vuotias, ensi vuonna 18. Tarkoittaako tämä kun olen alaikäinen niin sitä että lapsesta tehdään lasu jo ennen syntymää kun näin minulle on ainakin sanottu? Anteeksi sekava teksti. Jos sillä on mitään väliä ja sitä kumminkin jossain vaiheessa kysytään niin mieheni on 31 vuotias.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee abortti sen sijaan että pilaat elämäsi.

Vierailija
2/5 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aloit sitten lapsia pykäämään rikollisen kanssa. Onnea valitsemallasi tielle.Et oo sattunu kuulemaa ,että tällä vuosituhannella ihmiset käyttää ehkäisyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi, jätä ukko.

Anna lapsi adoptioon? Tai tee abortti. Ja jos pidät lapsen en voi ku toivoa että lasu silmät ja korvat auki mukana matkassa.

Vierailija
4/5 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiseksi, jätä ukko.

Anna lapsi adoptioon? Tai tee abortti. Ja jos pidät lapsen en voi ku toivoa että lasu silmät ja korvat auki mukana matkassa.

Saisinko jotain perusteluja tälle että lasu silmät ja korvat auki mukana?

Vierailija
5/5 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että aloit sitten lapsia pykäämään rikollisen kanssa. Onnea valitsemallasi tielle.Et oo sattunu kuulemaa ,että tällä vuosituhannella ihmiset käyttää ehkäisyä.

Oon sattunu kuulemaan mutta sitä ei vain tietyistä syistä yhdellä kerralla käytössä ollu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme