Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa imettää muualla kuin kotona perheen kesken, olenko nyt kodin vanki seuraavan vuoden?

Vierailija
25.07.2018 |

Ahdistaa ja ärsyttää, jotenkin ihan hirveä kynnys lähteä jonnekin kylään tai kutsua vieraita kotiin kun pelottaa jos joutuu syöttöpuuhiin. En vaan koe yhtään luontevaksi heittää tissiä paljaaksi muiden kuin oman miehen edessä. Miten tästä "kammosta" pääsisi eroon, ei kuitenkaan mielenterveys kestä istua kotona neljän seinän sisälläkään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi jo syntynyt

Vierailija
2/10 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsi jo syntynyt

On syntynyt ja on täysimetyksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö maitoa voi pumpata pulloon lyhyitä reissuja varten?

Vierailija
4/10 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kehtaa niin olet vanki.

Vierailija
5/10 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mennyt toiseen huoneeseen imettämään, kun joku on ollut kylässä tai olemme itse olleet kyläilemässä jossain. En myöskään tahdo esitellä rintojani kenellekään. Emme kyllä ole hirveästi missään käyneetkään.

Minä pelkään enemmän sitä, että vauva alkaa itkeä ja huutaa esim. bussissa, ja en voi lähteä sieltä kesken matkan pois, enkä saa häntä rauhoittumaan ja saan hävetä silmät päästäni. Varsinkin näillä helteillä noin kävisi erittäin todennäköisesti. Siksikin olemme lähinnä kotona.

Vierailija
6/10 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mä pumppaan aina pulloon mukaan rintamaitoa. En tykkää imettää jossain kauppakeskuksen käytävällä tai kahvilan pöydässä.

Vierailija
7/10 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kuka sitä nyt varsinaisesti tykkää imettää kauppakeskuksen käytävällä. Se vaan kuuluu asiaan, jos vauva on täysimetyksellä ja äiti haluaa joskus poistua kotoa. Elämä on.

Ei imettäessä muuten tarvitse tissin näkyä yhtään. Vähän kun nostaa paidan helmaa, niin ei se sen kummemmalta näytä kuin vauvan sylissä pitäminen muutenkaan.

Minulta ei kyllä tuo pumppaaminen onnistunut, vaikka maitoa olikin. Kaikki eivät vaan pumpulle heru. Kovin on vaivalloista, jos päivittäin pitää pumpata, jotta pääsee kylille.

Imettäminen on ihan normaali asia, josta ei pitäisi tehdä mitään elämää suurempaa haloota.

Vierailija
8/10 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki nättejä ja käteviä yläosia (paitoja tai mekkoja), joista saa rinnan helposti esiin mutta ei tyrkylle.

Lisäksi voit aivan hyvin poistua toiseen huoneeseen imettämään. Oma vauvani oli vähän sellainen, että se ei pystynyt keskittymään syömiseen, jos oli kauheasti kaikkea ympärillä, joten mieluiten kylässä, ravintolassa tai muualla julkisella paikalla vetäydyin imettämään rauhassa muualle. Ulkomailla on muuten usein tavarataloissa ihan oma paikkansa imettämiselle, Suomessakin kauppakeskuksissa.

Suosittelen kokeilemaan. Saatat ekan kerran jälkeen huomata, että hyvinhän se menee.

Oletko kovin nuori? Kysypä omalta äidiltäsi neuvoa. Muista, että meitä imettäjiä on tuhansia ja tuhansia. Joka paikassa on joku, joka imettää. Vauvat kuuluvat normaaliin elämään.

Vierailija
9/10 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huivi tai poncho, ja imetyspaita mukaan. Saat näkösuojan.

Vierailija
10/10 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ratkaisin ongelman tajuamalla, että iso osa maailman ihmisistä on pärjännyt ilman täysimetystä. Miksi minun lapseni menisi pilalle, jos joskus saa pullomaitoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi