Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä helle tekee mulle päättymättömän migreenin!

Vierailija
25.07.2018 |

Ikkunoita ei voi pitää päivällä auki, joten sisällä on kuuma ja tukala ilma. Ja ulkona vielä kuumempi... Jostain ihmeen syystä tuuletin vain pahenpaa päänsärkyä. Mulla on ollut migreeni nyt pari kolme viikkoa putkeen! Säätiedotuksen mukaan helpotusta ei ole luvassa. Helvetti mikä kesä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pahoillani. toivottavasti keksit jotain helpottavia keinoja migreeniisi.

Vierailija
2/3 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on lähes jatkuvasti jotain epämääräisiä varmaan migreeniin liittyviä oireita. Ei ole kauhean mukavaa. Pärjäämisiä sinne!

Kunpa aika vaan menisi nopeammin. Se on sitten todella mahtavaa kun syksy tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ollut migreenikohtauksia ja päänsärkyä muutenkin nyt paljon enemmän kuin talvella ja syksyllä. Yhden päivän jouduin olemaan töistäkin kokonaan pois sairaslomalla migreenin takia ja yhtenä päivänä lähtemään kesken työpäivän. Perjantaina mulla on lääkäri, jolle aion puhua asiasta ja kysyä onko mitään helpotuskeinoja tähän, yleensä kun oon pärjännyt ihan vaan buranan turvin kun kohtauksia on tullut tyyliin kerran 3 kuukaudessa. Eikö sunkin kannattais hakeutua lääkärin juttusille? Luulis, että jotain hoitoa olis saatavilla tollaseen, jos migreeni vaan jatkuu ja jatkuu. Tsemppiä!