Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taistelukoirista ja niiden omistajista

Vierailija
25.07.2018 |

Jatkuvalla syötöllä tulee uutisia jossa kyseiset koirat ovat hyökänneet muiden koirien, ja jopa ihmisten kimppuun. Itse kannatan kyseisten rotujen täyskieltoa Suomeen. On täysin tarpeetonta omistaa isokokoisia tappokoneita kun kilttejä ja mukavia koirarotuja on saatavilla vaikka kuinka paljon.

Oletteko muuten huomanneet sen, että kyseisten koirien omistajat eroavat usein jo ulkonäöltäänkin kunnollisista ihmisistä? Tavallinen taistelukoiran omistaja on huonolla itsetunnolla (koira tarvitaan sitä pönkittämään) varustettu, sätkää poltteleva, polvipussiverkkareissa kulkeva elämämmänkolulainen. Punttipenat, vähämieliset uusnasset, ja lähiöiden wannabe-gangstathan näitä omistavat. Naispuolisille omistajille ominaista on huono hygienia, räikeät meikit, ja lähiöpissispukeutuminen, vaikka ikää olisikin 40+ vuotta. Näiltä tyypeiltä tulisi kieltää eläintenpito kokonaisuudessaan, ja jos minä saisin päättää, niin myös lisääntyminen.

Itse kierrän murhakoirat ja niiden narkkariomistajat kaukaa, ja tulen tekemään kaikkeni, että niiden omistaminen kielletään. Ei muuta kuin postia menemään kansanedustajille!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä