Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen kainalokarvat

Vierailija
25.07.2018 |

Huomasin juuri että mun 10-v tytöllä on alkanut kasvaa kainaloissa karvoja. On aika nuorena alkanut kehittymään, viime syksynä ostin hänelle ekan deodorantin. Toivottavasti kuukautiset nyt vielä pysyisivät poissa. On mieleltään vielä ihan pikkutyttö. Mutta minkä ikäiselle olette sanoneet, että kainalokarvat saa kyllä ajaa pois? Jotenkin en haluaisi aiheuttaa ulkonäköpaineita mutta tyttö harrastaa uintia ja pelkään että kommentteja tulee sitten kavereilta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse 12vuotiaana tyttönä haluaisin ajaa pois mutta en uskalla mainita asiasta. Olisi mukava eetä vanhemmat kertoo ja neuvoo ennen kun itse tajuaa!

Vierailija
22/24 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ap ole mikään ongelma vaan sanot tytölle että kainalokarvat voi ajaa pois. Ei ne tuon ikäisellä kovin paljoa kasva yleensä joten ajaminen on todella helppoa ja harvoin tarvitsee tehdä.

tyttöhän on vain tyytyväinen jos ei uidessa erotu

Hetkinen, mitä minä luenkaan! Eikös AV:lla sanota, että kainalokarvat naisella on ihan normaalia, ja jos joku mies siihen puuttuu, niin näytetään ovea? :D Ja nyt sitten sanotaan 10-vuotiaalle, että ajaa ne pois? :D

Tässä on kyllä taas ihan naurettavia väitteitä. Karvat nyt saavat olla jokaisen oma päätös, mutta eivät ne mikää kaunistus kenelläkään ole ja puhtaanapitokin on hankalampaa. Sitten kuitenkin siihen ap:n asiaan. Eli uimaripiireissä karvoitusta et juurikaan näe missään vaan miehetkin ajavat karvojaan joten saattaa vähän hämmentää tyttöä. Eli eiköhän se ole vain fiksua että kertoo tytölle, että hän voi halutessaan ajaa karvat pois ja näyttää mistä löytyy kertakäyttöhöylä.

Eli sanot poikalapsillesikin, että ajelee karvansa, kun niiden kanssa puhtaanapito on hankalampaa? Vai onko se vain tytöillä hankalampaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä opeta häntä häpeämään karvojaan, niillä on tarkoitus eivätkä ne haittaa siellä mitään

Vierailija
24/24 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika myöhään. 7v alkoi itsellä