Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko testata oletko ruma/tavis/kaunis?

Vierailija
25.07.2018 |

Oletko kuullut photofeeleristä? Täältä luin siitä eilen ensimmäisen kerran ja päätin testata. Halusin tietää olenko ihmisten mielestä ruma vai tavis (kaunis en ole, sen jo tiesinkin). Vastaus hieman yllätti; olen tavis. Sain aikalailla 50/50 ääniä, puolet sanoivat rumaksi, puolet kauniiksi. Palautetta sain kuvasta että näytän liian vakavalta/ylimieliseltä/surulliselta. Pitää ottaa uusi kuva niin että hymyilen, katsotaan millaisen tuloksen saan. Oletteko te kokeilleet? Millaisia tuloksia saitte?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin uuden kuvan jossa näytin mielestäni nätiltä. Otin varmaan 50 kuvaa ennen kuin olin tyytyväinen. Nyt olisi pakko saada hyvät arvostelut. Väärin! :( Näytin kuulemma edelleen surulliselta, kuvani oli mitäänsanomaton, näytin alistuneelta ja epämukavalta. Huoh. Liian moni sanoi taas rumaksi :( Sain vielä huonommat arvostelut kuin viimeksi. Miten hyväksyä että olen suurimman osan ihmisistä mielestä ruma? Tuntuu hirveältä liikkua yleisillä paikoilla kun tiedän että joka toinen ihminen ajattelee mut nähdessään että olen ruma :(

Vierailija
2/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee tuollaisia testejä! Mistä tiedät, ettei vain joku kone arvo lukuja? Muutenkin ihan kieroutunut tuo testin idea. Jätä omaan arvoonsa koko testitulos! Mitä hyötyä siitä sinulle on, tai kenellekään muullekaan? Kukin on sellainen mitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee tuollaisia testejä! Mistä tiedät, ettei vain joku kone arvo lukuja? Muutenkin ihan kieroutunut tuo testin idea. Jätä omaan arvoonsa koko testitulos! Mitä hyötyä siitä sinulle on, tai kenellekään muullekaan? Kukin on sellainen mitä on.

Testasin myös erään todella kauniin ja selvästi ruman naisen kuvia ja kaunis nainen sai todella hyvät arvostelut ja ruma todella huonot eli totta tuo on :(

Vierailija
4/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aikanaan nettitreffeillä ja sitä ennen piti tietysti vaihtaa kuvia miesten kanssa. Lähetin 2-3 kuvaa, joissa näytin mielestäni todella hyvältä, siis ainakin itsekseni. Treffeillä sain kuitenkin kommentteja, että olen paljon kauniimpi kuin he odottivat tai että näytän luonnossa upeammalta kuin he kuvittelivat tms. No hyvä, että pääsin sentään kuvineni treffeille, vaikka jäinkin sinkuksi.

Kaikki eivät ole edukseen kuvissa, toiset taas ovat lähinnä niissä. Ihmisen liikkeet, läsnäolo, tuoksu ja ääni vaikuttavat myös todella paljon ja upeistakin ihmisistä saa monenlaisia kuvia, jotka eivät ole kaikkien makuun. Testi olisi mun mielestäni kuitenkin ihan kiinnostava, vaikka luulen ettei tulos miellyttäisi. Kauniiksi arvioitaisiin kuitenkin nykytyylisten  instagram-julkkisten näköiset treenatut ja puolleaposkiset ja pyllyiset tyttöset, joilla on tekoripset, push up -huulet ym. ja joku vanhempi luonnonkaunis olisi kai valju, miehekäs hevosnaama ja Marilyn Monroe olisi varmaan ylipainoinen täti...

Vierailija
5/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla noin epävarma ja tunkea kuviaan mokomiin lapsellisiin testeihin. Kukaan ei miellytä kaikkia, ja mitä hiton väliä sillä on? Valokuva ei kerro ihmisen viehättävyydestä kaikkea, monihan on paljon kauniimpi luonnossa.

Vierailija
6/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Enkä voisi kuvitellakaan syöttäväni omaa kuvaani jonnekin netin syövereihin.

Vierailija
7/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata olla noin epävarma ja tunkea kuviaan mokomiin lapsellisiin testeihin. Kukaan ei miellytä kaikkia, ja mitä hiton väliä sillä on? Valokuva ei kerro ihmisen viehättävyydestä kaikkea, monihan on paljon kauniimpi luonnossa.

Tietysti haluaisin olla kaunis. Vaikea kuvitella että joku ei haluaisi tai on ok sen kanssa että on ruma?

Vierailija
8/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että olen susiruma, joten minun ei tarvitse tuhlata aikaani typeriin testeihin, vaan voin elää omaa elämääni ulkonäköasioita sen enempää miettimättä. Saamasi kommentit kuulostavat minusta sitä paitsi hyvin oudoilta, aivan kuin kaunis nainen ei koskaan voisi olla surullinen tai alistunut?

Vierailija
9/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti haluaisin olla kaunis. Vaikea kuvitella että joku ei haluaisi tai on ok sen kanssa että on ruma?

Miten niin vaikea kuvitella? Suurin osa ihmisistä kuitenkin on niitä taviksia ja osa oikeasti rumiakin. Itsekin olen rumahko tavis. Itsetunto on hyvä ja rakentuu ihan muiden asioiden kuin ulkonäön varaan, en minä tästä mitään muuttaisi. Ehkä joskus teininä sitä oli epävarma ja mietti ulkonäköä mutta olisin kyllä silloinkin mielummin ollut super hyvä piirtämään kuin superkaunis. Sinustako rumien ja tavisten ihmisten tulisi koko elämä harmitella että voi voi kun en ole huippumalli? Kuulostaa siltä että omanarvontuntosi rakentuu melko hataralle pohjalle jos niinkin pieni asia kuin ulkonäkö hallitsee elämää.

Vierailija
10/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin ihan luonnossa sanottu että olen ruma, ei tarvitse testailla millään sivustoilla.

Vierailija
11/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ihminen näyttää luonnossa paremmalta, joten en menisi täysin luottamaan tuollaiseen. Tietysti osalla on sitten päinvastoin, varsinkin jos ottaa esim. vahvasti filtteröityjä kuvia. Lisäksi kuvan perusteella ei voi nähdä karsimaa tms., joka on ainakin itselleni iso tekijä siinä, pidänkö jotakuta hyvännäköisenä vai en.

Itse tiedän, etten ainakaan ole klassisella tavalla kaunis, mutta ei se minua haittaakaan. Ulkonäöllä ei ole merkitystä, ja mielummin hankkisin muunlaisia saavutuksia kuin vain hyvän ulkonäön.

Vierailija
12/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis randomihmiset kertovat mitä mieltä ovat sinusta?

Mitä väliä?

Vierailija
13/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis randomihmiset kertovat mitä mieltä ovat sinusta?

Mitä väliä?

Niin. Nyt tiedän että suurimman osan random-ihmisistä mielestä olen vastenmielinen. Tiedän myös mikseivät miehet lähesty/kehu/halua suhteeseen kanssani. Kylmä totuus; olen ruma.

Vierailija
14/14 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin aikanaan nettitreffeillä ja sitä ennen piti tietysti vaihtaa kuvia miesten kanssa. Lähetin 2-3 kuvaa, joissa näytin mielestäni todella hyvältä, siis ainakin itsekseni. Treffeillä sain kuitenkin kommentteja, että olen paljon kauniimpi kuin he odottivat tai että näytän luonnossa upeammalta kuin he kuvittelivat tms. No hyvä, että pääsin sentään kuvineni treffeille, vaikka jäinkin sinkuksi.

Kaikki eivät ole edukseen kuvissa, toiset taas ovat lähinnä niissä. Ihmisen liikkeet, läsnäolo, tuoksu ja ääni vaikuttavat myös todella paljon ja upeistakin ihmisistä saa monenlaisia kuvia, jotka eivät ole kaikkien makuun. Testi olisi mun mielestäni kuitenkin ihan kiinnostava, vaikka luulen ettei tulos miellyttäisi. Kauniiksi arvioitaisiin kuitenkin nykytyylisten  instagram-julkkisten näköiset treenatut ja puolleaposkiset ja pyllyiset tyttöset, joilla on tekoripset, push up -huulet ym. ja joku vanhempi luonnonkaunis olisi kai valju, miehekäs hevosnaama ja Marilyn Monroe olisi varmaan ylipainoinen täti...

Minä olen sellainen, etten onnistu kuvissa, mutta kehuja saan "livenä". Olen nainen ja myös naiset kehuvat, että olen kaunis ja "hyvin säilynyt". Kun itseäni peilistä katson, niin enpä kyllä kehuja allekirjoita. Vain joskus, kun olen menossa viihteelle, peilistä näkyy ihan jees leidi. Tytärtäni kaikki kehuvat näköisekseni ja erittäin kauniiksi, ja kaunis hän on minunkin mielestäni.

Kerran lähetin kuvan nettituttavuudelle, tavattiin useampi kerta, mutta ei hän sitten minua "sytyttänyt". Kun tapasimme ensimmäisen kerran, hänen ensimmäiset sanansa tervehdyksen jälkeen olivat; olet luonnossa kauniimpi ja paljon nuoremman näköinen, kuin kuvassa. Ja minä kun luulin läehettäneeni hyvän kuva. 😏😳

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme