Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten odotankaan syksyä ja sateita, talvea ja lunta

Vierailija
24.07.2018 |

lumipyryä, ihanaa!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumipyry on kiva, mutta siinä välissä on kuukausikaupalla pimeyttä, tuulta ja vesiräntää. 

Tämä vain muistutuksena haaveilijoille.

Vierailija
2/14 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en, pakkasella iho kuivuu niin pahasti että menee verille, kirvelee ja näyttää karmealle. Mikään rasva ei auta vähääkään. Nyt on hyvä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu talvea nyt kaipaa.

Nyt nautitaan lämmöstä!

Vierailija
4/14 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole lämpöä, vaan helvetti. Lämpö tulee takasta talvella, se hellii, tämä ei.

Vierailija
5/14 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän talvella ole lunta vaan loskaa ja jäätä, etkö muista?

Vierailija
6/14 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi talvea. Tämä on paljon kivempaa. Toki toivon vähän viileämpää, mutta pakkaseen en vaihtaisi millään ikinä koskaan milloinkaan.

Vierailija
7/14 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumipyry on kiva, mutta siinä välissä on kuukausikaupalla pimeyttä, tuulta ja vesiräntää. 

Tämä vain muistutuksena haaveilijoille.

Pimeys, tuuli ja vesiräntäkin kelpaa tämän kesäpätsin tilalle.

Vierailija
8/14 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viime kesä maristiin kun on paska kesä ilman helteitä. Nyt on hellettä ja minä nautin.

Vierailija
9/14 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa saisi aina olla vähintään +15 astetta. Ei tarvitsisi ostaa niin paljon vaatteita, lämmityskuluja ei olisi, taloja ei tarvitsisi rakentaa niin tiiviiksi, ympärivuotinen pyöräily olisi mahdollista, liukastumisista johtuvia loukkaantumisia ei olisi, teitä ei tarvitsisi suolata, ei luoda lunta mistään, autoihin riittäisi yhdet renkaat jne..

Ivan Vostlojevitsk

Vierailija
10/14 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin käsittämätöntä, että on olemassa ihmisiä,. jotka tykkäävät kylmän tunteesta.

Vierailija
11/14 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😲😲jättäkää ne helteet rauhaan!!! 😅

Vierailija
12/14 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin käsittämätöntä, että on olemassa ihmisiä,. jotka tykkäävät kylmän tunteesta.

Ai että kylmästä saa valittaa mutta liian kuumasta ei? Kylmään voi sentään itse vaikuttaa vaatetuksella, mutta pois ei voi rajattomasti ottaa.

Vierailija
13/14 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en käsitä näitä helteen nauttijoita! Me vain olemme erillaisia, mutta syntyneet tänne pohjoiseen! Tai melkein kaikki!

Vierailija
14/14 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tuoreessa muistissa vielä viime talviset runsastakin runsaammat lumityöt ja v i t u t u s niihin liittyen, että nyt olen päättänyt vain nauttia tästä harvinaisen lämpimästä kesästä, ahh!

Talvella tätä taas niin kaipaa, hiukan haikeaa jo nyt kun tietää että ohi menee kuitenkin ja niin harvinaista täällä on tämmöinen. Eikä tämä enää oikeastaan tunnu edes tukalalta, kait tähän on jollain lailla jo tottunut :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän