Miksi naisilla ei lue mitään Tinderissä?
Miksi naisten Tinder-profiilikuvaukset on nykyään melkein kaikilla tyhjät? Miksi he eivät kirjoita niihin mitään? t. Mies
Kommentit (16)
Minulle oli iso kynnys ylipäänsä mennä Tinderiin. En halua, että tutut näkevät minun etsivän seuraa. Kun ei ole tekstiä, annan itsestäni mahdollisille tutuille huolettomamman kuvan ja voin jälkeenpäin sanoa, että latasin sovelluksen läpällä. Juu, olen säälittävä. Mutta siitä huolimatta löytyi hyvä mies.
Jep. ruksia tulee yleensä minulta heti jos ei lue mitään ja kuvista ei pysty löytämään mitään mistä voisi päätellä onko itselle sopiva. Itsellä kyllä on asiallinen kuvaus.
Mikseivät naiset eivät vastaa viesteihin, vaikka on matchit?
Hiljaisia ovat...
Ei jaksa eikä tarvitse kirjoittaa mitään.
Tinder-naiset ovat super nirsoja, joten miehen pitää osata koskettaa hyvällä viestillä, vaikka naisella ei ole mitään tietoja profiileissa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle oli iso kynnys ylipäänsä mennä Tinderiin. En halua, että tutut näkevät minun etsivän seuraa. Kun ei ole tekstiä, annan itsestäni mahdollisille tutuille huolettomamman kuvan ja voin jälkeenpäin sanoa, että latasin sovelluksen läpällä. Juu, olen säälittävä. Mutta siitä huolimatta löytyi hyvä mies.
mitä tollasta jännität. jos joku nuija alkaa nauraa, niin voit kysyy mitä sä siellä teet. tinderihän ei näy muille kun käyttäjille. eli samassa veneessä olette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä tollasta jännität. jos joku nuija alkaa nauraa, niin voit kysyy mitä sä siellä teet. tinderihän ei näy muille kun käyttäjille. eli samassa veneessä olette.
Tekstittömänä nimenomaan ollaankin samassa veneessä. Mutta en halua kertoa, mitä siellä etsin.
maamatonsammas kirjoitti:
Miksi naisten Tinder-profiilikuvaukset on nykyään melkein kaikilla tyhjät? Miksi he eivät kirjoita niihin mitään? t. Mies
Samaa ihmettelen itsekin. Aika hankalaa keksiä järkevää keskustelunavausta tyhjän profiilin perusteella, jostain syystä kun tuo aloittaminen tuntuu vielä nykyaikanakin olevan miehen homma.
Sitten on hauskaa kuunnella naisten avautumista siitä miten miehet keksii vain tylsiä avauksia kuten "mitä kuuluu?" jne., mistähän mahtaisi johtua?
Valtaosa miesten profiileista on myös tyhjiä. Iso osa miehistä ei myöskään lue niitä profiileja. Joten voidaan vain todeta että suurin osa ihmisistä on laiskoja ja tyhmiä - molemmista sukupuolista.
kaveri meni tinderiin ja tapailee naisia 200km säteellä ja piparia tulee kuulemma aina ja eri asennoista ja munaakin imetään ihan vklp aikana useasti
nyt jos itse etsisin seuraa pitäisi treffeillä kysyä oletko koskaan ollut tinderissä
jos on oltu on suuri vaara että on käyty antamassa perää eri miehille ja luoja tietää kuinka monta ukkoa on ollut välissä ja samalla löysäperseeseen tullaan saaneeksi klamydiaa herpestä kondyloomaa yms tuliaista hyi kauheaa, ei tule meidän ovesta noita akkoja
Koska naiset eivät halua matcheja. Kaikkihan me palstaa lukeneet tiedämme, että tekstittömillä ja paidattomilla profiileilla ei saa matcheja
Naiset saa matcheja tarpeeksi vaikka ei mitään tekstiä ole. 3-4 täydellistä kuvaa ja miehiä riittää 😁
Matcheja tulee muutenkin kirjoitti:
Noinhan se on. Tuohon vielä lisää se ettei ole mitään väliä sillä mikä vastapuoli ihmisenä on. Alleviivataan sitä että naisena riittää naisena olo, vedetään vielä siihen somaan nenuun herne jos joltain itselleen sopivaksi katsomalta mieheltä ei tule matchia, aatellaan "minä olen sille liian hyvä" vaikka omassa profiilissa ei ole kuin totinen naama naisesta ja tyhjä profiili :D
Yks hyvä tapa on nykyään käyttää vaikka noita emojia, niilläkin voi aika kattavasti mielenkiinnon kohteita ja vastaavia viestittää.
Te mammat ku ruukaatta aina paljon miettiä niin kantsii miettiä mitä se merkitsee jos teillä tyhjään Tinder-profiiliin tulee match? Mikä silloin on miehellä se perimmäinen motiivi? :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hopeakettu kirjoitti:
Noinhan se on. Tuohon vielä lisää se ettei ole mitään väliä sillä mikä vastapuoli ihmisenä on. Alleviivataan sitä että naisena riittää naisena olo, vedetään vielä siihen somaan nenuun herne jos joltain itselleen sopivaksi katsomalta mieheltä ei tule matchia, aatellaan "minä olen sille liian hyvä" vaikka omassa profiilissa ei ole kuin totinen naama naisesta ja tyhjä profiili :D
Yks hyvä tapa on nykyään käyttää vaikka noita emojia, niilläkin voi aika kattavasti mielenkiinnon kohteita ja vastaavia viestittää.
Te mammat ku ruukaatta aina paljon miettiä niin kantsii miettiä mitä se merkitsee jos teillä tyhjään Tinder-profiiliin tulee match? Mikä silloin on miehellä se perimmäinen motiivi? :D
Pahimmillaan on pelkkä kuva kukasta tai maisemasta ilman tekstiä. Veikkaan kuitenkin, että nämä ovat katsomassa onko aviomies tinderissä :D
Aika yleinen strategia naisilla on laittaa pelkkä kuva nätistä naamastaan ilman mitään tekstiä. Mitä tällaiselle pitäisi kirjoittaa, jos "mitä sulle kuuluu" oli kielletty? Jos ei halua antaa itsestään mitään, niin mitä silloin voi odottaa saavansa? Matchejä varmasti tulee, mutta niin tulee naisille ilman kuvaakin. Onko määrä parempi kuin laatu? Tekstissähän on se riski, että joku sen takia ei tykkääkään. Eikö se voisi olla sen tekstin tarkoituskin? Tekstillä saisi vähän siivottua niitä, jotka huomaavat olevansa epäsopivia. Vai saiko mies sittenkään päättää kenelle naiselle on sopi ja kenelle ei? Taisi olla vain naisten yksinoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Pahimmillaan on pelkkä kuva kukasta tai maisemasta ilman tekstiä. Veikkaan kuitenkin, että nämä ovat katsomassa onko aviomies tinderissä :D
Aika yleinen strategia naisilla on laittaa pelkkä kuva nätistä naamastaan ilman mitään tekstiä. Mitä tällaiselle pitäisi kirjoittaa, jos "mitä sulle kuuluu" oli kielletty? Jos ei halua antaa itsestään mitään, niin mitä silloin voi odottaa saavansa? Matchejä varmasti tulee, mutta niin tulee naisille ilman kuvaakin. Onko määrä parempi kuin laatu? Tekstissähän on se riski, että joku sen takia ei tykkääkään. Eikö se voisi olla sen tekstin tarkoituskin? Tekstillä saisi vähän siivottua niitä, jotka huomaavat olevansa epäsopivia. Vai saiko mies sittenkään päättää kenelle naiselle on sopi ja kenelle ei? Taisi olla vain naisten yksinoikeus.
Naisethan sitä rulettia siellä pyörittää.
Minä nyt laitan tuon "Moi mitä kuuluu" -tyyppisen viestin ihan siksi, että jos naista kiinnostaa, tämä kyllä vastaa. Jos ei vastaa, niin annan olla ja siirryn eteenpäin.
Se jonkun nasevan avauksen laittaminen on aivan turhaa. Saattaa nainen siihen vastata, mutta siihen se jää jos kiinnostusta ei ole sen enempää.
Koska kohderyhmän miehet eivät yleensä osaa lukea.