Olen ihastunut mieheni veljeen. Mitä tehdä?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kerro tunteistasi miehellesi. Jos miehesi on kasvanut aikuiseksi, hän ymmärtää asian olevan normaalia.
"Kuules muru, kun oon tässä jo pitkään ollu ihmeissäni kun jotenkin oon ollu ihastunu veljeesi Mattiin. Ei se mikskään oo tietenkään menny, mutta puol vuotta tai vähän enemmän oon aatellut sitä joka päivä, näen hänestä unia ja odotan vaan että hän soittaa.."
Ei taitais mies ihan hyvällä tätä ottaa, eikä miehen velikään😣
-ap
Antasin kenkää akalle alta sekunnissa, jos tulisi minulle juttelemaan että on ihastunut veljeeni. Minun veljeni tosin tuskin edes alkaisi millekkään, kun tuntee minut ja tietää että meidän välit olisi sen jälkeen taputeltu loppuiäksi. Mutta ap:n tapauksessahan kaikki voi mennä toisin. Ehkä hän menee veljen kanssa naimisiin ja entinen mies on häissä best-manina.
Onko ihastuminen kestänyt kauan?
Luulen, että on melko tavallista ihastua kerran tai useammin muuhun kuin omaan puolisoon. Varsinkin pitkän parisuhteen aikana.
Itse uskallan myöntää, että vuosien varrella olen ollut ihastunut kahteen työkaveriin, kerran mieheni sukulaisen puolisoon ja juuri nyt olen ihastunut uuteen naapuriimme! Ihastumiset ovat kestäneet aina aikansa (ehkä parista kuukaudesta puoleen vuoteen), mutta tunteet ovat sitten menneet ohi.
Koskaan en ole pettänyt miestäni ja tiedän, etten pettäisi omaa miestäni. Joku varmaan tulkitsee ihastumisen pettämiseksi, mutta itse ajattelen ihastumisen tunteena, joka tulee ja menee. Sille ei kauheasti mitään voi. Omaa käytöstään sitten voi kontrolloida paljon.
Ja epäilen, vain epäilen, että tunteet on molemminpuolisia. Mut mitenkäs tuotakaan kysyt..
-ap
asuuko velimues miten lähellä - olisiko hänen helppo pistäytyä luonasi kun miehesi on riittävän kauan jossakin muualla käymässä?
herättäisivätkö velimiehen käynnit luonasi kenenkään huomiota? voisitteko viettää aikaa yhdessä jatkossa huoletta ja siten tutustua jne toisiinne kaikessa rauhassa?
Nuo kannattaa pohtia läpi. 😉
Vierailija kirjoitti:
Onneks itellä ei oo ollu ihastumisia seurustelun aikana.
Kyllä niitä vielä tulee
Salarakkaan pito on nykyisin varsin yleistä ja jopa hyväksyttävää. Mikäli et halua paljastua, niin tässä tapauksessa täytyy toimia erittäin varovasti ja peitellysti, koska veljekset tuntevat toisensa liiankin hyvin ja tapaavat varmaan tiiviisti.
Vierailija kirjoitti:
Yrität vain päästä asian yli mikäli oikeasti rakastat miestäsi. Ellei miehesi veli ole antanut mitään lämpenemisen merkkejä suuntaasi niin se on turha edes yrittää mitään. Hän ei varmasti jätä veljeään takiasi eikä miehesikään varmaan enää halua olla kanssasi jos kerrot tunteistasi.
Normaaleilla veljeksillä on yleensä sen verran kunniaa että toisen naisia tai exiä ei edes yritetä vokotella.
Ei ainakaan minun veljellä...Aina vilkuilemassa ja flirttailemassa minun vaimolle. Vaimoni ei tosin ole yhtään kiinnostunut mokomasta juoposta..
Täällä Suomi naiset hautovat ja neuvovat pettämisessä. On mennyt taso alas tässä maassa. Sori vaan.
Pistän paremmaksi: olen ihastunut veljeeni.