Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koiralliset; viekö kukaan koiraansa pidemmälle lenkille aamuyön tunteina?

Vierailija
24.07.2018 |

Nyt helleaikana

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pakko siirtyä

Vierailija
2/7 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen näin kuumilla niin, että yksikään lenkki ei ole erityisen pitkä, mutta aamu- ja yölenkit pitenee. Normaalisti nuo aamu ja ilta on mulla vain vartin pissatuksia ja sitten 1-2 tunnin lenkki duunin jälkeen, mutta eivät nuo paksuturkkiset koirat kestä nyt kävellä siihen aikaan pitkää lenkkiä. Joten puolen tunnin aamulenkki, puolen tunnin päivälenkki ja puolen tunnin - tunnin iltalenkki yöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalirytmi on se, että viiden aikaan lähdetään tunnin lenkille talvet kesät. Nyt helteen aikana oon pidentänyt lenkin kestoa 1,5 tuntiin ja sitten töiden jälkeen vähän lyhyempi normaalin noin tunnin lenkin sijaan.

Vierailija
4/7 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan aamuyöllä, mutta aikaisin aamusta. Käydään myös usein suihkussa ennen pidempää lenkkiä.

Vierailija
5/7 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiyön aikaan yleensä pisin lenkki.

Vierailija
6/7 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alkanut heräämään puoli tuntia aikaisemmin, että olen kuuden maissa (aamiaisen jälkeen) ulkona koiran kanssa ja että se saa myös puolen tunnin lenkin. Iltapäivällä en käytä ollenkaan (saa tehdä tarpeensa pihalle jos on pakko, ei ole sille ongelma) ja sitten taas illalla pidempi lenkki. 

Vierailija
7/7 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siihen aikaa muita ulkoiluttajia? Paikkakunta?