Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Köyhien ja laiskojen nautiskelijoiden säästövinkkejä

Vierailija
24.07.2018 |

Eräs sijoittaja kertoi että hän säästää kahvilassa käydessään tilaamalla tavallisen suodatinkahvin erikoiskahvien sijasta. Löytyisikö palstalaisilta kivuttomia tapoja säästää hieman rahaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😜nämä ovat hauskoja. Ihmiset tekevät elämästään hankalaa ja saitailevat laadun kustannuksella, vaikka ap kaiketi kumminkin juuri kysyi, miten voi NAUTISKELLA halvalla. Kuiva pulla, vanhentunut liha ja kuppilan keittimessä iäisyyksiä seissyt normikahvi eivät kyllä ole nautiskelua.

60 % alennuksella myytävät leivokset eivät olleet kuivaneita.

Vierailija
22/27 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha konsti on mennä lähellä sulkemisaikaa ja poimia punaisilla lapuilla merkattuja *herkkuja*.

Sellaisia joihin ei normaalihinnalla olisi varaa

Pullia ainakin saa aika halvalla.

Samoin jogurtit ja vanukkaat alennetaan usein ja voi käyttää ihan hyvin vaikka päiväys hiukan vanhentunut.

Joskus on karkkejakin alennettu kun päiväys vanha tai lähellä vanhentumista. Ovat ihan syömäkelpoisia.

Leikkeleitä on punaisilla lapuilla, itse ostan aina punalappuisen jos vaan on hyllyssä.

Olen muutaman kerran käynyt sellaisessa *leipäjonossa* jossa on muutakin kuin perusruokaa.

Siellä on juuri jugurtteja, smoothieita ja muitakin sellaisia tuotteita joita en muuten pysty ostamaan.

Tämä ei siis EU-jono.

Kaupat antavat sinne vanhentuneita tuotteita.

Ainoa asia on, että on kestettävä jonotus ennen ovien avautumista. Jos on herkkä luonne joka ei kestä sitä, että joku näkee hänet köyhien jonossa, niin sitten ei tämä konsti auta.

Itse olen ajatellut, että köyhän ei pidä olla ylpeä, jos tekee mieli syödä muutakin kuin ihan välttämätöntä.

Ostan tarjoustuotteita. Nykyään tosin jätän leikkeleet kauppaan koska yksinasuvana en ehdi käyttää niitä ajoissa.

Mikset käytä niitä vaikka uunimunakkaaseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säästänyt vuosikymmenten mittaan suuren määrän rahaa ja vaivaa, kun en ole koskaan "päivittänyt tälle vuosikymmenelle" asuntoani. Lisänautintona voi tuntea itsensä ekologiseksi, aah.

Vierailija
24/27 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä herkuttelin just kikhernejauhoista väsäämästäni pannuleivästä. Hinta mitätön.

Vierailija
25/27 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvipassit käytössä jokaiseen mahdolliseen paikkaan. Yritän laittaa säästöön 2-5 euroa kuukausittain koska 20-50 euroa on tällä hetkellä mahdoton laskujen vuoksi.

Älä käy lainkaan kahvilla niin saat säästöön 15-25 euroa kuussa. Laskut johtuu täysin omista kulutustottumuksista. Kulutä vähemmän niin ei tule laskuja.

Vierailija
26/27 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvipassit käytössä jokaiseen mahdolliseen paikkaan. Yritän laittaa säästöön 2-5 euroa kuukausittain koska 20-50 euroa on tällä hetkellä mahdoton laskujen vuoksi.

Älä käy lainkaan kahvilla niin saat säästöön 15-25 euroa kuussa. Laskut johtuu täysin omista kulutustottumuksista. Kulutä vähemmän niin ei tule laskuja.

älä käytä sähköä niin ei tule sähkölaskua :DD

Vierailija
27/27 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kaiken minkä ostaa. Esim. ylijääneen ruoan seuraavana päivänä. Ei heitä mitään pois tai anna pilaantua.