Voitteko tilanneet ebaysta
Vaikka lukee free shipping, onko se myös Suomeen? Tuleeko jotain tullimaksuja lisäksi?
Kommentit (6)
Olen tilannut paljonkin. Ei tule tulkimaksuja jos tilauksen arvo postikuluineen on 150 e. Näin muistaakseni Kiinan tilausten kohdalla. Tullin sivuilta kannattaa varmistaa asia.
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut paljonkin. Ei tule tulkimaksuja jos tilauksen arvo postikuluineen on 150 e. Näin muistaakseni Kiinan tilausten kohdalla. Tullin sivuilta kannattaa varmistaa asia.
Siis jos on ALLE 150 e. Ja on siis free shipping. Ebayn sivuilta näkee, onko Suomeen postikuluja, tilattava tuotteen kohdalta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sieltä pitää varmistaa? Voiko tullimaksut olla korkeita? Tilaisin tuulettimen, ne kun on loppuneet Suomesta.
Kannattaa tilata kalliimpaa tavaraa EU maista niin ei mene mitään tulleja ja veroja.
Usein on halvempi tilata ulkomailta vaikka maksaa tullit ja verot. Tulee silti halvemmaksi. Pari kertaa olen maksanut tullimaksut. Se menee ihan kätevästi, eikä ole mikään ongelma. Joskus paketit mene läpi seulasta, eikä maksettavaa tule vaikka olisi voinut tulla.
Kannattaa tietysti vaikka vaatteita tilatessa tilata ne yksi kerrallaan niin silloin ne tulee ilman lisämaksuja. Jos ne tulee yhtenä pakettina niin sen arvo ylittää verotuksen rajan.
Oletteko