Mitä se helteellä tissien alta raapimalla lähtevä kuona on
taas on kynnen aluset sitä täynnä. Täytyy varmaan mennä suihkuun.
Onko miehillä tätä kuonaa pallien alla?
Kommentit (21)
En tiedä, Pertti
Missä kuussa olet viimeksi peseytynyt?
Kuollutta ihosolukkoa. Kannattaa välillä käyttää jotain kuorivaa pesuainetta niin tuo lähtee kerralla.
Se on tissijuustoa, sukua sissijuustolle.
Tissijuustoa. Usein miesasiamiesten manboobeihin se tarttuu esinahan alta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, Pertti
Ja taas leimataan nainen mieheksi.
Talon tapa.
Mulla on pallien alla goudajuustoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, Pertti
Ja taas leimataan nainen mieheksi.
Talon tapa.
Heikkoitsetuntoisten palstanaisten puolustautumiskeino.
Tissivisvaa (tivi) se on. Syntyy tissihien (tihi) vaikutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Tissivisvaa (tivi) se on. Syntyy tissihien (tihi) vaikutuksesta.
Niin, sepä se. Onhan nyt mätäkuu ja se selittäisi asian.
Mulla tulee tuota koko kroppaan, jos en kuori välillä ihoa. Jos olen pari viikkoa kuorimatta ihoa, ja vaikka saunassa alan hangata säärtä, niin kyllä siitä rullautuu sellaista kuonaa sormiin. Kun on vielä rasvainen iho, niinn näin helteillä helposti tuo alkaa haiskahtaa tuo ihorasvan ja kuolleen ihon sekoitus, joten siksi harrastan kuorintaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi vit*u naiset ovat iljettäviä! 🤢
kaivelen hikistä karvakolmiooni täällä myös, välillä hikoilee reiden sisäpinnat sinne asti.
Haluatko että pierasen samalla?
Kyllä meillä on kotioloissa oikeus olla yhtä iljettäviä kuin teillä munienkaivelijoillakin.
Vierailija kirjoitti:
Kuollutta ihosolukkoa. Kannattaa välillä käyttää jotain kuorivaa pesuainetta niin tuo lähtee kerralla.
Ekologisempi ja myös edullisempi vaihtoehto on ostaa saunaharja, esim. Rento merkkinen, se jossa on pidempi varsi jonka saa irti. Sillä pesee itsensä, joko kerran viikossa saunassa tai sitten suihkussa jos ei tykkää saunoa. Kuorii hyvin ja on todella hyvä olo sen käyttämisen jälkeen. Harja kestää myös hyvin, kun muistaa että sen pitää saada kuivua hyvin käytön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee tuota koko kroppaan, jos en kuori välillä ihoa. Jos olen pari viikkoa kuorimatta ihoa, ja vaikka saunassa alan hangata säärtä, niin kyllä siitä rullautuu sellaista kuonaa sormiin. Kun on vielä rasvainen iho, niinn näin helteillä helposti tuo alkaa haiskahtaa tuo ihorasvan ja kuolleen ihon sekoitus, joten siksi harrastan kuorintaa.
Joo saunassa tätä lähtee jokapuolelta. Voi olla että nytkin lähtis, mutta ei tuu vedeltyä sormilla kuin tissien aluset kun hikiset.
ap
Olen vanhusten"hoiva"paikassa töissä. Vanhuksilla 1 suihku kerran viikossa. Jos ehditään sitäkään. Näillä helteillä, vanhusten iho kaipaisi pesua päivittäin. Voitto on tärkeämpää, kuin hyvä hoito.
Tiedän mistä puhut.
Pienitissisillä tuskin hikoilee tissien aluset, ne on niitä alapeukuttajia.
Kuoriutuvaa ihosolukkoa, ihokin uusiutuu. Eli pese itsesi kunnolla jollain harjalla tai pesusienellä ja hankaa se ihosolukko pois. Tai osta ihoa kuorivaa suihkugeeliä kaupasta.