Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Zalandolta tilaaminen tehty vaikeaksi.

Vierailija
23.07.2018 |

Ei saa tilata enää laskulla ja jos maksaa tilauksen etukäteen ja tuote onkin vääränlainen niin saa odottaa rahoja takaisin monta viikkoa. Tilsin juuri mekon ja nyt koko liian iso, en tiedä vaihdanko. Kun joudun tilaamaan uuden mekon, maksamaan sen ja jos sekään ei ole sopivan kokoinen niin joutuu senkin palauttamaan. Hankalaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän koskee kaikkia vaateverkkokauppoja. Paitsi tuo, jos rahoja pitää odottaa monta viikkoa takaisin. Itse sain eräältä toiselta verkkokaupalta jo viikossa.

Vierailija
2/22 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän saa laskulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset itse pilanneet. Aivan ihmeissäni olin muutama vuosi sitten, kun tuttuni kertoi tilanneensä zalandolta kaikenmoista 2000 eurolla ja jo etukäteen mietti palauttavansa kaikki takaisin. Noin vain siis tilaillaan eikä aikomusta ostaa. Myös sitä, että tilaillaan isot kasat kaikkea ja sovitellaan ja lähetetään takaisin. Tällainen sovittaminen kostautuu asiakkaalle.

Vierailija
4/22 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan kyllä laskulla tilattua, toissapäivänä tein tilauksen.

Vierailija
5/22 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole vuosiin saanut laskulle enkä ole sieltä tilannutkaan, nyt tilasin mekon jota ei muualta saanut...kokotaulukko aivan pielessä.

ap

Vierailija
6/22 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin onnistuu laskulle tilaaminen.

Vierailija
7/22 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin juuri laskulle tilasin pari mekkoa.

Vierailija
8/22 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole luottoa.

Vierailija
9/22 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä en ole vuosiin saanut laskulle enkä ole sieltä tilannutkaan, nyt tilasin mekon jota ei muualta saanut...kokotaulukko aivan pielessä.

ap

Maksuhäiriöiset ei saa laskulle.

Vierailija
10/22 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole luottoa.

häh? muualta kyllä onnistuu tilaaminen.

ap

Vierailija
11/22 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ei ole maksuhäiriöitäkään koskaan ollut...ihme oletuksia. Sain jokin aika sitten tilattua sieltä laskulle yhden asian jonka sitten palautin ja nyt ei onnistu laskulle tilaaminen taas.

ap

Vierailija
12/22 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ei ole maksuhäiriöitäkään koskaan ollut...ihme oletuksia. Sain jokin aika sitten tilattua sieltä laskulle yhden asian jonka sitten palautin ja nyt ei onnistu laskulle tilaaminen taas.

ap

Joku sulla on tiedoissa vikana kerta muut saa tilattua laskulle ja sinä et.

Vierailija
13/22 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muualta tilaakaan kuin Zalandolta ja H&M:stä siksi ettei niissä tarvi maksaa etukäteen, palauttaisin kuitenkin niin paljon siksi että koot ovat tänä päivänä jotain ihan hepreaa.

Vierailija
14/22 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPETTAKAA NIIDEN HELKKARIN RÄTTIEN TILAAMINEN!

Vierailija
15/22 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity maksuhäiriöihin välttämättä mitenkään. Itsekään en joku aika sitten saanut laskulle tilattua, vaikka aina olin aiemmat pitämäni tuotteet maksanut ajoissa. Eikä muutenkaan luottotiedoissa vikaa. Olin varmaan palauttanut heidän mielestä liikaa tavaraa. Nyt taas laskulle tilaaminen onnistuu.

Vierailija
16/22 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on aina alle viikko mennyt siitä, että postitan paketin takaisin ja rahat palautuu tilille.

Vierailija
17/22 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla meni viimeksi yli kk rahijen saamisessa, moneen kertaan piti soittaa ja kysellä perään. Aina puuttui tilinumeroa vaikka edellisenä päivänä oli annettu. Ja summa oli yli 100€

ap

Vierailija
18/22 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä ylihintaisia riepuja haluaa?

Kootkin on mitä sattuu.

Vierailija
19/22 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla zalandolla kaikki toiminu aina niinku pitääkin, ei mitään valittamista.

Vierailija
20/22 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sehän koskee kaikkia vaateverkkokauppoja. Paitsi tuo, jos rahoja pitää odottaa monta viikkoa takaisin. Itse sain eräältä toiselta verkkokaupalta jo viikossa.

Mistä alapeukut?