Automerkki kertoo ihmisestä enemmän kuin aurinkomerkki
Kommentit (13)
Johtuu varmaan siitä, että toistaiseksi tunnettu ihmiskunta käyttää vain yhden valmistajan aurinkoa.
Minulla on vuoden 2005 automaattivaihteinen Toyota Corolla. Eli nyt sinulla on tiedossa automerkistäni merkki, syntymävuosi ja nouseva merkki. Kerro minulle jotain minusta.
Mitä minusta kertoo se ettei mulla ole autoa? En ole olemassa?
Mulla ei ole edes ajokorttia, bussilla kuljen kyllä. Nouseva merkkini on juna, kuu on taksissa, jupiter metrossa, mars ratikassa ja merkurius fillarissa. Millainen tulevaisuuteni mahtaa olla?
Meillä on vuoden 2016 farmarimersu, kultainen noutaja sekä omakotitalo. Arvaat varmaan että meillä on 5 v. Tyttö sekä 1,5 v. kaksoset 😂
Ei sentään.. kerrostalokaksio ja lapsista tai lemmikistä ei tietoa.
Minulla on bemari eli tykkään tehdä koko ajan remonttia ja kikkelini tarvitsee jatketta.
Nyt kerron teille vanhan kansanviisauden:
Ihmisen pankkitilien saldot kertovat ihmisestä jopa enemmän, kuin vain se jonkun hänen omistamansa auton valmistusmerkki...
Vierailija kirjoitti:
Nyt kerron teille vanhan kansanviisauden:
Ihmisen pankkitilien saldot kertovat ihmisestä jopa enemmän, kuin vain se jonkun hänen omistamansa auton valmistusmerkki...
Ei välttämättä. Itse pidän pari paria sataa euroa käyttötilillä mutta arvo-osuustilini lukemat saisivat aika monen silmät laajenemaan hämmästyksestä.
Rikkaat ja järkevät ihmiset ajavat Toyotalla, Hondalla yms. (esim Warren Buffet, Mark Zuckerberg) Tyhmät rikkaat ja luotto-ongelmaiset ajavat luxus-autoilla. Poikkeuksena muutama esim. Bill Gates and Richard Branson joilla on mammonaa niin paljon että ei yksi auto elämää heilauta.
Olettaen että ihmisellä on varaa ostaa juuri sellainen auto kun haluaa, moni haluaisi varmaan olla Ferrari mutta onkin vaan Nissan:)