Kuka tai ketkä politiikoista saavat karvat pystyyn ts. herättävät sinussa vastenmielisiä tuntemuksia? Minun inhokkini ovat:
Simon Elo ja Jyrki Katainen. Niljakkaita nörttejä kumpainenkin.
Kommentit (82)
Se vihreiden johdossa oleva kaljupää pettäjä. Todella limanen fiilis tulee aina kun sen näkee jossain.
1. Sauli Niinistö. Minä äänestin häntä, mutta myöhemmin totesin tehneeni virheen. Maku meni lopullisesti yhdestä hänen lausunnostaan, vaikkakin hän myöhemmin kuulemma perui sen.
2. Petteri Orpo. Rouvansa tienaa maahanmuuttajilla, tarvitseeko enempää sanoa?
Sipilä, Berner, Orpo ja kaikki hengenheimolaisensa. Y Ö K !
Timo Soini, Laura Huhtasaari, Päivi Räsänen ja Jussi Halla-aho.
Anne Berner vaikutti aika viileältä ja epämiellyttävältä tyypiltä, kun hänet tapasin.
Susanna Koski ja muut kovien arvojen kokoomuslaiset inhottaa, samoin rasistiset perussuomalaiset (eli eivät läheskään kaikki), Touko Aallosta olen saanut epämiellyttävän kuvan kuten myös hänen tyttöystävästään Iris Flinkkilästä. Sipilä on ihmisenä mukava, mutta politiikkansa on perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Anne Berner vaikutti aika viileältä ja epämiellyttävältä tyypiltä, kun hänet tapasin.
Susanna Koski ja muut kovien arvojen kokoomuslaiset inhottaa, samoin rasistiset perussuomalaiset (eli eivät läheskään kaikki), Touko Aallosta olen saanut epämiellyttävän kuvan kuten myös hänen tyttöystävästään Iris Flinkkilästä. Sipilä on ihmisenä mukava, mutta politiikkansa on perseestä.
Perussuomalaisten rasismisyytöksille ei vaan tahdo löytyä koskaan argumentteja.
Mika Niikko. Vastenmielisen suvaitsematon tuomitsija.
Juha Sipilä. Mielistelevä, teennäinen. Kova ydin.
Kaikki siniset ministerit. Varsinkin Soinin leuhkan ylimielinen ilme kyssäritunneilla jä Pirkko Mattilan totaaliurpous.
Eva Biaudet hysteerinen känkkäränkkä, joka ei viitsi suomea puhua. Tarvitaan TULKKI!
Ben Syskovits, joka alkaa hallituksen räkyttäväksi rakkikoiraksi, kun oppositio pääsee niskan päälle.
Suomen kansainvälisille veronkiertofirmoille ja sijoittajille myyvä Anne Berner, niljakas pettäjä Touko Aalto, takinkääntäjä/kusettaja Timo Soini ja Sanni Grahn-Laasonen joka on kunnostautunut lähinnä tuhoamalla Suomen toimivaa koulusysteemiä.
Vierailija kirjoitti:
Sipilä, Berner, Orpo ja kaikki hengenheimolaisensa. Y Ö K !
Ja päälle kaikki rkp-läiset ja muut niiden talutusnuorassa olevat
Touko Aalto on todella vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Touko Aalto on todella vastenmielinen.
Mulle tulee siitä mieleen nyt enää Flinkkilän pimatsu ja se tyhmyyden maksimointi, kun vaihtaa vaimonsa tollaseen.
Päivi Räsänen, Jeesusteleva ja ärsyttävä holhooja.
Vierailija kirjoitti:
Suomen kansainvälisille veronkiertofirmoille ja sijoittajille myyvä Anne Berner, niljakas pettäjä Touko Aalto, takinkääntäjä/kusettaja Timo Soini ja Sanni Grahn-Laasonen joka on kunnostautunut lähinnä tuhoamalla Suomen toimivaa koulusysteemiä.
Laasonen on sellanen ettei se oikeesti edes tiedä mitä se tekee. Kattoo sen haastatteluja niin pää näyttää siltä ettei se tiedä mistä edes puhuu. Se tuhoo systemaattisesti sen mikä toimii. En ymmärrä miksi pitää sorkkia asioita mitkä on toiminu iät ja ajat.
Sipilä, Stubbi, Li Anderson, Orpo.