Olen kyllästynyt väittelemään mieheni kanssa siitä, miten kauan siittiöt elävät
Joskus yhdynnän jälkeen miehen tultua ja kun on ns. minun vuoroni. Mies ei vaivaudu tyydyttämään, koska hänellä on omien sanojensa mukaan siittiöitä yhä käsissään. Vaikka hän joka kerta pesee ne seksin jälkeen. Pelkää, että tulen raskaaksi.
Usein tyydyttää varsin hyvin, mutta joskus tulee tämä kuvio.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä siittiöitä kielessään? Sillähän se nainen tyydytetään! Kerro se hälle ettei tarvitse elää tyydyttämättä.
Jep, mutta orgasmi on 10000 x voimakkaampi käsin ja nuolemisen yhdistelmänä.
Jaa pääasiassa siis tyydyttää seksin jälkeen sut, mut siittiöt riesana silloin, kun ei jaksa?
Siittiöt voi elää vaikka viikon sopivissa olosuhteissa. Kysy mieheltäsi olisiko reilua, että jos sä saat/saisit ennen häntä orgasmin, niin sä päättäisit silloin huvittaakoa sua antaa myös miehen nauttia vai ei sen jälkeen. Eli olisi sun armollisuudesta kiinni saako mies vai ei.
Mä pidän huolen, että mies saa aina, tai ainakin teen kaikkeni, että niin kävisi. Tämä on voimassa niin kauan, kun myös toinen ajattelee samoin. Voin myös hoidella toisen jossain suikkarilla ja toinen sit taas joskus muualla toisinpäin ilman paniikinomaista kirjanpitoa, mutta niin, ettei toinen ole esteenä toisen nautinnolle.
Onko hänellä siittiöitä kielessään? Sillähän se nainen tyydytetään! Kerro se hälle ettei tarvitse elää tyydyttämättä.