MITÄ tehdä kun loman jälkeen työt jatkuu ja aamulla jo itkettää ja vituttaa mennä
Ei edes täysi työpäivä edessä mutta niin mitta täynnä että tekisi mieli vetää kännit, vituttaa ja väsyttää vaikka päivä vasta edessä. Työpaikan vaihto ei auta, näin käynyt jokaisessa työssä että mitta vaan tulee täyteen. Mistään ei tule mitään, en saa edes laittauduttua eikä tee mieli syödä vaikka on nälkä.
Mitä te muut työtänne vihaavat teette vastaavassa tilanteessa?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässä nyt vaan on kaikkea paljon mukavampaa ja mielekkäämpää kuin työnteko. Minulla ei ole koskaan ollut mitään toiveammattia tai alaa, joka kiinnostaisi. Nyt 36-vuotiaana en usko, että sellaista enää tulee olemaankaan.
Jos kuitenkin löydät elämääsi mukavaa ja mielekästä tekemistä, niin miksi ihmeessä et tee niitä mukavia juttuja työksesi!?
Jos niistä ei makseta? Sinusta en tiedä, mutta moni meistä tekee töitä saadakseen palkkaa.
T. Ohis, myös töihinpaluuvitutuksesta kärsivä
On ihan normaalia inhota töihinpaluuta kesäloman jälkeen. Minuakin ahdistaa, vaikka todellakin pidän työstäni ja saan vaikuttaa paljon sen sisältöön. Silti kesälomalla on kivempaa.
Tee mitä vain muuta, mutta älä niitä kännejä.
Masennus tulee sitten pikku hiljaa vaan enempi.
Keksi jotain kivaa vapaalla ajalla. Onhan sitäkin.
Itseäkin ahistaa töihin meno. En oikein viihdy siellä missä olen ja uusia ei niin vaan ole.
Jostain sitä elämiseen rahaa on hyvä saada ja onni on, jo kuitenkin on töitä.
Niin...tue itseäsi jollain kivoille rakentavilla asioilla.
Ajattele, ettei se työ ole kaikki kaikessa...kun ei se ole.
Mistä sinä pidät? Ala tehdä sitä vapaa-ajalla.
Senkun jättäydytte työttömiksi kun ei kerran työnteko maistu! Tiedän monta ihmistä jotka ennemmin lähtisivät töihin ja tekisivät sitä oikein mielellään. Kyllä ainaporukkaa löytyy korvaamaan teidän jokaisen laiskan perseen.
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan sinne on mennä. Itse selviän ajattelemalla, että työni on onneksi vain osa-aikaista, ja pelkkää päivävuoroa arkena. En edes inhoa työtäni, mutta inhoan sitä, etten saa työpaikalla vähääkään arvostusta, vaikka teen työni kuitenkin paremmin kuin hyvin. Pomo vain v*****lee ja kohtelee kuin jotain alkueläintä. Työ itsessään on siis ok, haastavaa ja henkisesti raskasta, mutta ihan mielelläni sitä teen. Ilmapiiri vain niin suolesta, että menee maku itse työstäkin.
Jos on huono ilmapiiri, vaihda työpaikkaa. Mitähän muuten tarkoittaa, että pomo vain vittuilee? Olen itse pomo ja välillä on huvittavaa, kun suurimmalta osalta tulee hyvää palautetta, mutta aina joukkoon mahtuu näitä, joiden mielestä olen kauhea. Yleensä pomo koetaan kauheaksi silloin, kun ei itse oikein osata omia työtehtäviä. Syyllinen täytyy löytää ja se on aina pomo. Lisäksi jotkut eivät vain ylipäänsä siedä pomoja.
Jos kuitenkin löydät elämääsi mukavaa ja mielekästä tekemistä, niin miksi ihmeessä et tee niitä mukavia juttuja työksesi!?