Älkää missään nimessä ottako Telian liittymää!
Eivät anna hallinnoida liittymän asioita sivullaan, vaan pakottavat ottamaan puhelimitse yhteyttä, jotta saavat nyhtää enemmän rahaa sinulta. Phui!
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää kirjautua sinne pankkitunniksillasi.
Pelkillä käyttäjätunnuksilla et pääse hallinnoimaan käyttäjätietojasi. Nettipankin tunnuksilla onnistuu, jostakin käsittämättömästä syystä.
Ap oletko niitä pellejä jotka uhoavat million mihinkin firmaan vieväsi tämän jutun median? (Ja ei; En ole töissä Telialla, mutta toimin muun firman asiakaspalveluun liittyvässä tehtävässä)
Vierailija kirjoitti:
Eivät anna hallinnoida liittymän asioita sivullaan, vaan pakottavat ottamaan puhelimitse yhteyttä, jotta saavat nyhtää enemmän rahaa sinulta. Phui!
Moikka ap!
Meidän asiakaspalvelun tavoittaa monestakin eri kanavasta. Soittamisen lisäksi mm. chatin kautta, lähettämällä palvelupyynnön ja myös somesta! :) Chatissa autellaan 24/7, eli linjoille voit tulla silloin kun sinulle parhaiten sopii. Täälläkin toki voidaan yleisissä asioissa avuksi olla! :)
Kaikki yhteydenottokanavat löydät täältä. Telia.fi -sivulle kirjautumiseen tarvitset joko Telia Tunnuksen, verkkopankkitunnukset tai mobiilivarmenteen.
// Katja@TeliaPartio
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.
Älä ota ikinä Telian liittymää. Multa laskuttavat cmore+ palvelua vaikken ole sitä ikinä käyttänyt enkä aktivoinut. Jos sinne chattailee niin tulee vit...lua chatin kautta. Eivät hyvitä laskua ja arvatkaa vain kuinka monelta ihmiseltä ovat rahaa huijanneet.
Lupaavat ottaa yhteyttä ja aina eri heppu soittaa joka on pihalla kuin lumiukko......Ketä siellä oikein töissä? Mistä se on sinne revitty? Ilman koulutusta. Ei kai kukaan voi hoitaa noin huonosti töitään???? Vaikka Elisa maksaisi tuplat enemmän niin ei ikinä enää TELIAA. Menny ihan pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää kirjautua sinne pankkitunniksillasi.
Pelkillä käyttäjätunnuksilla et pääse hallinnoimaan käyttäjätietojasi. Nettipankin tunnuksilla onnistuu, jostakin käsittämättömästä syystä.
Minusta aika loogista että käyttäjätietojen hallinnointi vaatii vahvan tunnistautumisen.
Minulla on kaksikin Telian liittymää ja olen aina voinut hallinnoida molempia tunnistautumalla pankkitunnuksilla omille sivuille. Viime viikolla säädin viimeksi toista liittymää. Sujui täysin ongelmitta.
Ei ne muutkaan operaattorit anna kirjautua hallintasivustolle ilman vahvaa tunnistautumista.
Teliallahan on jopa oma sovellus. Ainoastaan puhelinliittymän kuolettaminen ei onnistu. Eikä se onnistu muillakaan.
Aiemmalla työpaikalla oli Telian liittymät. Huonompia sai oikeasti hakea. Puhelut rätisivät/pätkivät, nettiyhteys oli huono, mikäli tarvitsi jakaa yhteys puhelimesta. Asun aivan riittävän lähellä mastoja, eli yhteyden laadusta ei ollut kiinni. Moni muukin valitti tästä, en ollut yksin tämän ongelman kanssa.
Jyväskylän kaupungin vuokra-asunnoissa on asumissuhteeseen kuuluvana etuna Telian nettiliittymä.
Kun vaihdoin edellisestä asunnostani toiseen, erehdyin ilmoittamaan puhelimitse muutoksesta. Sovittu uuden asunnon nettiliittymä ei ollutkaan avattu, vaan jouduin soittamaan tekniseen tukeen, josta seurasi kohtuuttoman suuri lasku itselleni.
Sitten alkoi tulla karhukirjelmiä tästä kertomastasi C-more "palvelusta", jota en ollut tilannut. Olin nimenomaan nettiyhteyttä siirtäessäni kieltäytynyt täkytarjouksesta. Yhteydenotto Teliaan oli lähes mahdotonta. Ensimmäisessä chattiyhteydenoton jonotuksessa kului kait tunti ja sitten ilmoitettiin, että pitää ottaa udelleen yhteyttä, koska en ollut kirjautunut vahvistetusti palveluun. Jonotin uudestaan palveluun tunnin ja ohjattiin ottamaan yhteyttä lähimpään toimipisteeseen.
Kävin toimipisteessä, jolloin luvattiin C-more laskujen olevan peruttuja. Eipä ollutkaan, vaan tuli lisää laskuja vielä seuraavalta kuukaudelta. Jouduin käymään uudestaan Telian myymälässä, jossa ehdotettiin asian tiimoilta käytyjen tallennetujen keskustelujen ja chattien kuuntelua, jotta voitaisiin tehdä päätös laskujen perumisesta. Maksoin lopulta laskut sillä ehdolla, etteivät enään lähetä niitä lisää. "Ilmainen" nettiyhteyteni maksoi varmaan saman, kuin kilpailijalta kahden vuoden vastaava yhteys. Tätä varoitusta olen myös itse jakanut kaikille: älkää eksykö Telian asiakkaaksi.
Sun pitää kirjautua sinne pankkitunniksillasi.