Minkälainen ihminen nousee lomalla tähän aikaan?
Joku niuhottaja_ämmä epäilemättä. Sellaisia aamuvirkut on.
Kommentit (28)
Tai sinkut koiranomistajat. Koira tottuu tiettyyn rytmiin eikä sitä parissa päivässä muuteta. Itse valitsen sitäpaitsi mielummin aikaisen sänkyynmenon kuin pitkään nukkumisen. Aamulla on viileintä lenkkeillä.
En ole lomalla, vaan äskettäin jäin työttömäksi. Nukun huonosti, joten valvon.
En ole vielä lomalla, mutta vapaapäivä on. Herään aina aikaisin, aamut on parasta aikaa, ympäri vuoden. Tykkään myös mennä ajoissa nukkumaan, eli kymmeneen mennessä. Näihin olen tottunut ja toimii minulle. Se tässä vain on hankalaa, kun miehellä rytmi ihan päinvastainen, valvoo puolilleöin ja nukkuu yhdeksään-kymmeneen, jos vain mahdollista.
Vanha ihminen (yli 40 v.) ei enää pysty nukkumaan aamulla pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vanha ihminen (yli 40 v.) ei enää pysty nukkumaan aamulla pitkään.
Vanhuus alkaa +60 jälkeen. Keski-ikäinen kykenee aivan loistavasti nukkumaan aamulla pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Joku niuhottaja_ämmä epäilemättä. Sellaisia aamuvirkut on.
Ai jaa, no ollaan sitten :D
Mun mielestä aamut on ihania, silloin on ulkona hiljaista ja saa ihan rauhassa juosta/kävellä. Heräämällä aikaisin saa pidennettyä aamuja.
Mä heräsin 6.30. Ihanaa herätä aikaisin niin on koko päivä aikaa touhuta. Eilen kävin aamulla pyörälenkillä ja sitten kaupassa. Tykkään vaan herätä aikaisin.
Mistä tiedät, että on lomalla? Monet tekevät töitä myös etänä, kuten minä.
Mä nukkuisin niiiiiin mielelläni paljon pitempäänkin, mutta kun lauma pieniä ihmisiä vaatii aamupalaa, niin noustava on :)
Minä nautin työttömyydestä täysin rinnoin ja loppuelämäni tuleekin olemaan pelkkää lomaa.
Yksi hieno asia tässä lomailuelämässä on herätyskellon tarpeettomuus. Käyn nukkumaan ja herään silloin kuin huvittaa ja unirytmit muuttuvat aina lomaelämän tuomien tilanteiden mukaan. Herätyskellon ääneen joudun heräämään aniharvoin ja hyvä niin, sillä vihaan herätä luonnottomasti.
Tänään heräsin jo ennen kuutta ja nyt olen nautiskellut pitkästä aamukahvisessiosta jo pian 4 tuntia ja vielä on koko päivä aikaa harrastaa kaikenlaista ja löhöillä rannalla. Silti jää vielä aikaa koti-illan viettoon paremman puoliskon kanssa. Kyllä tämä loputon elämästä nautiskelu on sitten ihanaa.
Mä heräsin 5.40 kun miehen herätys soi. Aamulla on mukava puuhastella kun on vielä viileää. Klo 9 kävin kaupassa ja raahasin kissanhiekan sieltä. Tämäkin aamuisen viileyden takia.
Päivällä saatan ottaa päiväunet jos väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin työttömyydestä täysin rinnoin ja loppuelämäni tuleekin olemaan pelkkää lomaa.
Yksi hieno asia tässä lomailuelämässä on herätyskellon tarpeettomuus. Käyn nukkumaan ja herään silloin kuin huvittaa ja unirytmit muuttuvat aina lomaelämän tuomien tilanteiden mukaan. Herätyskellon ääneen joudun heräämään aniharvoin ja hyvä niin, sillä vihaan herätä luonnottomasti.
Tänään heräsin jo ennen kuutta ja nyt olen nautiskellut pitkästä aamukahvisessiosta jo pian 4 tuntia ja vielä on koko päivä aikaa harrastaa kaikenlaista ja löhöillä rannalla. Silti jää vielä aikaa koti-illan viettoon paremman puoliskon kanssa. Kyllä tämä loputon elämästä nautiskelu on sitten ihanaa.
Mä nauttisin myös työttömyydestä, josta siitä maksettaisiin mulle pari tonnia kuussa.
Mutta kun ei makseta.
Kyllä mä muutenkin vihaan tätä työttömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nauttisin myös työttömyydestä, josta siitä maksettaisiin mulle pari tonnia kuussa.
Mutta kun ei makseta.
Kyllä mä muutenkin vihaan tätä työttömyyttä.
No minä pärjään pienillä tuilla taas vallan mainiosti. Harrastukseni esimerkiksi eivät ole erityisen kalliita tai sitten niihin joutuu investoimaan hyvin harvoin (kuten tennis- sulis- salibandy- jääkiekko- mailat ja vaatteet). Minulla on kymmeniä harrastuksia, joista suurin osa on lähes- tai täysin ilmaisia, jos siis omistaa edes lenkkarit.
T: Nautiskeleva työtön, joka lomailee loppuelämänsä
Kerrostalon pihalla/rappukäytävissä tehdään kovaäänistä remonttia, viikonloppuna sai onneksi nukuttua.
N20
Tämä.