Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa minua hurahtamaan uskontoon!!

Vierailija
22.07.2018 |

Minussa on niin voimakas kaipuun palo rinnassani, ajatuksissani. Kaipaisin rakkautta elämääni, mutta myös Jumalan rakkautta. Kaikki vinkit jakoon, please!!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoon ei HURAHDETA!

Vierailija
2/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä autan: Katso TV7:n ohjelmia. Varsinkin Joyce Meyerin ohjelmat on hyviä.  Minä tulin uskoon tuon kanavan kautta tai oikeastaan tulin varmaksi uskostani lapsuuden uskon jälkeen. Perheessäni kukaan muu ei ole ollut uskossa. Minulle tuli tarve etsiä Jumalaa ja Jeesusta. Tuon kanavan ja Raamatun kautta olen löytänyt. Siunausta sinulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lähtemään johonkin seurakuntaan kokoukseen, näihin on ihan vapaa pääsy. Vapaaseurakunta voisi olla vaikka hyvä vaihtoehto aloittaa, uudet ihmiset otetaan ilolla vastaan, joten ei kannata jännittää.

Vierailija
4/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat hankkia itsellesi mielisairauden?

Vierailija
6/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoon ei HURAHDETA!

Kertoisitko sitten vaihtoehtoisen reitin? :) Olisiko netissä joku vireä yhteisö innokkaita? Olen todella ujo lähtemään kotoa minnekään livetapahtumiin ainakaan muutamaan kuukauteen, vaikka asunkin ihan Helsingin kantakaupungissa, emnen kuin siis rohkaistuisin tai tutustuisin etuköteen muihin ihmisiin. Enkä töiltäni ja perhevelvoitteiltani edes oikein ehtisikään.

Vierailija
7/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä autan: Katso TV7:n ohjelmia. Varsinkin Joyce Meyerin ohjelmat on hyviä.  Minä tulin uskoon tuon kanavan kautta tai oikeastaan tulin varmaksi uskostani lapsuuden uskon jälkeen. Perheessäni kukaan muu ei ole ollut uskossa. Minulle tuli tarve etsiä Jumalaa ja Jeesusta. Tuon kanavan ja Raamatun kautta olen löytänyt. Siunausta sinulle. 

Katsonkin nykyisin TV7:ää aina yksin ollessani ja myöhään iltaisin, kun lapset ovat nukkumassa. Täytyy tutustuakin tuon Joyce Meyerin ohjelmiin myös. Olen lukenut hieman Raamattua myös.

Tunnen vain sosiaalisessa mielessä itseni niin kelvottomaksi ns. oikeisiin uskovaisiin verrattuna. Miellän heidät sellaisiksi täydellisiksi, kaunispiirteisiksi, siveästi pukeutuviksi runotytöiksi ja -pojiksi tai täydellisissä avioliitoissa eläviksi mallipariskunniksi isoine lapsikatraineen ja sellaisiksi, jotka osaavat Raamatun ulkoa ja siteerata sitä soljuvasti lausuen. Olen minäkin siveä ja kiltti, mutta koen itseni niin kömpelöksi, noloksi ja vajavaiseksi.

T. Ap

Vierailija
8/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetaxtyhmätcaloitukset

Vierailija
9/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.mormonit.fi/

Valitettavasti Mormonin kirja ei osu eikä uppoa. Valitettavasti koen sen harhaoppiseksi, vaikka tietämäni mormonit ihmisinä mukavia ovatkin.

T. Ap

Vierailija
10/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetaxtyhmätcaloitukset

En ole tehnyt piiiiitkiin aikoihin aloituksia ja ne vanhatkin on poistettu :) Asia on akuutti myös.

Vierailija
11/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Da Vinci -koodi

Vierailija
12/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut trollit hyökkäsivät haukkumaan mua ja epäilevät joksikin toiseksi trolliksi. :/ Miksi täällä ei saa keskustella vapaasti?

T. Ap

P.S. Välillä tämän palstan kommentit alkavat ahdistaa niin paljon negatiivisuudellaan, että mun on pakko ottaa yhteyttä omiin kavereihini ja sukulaisiini, kun siis heiltä ei sentään tule niin ikäviä kommentteja kuin täällä. Jos siis oon viettänyt palstalta hiljaiseloa, syynä on ollut kyllästyminen palstaan ja ajanvietto liveihmisten seurassa tai chattaily omien kavereitteni kanssa.

P.P.S. Toisaalta tällainen palsta on tavallaan antoisampi kuin oikeat ihmiset livenä, joten tykkäisin ensisijaisesti jutella täällä sen sijaan ettå juttelisin oikeiden ihmisten kanssa. :) Täällä voi myös puhua tosi henkilökohtaisista ja aroistakin asioista, joista en kehtaisi puhua läheisilleni tai edes terapeutilleni. En voi sille mitään, mutta livenä tulee pidettyä sellaista reipasta, pirteää ja kepeää roolia yllä.

Vierailija
13/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^lisäys edelliseen vielä: haluan _oikeasti_ hurahtaa uskontoon tai miksi sitä nyt saa kutsuakaan.

Vierailija
14/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso Da Vinci -koodi

Avaisitko kommenttiasi? Olen lukenut sen kirjan ja olihan se ihan viihdyttävä tavallaan, mutta mielestäni se ei liity oikeastaan aiheeseen muuten kuin historiallisten teemojensa kautta. Se elokuva oli vielä huomattavasti kehnompi kuin se kirja.

T. Ap

Vierailija
15/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsonkin nykyisin TV7:ää aina yksin ollessani ja myöhään iltaisin, kun lapset ovat nukkumassa. Täytyy tutustuakin tuon Joyce Meyerin ohjelmiin myös. Olen lukenut hieman Raamattua myös.

Tunnen vain sosiaalisessa mielessä itseni niin kelvottomaksi ns. oikeisiin uskovaisiin verrattuna. Miellän heidät sellaisiksi täydellisiksi, kaunispiirteisiksi, siveästi pukeutuviksi runotytöiksi ja -pojiksi tai täydellisissä avioliitoissa eläviksi mallipariskunniksi isoine lapsikatraineen ja sellaisiksi, jotka osaavat Raamatun ulkoa ja siteerata sitä soljuvasti lausuen. Olen minäkin siveä ja kiltti, mutta koen itseni niin kömpelöksi, noloksi ja vajavaiseksi.

T. Ap

Tekstistäsi jotenkin huokuu sellainen juttu, että haluatkin pinnallista uskoa, etkä sitä aitoa, joka olisi sydämessäsi. Aito, oikea usko ei riipu mistään ulkoisista asioista todellakaan. Itse asiassa ihan päinvastoin.

Vierailija
16/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jossain seurakunta sellaisille vajavaisille hyljeksityille ressukoille, jollainen itsekin olen? En minä sellaiseen voittajien jengiin sovi nimittäin.

T. Ap (en ole trolli todellakaan)

Vierailija
17/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit soittaa rukous- tai sielunhoitopuhelimeen.

Sinulla on etsikkoaika ja synnintunto liittyy siihen.

Me uskovaiset ollaan armahdettuja syntisiä.

Jeesuksen sovittamia.

Rukoilen puolestasi, että saisit rauhan ja levon sisimpääsi sekä asiat kuntoon Jumalan kanssa.

Uskovien yhteys on tärkeää.

Siunausta kesääsi :)

Vierailija
18/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Tekstistäsi jotenkin huokuu sellainen juttu, että haluatkin pinnallista uskoa, etkä sitä aitoa, joka olisi sydämessäsi. Aito, oikea usko ei riipu mistään ulkoisista asioista todellakaan. Itse asiassa ihan päinvastoin.

En halua mitään pinnallista. Siksi "pelkäänkin" niitä täydellisten ihmisten seurakuntia. Olen etsijä, vajavainen, erehtyväinen, mutta haluan oppia ja tulla paremmaksi. Tavallaan "tiedän", että se on totta...siis Jumala, mutta haluan kokea sen vielä siten, etten koskaan enää epäilisi.

T. Ap

Vierailija
19/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile Korkeimmalta Voimalta halua uskoon tulemiseksi - se toimii - voin sanoa omasta kokemuksestani!

Vierailija
20/26 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit soittaa rukous- tai sielunhoitopuhelimeen.

Sinulla on etsikkoaika ja synnintunto liittyy siihen.

Me uskovaiset ollaan armahdettuja syntisiä.

Jeesuksen sovittamia.

Rukoilen puolestasi, että saisit rauhan ja levon sisimpääsi sekä asiat kuntoon Jumalan kanssa.

Uskovien yhteys on tärkeää.

Siunausta kesääsi :)

Kiitos Sinulle!

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme