Yksinäiset naiset rannalla?
Ajattelevatko he vaan rannalla pötkötteleviä "rantaleijonia" kalu mielessä ja silleen?
Kommentit (4)
Jätä naiset rauhaan ja anna heidän viettää laatuaikaa.
Onko rannalla muuten mielestänne sopivaa mennä juttelemaan yksin saapuneiden kanssa? Olen mies joka käy usein rannalla yksin ja aina silloin tällöin joku yksin saapunut nainen tulee ottamaan aurinkoa ihan siihen viereen muutaman metrin päähän, vaikka tilaa olisi muuallakin. Olen joskus miettinyt että tuliko ihan tarkoituksella seuran löytämiseksi kun ollaan molemmat rannalla yksin ja kaikki muut näyttävät olevan jonkun kaverinsa kanssa, mutta olen jättänyt rauhaan enkä ole mennyt mitään keskustelemaan. Onko tuo jonkinlainen kutsu ja olen hidas kun en ole sitä vihjettä tajunnut?
Vierailija kirjoitti:
Onko rannalla muuten mielestänne sopivaa mennä juttelemaan yksin saapuneiden kanssa? Olen mies joka käy usein rannalla yksin ja aina silloin tällöin joku yksin saapunut nainen tulee ottamaan aurinkoa ihan siihen viereen muutaman metrin päähän, vaikka tilaa olisi muuallakin. Olen joskus miettinyt että tuliko ihan tarkoituksella seuran löytämiseksi kun ollaan molemmat rannalla yksin ja kaikki muut näyttävät olevan jonkun kaverinsa kanssa, mutta olen jättänyt rauhaan enkä ole mennyt mitään keskustelemaan. Onko tuo jonkinlainen kutsu ja olen hidas kun en ole sitä vihjettä tajunnut?
Ei ole kutsu. Ihmiset ovat laumasieluja ja hakeutuvat sinne missä muut ovat. Juttelu ei silti ole kiellettyä kunhan et tee sitä ahdistelumielessä. Eli juuri tuo ajatus pois päästä minkä esitit ja puhtoisin mielin jutun alkua ilman taka-ajatuksia.
Kyllä ainakin suurimmaksi osaksi. Itse otan aina banaanin mukaani ja leikittelen sitä eroottisesti suullani. Miehet tykkää, mutta heidän vaimonsa kiukustuvat. :)