Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen tämän miehen kanssa?

ap
22.07.2018 |

Moi oon 19 ja kirjotan nyt av:lle mun ongelmasta, en tiiä onko säälittävää mut kaipaisin apua :D

Eli on ollut helmikuun lopusta asti säätöä yhen miehen kanssa, joka ilmoitti aika nopeasti tykkäävänsä musta. Itse pidin hänestä vain kaverina, kunnes alkoi tulla tunteita. Hän kertoi, että on ennen ollut kiinnostunut muista naisista, mutta kiinnostus on päässyt nopeasti loppumaan. Edellisiä suhteita ei ole, vaan 10 random yhenillanjuttua jotka edennyt loppuun asti (ei loppuunasti edenneitä yhteensä jotain 20) tai fwb suhdetta tms.

Mies siis heti alussa ilmoitti että kiinnostan häntä, juteltiin öisin tunteja puhelimessa ja snäpättiin paljon. Nähtiin n. kerran kuussa koska hän asuu kaukana. Kertoi myös että ei käy panemassa muita koska vain minä kiinnostan.

Päätettiin toukokuussa että ollaan yhdessä, mutta nyt juhannuksena halusikin eron, koska parisuhde ja se että pidän hänestä, ahdistaa häntä :D Haluaisi kuitenkin jatkaa niinkuin alkuaikoina, eli että hengataan ja nukutaan yhdessä + pussaillaan yms :D On kuitenkin ilmoittanut että kaverit menee yhä mun edelle ja että koska ei olla parisuhteessa, hän käy panemassa muita jos sattuu siltä tuntumaan :D mulle tää ei kuitenkaan oo ok koska en haluaisi tauteja ja muutenkin tykkään miehestä. Toistaiseksi häntä ei siis ole muut kiinnostaneet, mutta en haluaisi olla ns. varalla ja odottaa että hän löytää kiinnostavamman naisen. Olen sanonut tästä ja suuttunutkin, koska hän väittää välittävänsä minusta, mutta silti olisi valmis panemaan muita vaikka se loukkaisi minua. Hänen panemisensa eivät kuulemma ole minun asiani :D Suuttuessani tästä valitan kuulemma turhasta ja mies on myös ilmaissut että ”negatiivisuuteni” on vähentänyt hänen kiinnostustaan.

Mitä teen tän miehen kanssa? :( Onko ihan turha nähdä vaivaa kun hän asuu niin kaukana ja ei osoita välittämistään oikein millään tavalla? En oikeesti osaa sanoa onko pi**un perässä vai ei, kun on esitellyt kavereilleen ja perheelleen ja halusi suhdettakin, kunnes alkoi ahdistamaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unoha koko tyyppi.

Vierailija
2/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varasijalla. Mieti, haluatko olla. Olen saman ikäinen kuin sinä, ja tuo kuulostaa suhteellisen tutulta, paitsi että kyseessä oli oma professorini. Seksi kyllä kelpaisi, mutta muu ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät uuden ja paremman varsinkin jos oot hyvännäköinen ja bmi kohdillaan. Naisilla on se hyvä puoli että te saatte valita, miesten on melkeen hyväksyttävä se kenet saa. Harvemmalla on tyttöjä jonossa joista valita.

Vierailija
4/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ja pian. Läydät oikean tyypin heti, kun jätät tuon torvelon.

Vierailija
5/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et suostu olemaan yhdellekään miehelle Plan-B. Tää tie on niin nähty. Ei halua sua, mutta ei halua että kukaan muukaan saa sut, sillä aikaa kun on itse vapaa tekemään mitä haluaa. Unohda koko tyyppi, löydät paremman joka pitää sua muunakin kuin reikänä. 

Vierailija
6/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenkasvuiset kalatkin pitää heittää takaisin jorpakkoon kasvamaan aikuiseksi, en näe tässä mitään syytä olla tekemättä samoin. Pisteet kuitenkin miehelle avoimuudesta, useat tekee tuota salaa.

Vierailija
7/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan aina ollut avoin asiasta, josta olen kiitollinen tottakai. Harmi että mies on muuten minun tyyppiäni, ei vaan halua sitoutua.

ap

Vierailija
8/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosiaan aina ollut avoin asiasta, josta olen kiitollinen tottakai. Harmi että mies on muuten minun tyyppiäni, ei vaan halua sitoutua.

ap

Sinä et ole miehen tyyppiä, siksi se ei halua sitoutua.

Vierailija
9/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, älä enää uhraa aikaasi tai energiaasi häneen. Vaikeeta jos olet ihastunut/rakastunut mutta ei voi mitään koska hän ei ole sinusta kiinnostunut (kuin satunnaisena panoseurana). Tuo on sinulle kamala tilanne ja mitä pikemmin poistat hänet elämästäsi ainakin missään muussa kuin kaverimerkityksessä (mieluummin kokonaan) niin sen parempi. Löydät kyllä jonkun yhtä kiinnostavan joka myös haluaa olla vain sinun kanssasi!

Vierailija
10/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sinä et ole miehen tyyppiä, siksi se ei halua sitoutua.

En ilmeisesti muuten kuin ulkonäöllisistä syistä. Kyllähän se pahalta tuntuu jos pelkkä ulkokuori kelpaa.

ap