Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäävätkö aasialaiset naiset valkoisista miehistä?

Vierailija
22.07.2018 |

Yleisellä tasolla siis.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen pitkä mies on eksoottinen aasialaiselle naiselle ja se on keskimäärin isompi. Monet aasialaiset naiset pitävät valkoisista miehistä.

Vierailija
22/30 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Jos ei siis puhuta epätoivoisista ja köyhistä yksilöistä.

Normi aasialainen varmasti pitää heidän silmään hyvännäköisistä miehistä. Oli se sitten oman maan kansalainen tai vaalea amerikkalainen tai vaikkapa vaalea/vähän tummempi italialainen.  

Mutta länsimaiste piirteet kelpuutetaan hyvin esim verrattuna mustiin.

Jos olet vaikkapa espanjalainen , tai amerikkalainen ja hyvännäköinen niin ihan hyvät mahikset sinulla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisellä tasolla siis.

En ymmärrä. Voitko toistaa kansankiinaksi?

Vierailija
24/30 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos niillä valkoisilla miehillä  on varaa elättää koko  naisen suku niin ne ovat ihan ok. Rakkaudesta ei ole kyse.

Miksei ole rakkaudesta kyse? Eikös länkkärimies kohtele naisia aika paljon paremmin kuin paikalliset?

Suomessa aasialaisia naisparkoja näkee turhan usein vanhojen, lihavien ja likaisten miesten rinnalla. Luin joskus naisesta, joka kertoi, ettei hänen miehensä peseydy koskaan ja miehen jalat haisevat todella pahalta.

Eipä houkuttelisi muutto Suomen pakkasiin.

Onhan Suomessa muitakin miehiä kuin vain vanhoja, lihavia ja likaisia. 

On tietenkin. 

En tarkoittanut kritisoida miehiä, jotka pitävät aasialaisista naisista. Mielestäni Aasiassa on hyvin viehättäviä ihmisiä. Tarkoitin, että naiset "ostetaan" usein kammottavien miesten puolisoiksi. 

omalla kohdalla kävi niin että thainainen maksoi minulle, että saa suomen passin. Ei siinä siis naista ostettu, vaan mies....

Väärensit hänelle passin maksusta?

Vierailija
25/30 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaiset vaihtarit tykkäsivät meistä kovasti. Ihmettelivät miten yliopistossa on niin paljon lihaksikkaita ja hyväkuntoisia miehiä. Yksikin sanoi mulle, että oon varmaan tosi suosittu naisten parissa, kun yleensä "älykkäät miehet ovat niin laihoja". No enpä ole, mutta kiva että hän tykkäsi

Vierailija
26/30 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vauvapalstalla huomanut miten avmammat potevat suurta kateutta siroja ja kauniita aasialaisia kohtaan. Syystäkin!

Vierailija
27/30 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vauvapalstalla huomanut miten avmammat potevat suurta kateutta siroja ja kauniita aasialaisia kohtaan. Syystäkin!

Miksi alapeukutusta silkasta havainnosta?

Vierailija
28/30 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaasta kotoisin oleva työkaverini kertoi ettei pidä thai-miehistä, koska ovat sovinisteja ja kohtelevat naisia huonosti. Nai sitten suomalaisen maalaisjuntin, joka kohteli huonosti ja oli painajainen eron jälkeen. En usko että meni naimisiin suomalaisen kanssa, koska mies olisi ollut komea ja ihana vaan jotta pääsi länteen.

Vierailija
29/30 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyödyttää olla kaunis jos kauneudellakin saa vain kännikalan puolisokseen?

Vierailija
30/30 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Jos ei siis puhuta epätoivoisista ja köyhistä yksilöistä.

Normi aasialainen varmasti pitää heidän silmään hyvännäköisistä miehistä. Oli se sitten oman maan kansalainen tai vaalea amerikkalainen tai vaikkapa vaalea/vähän tummempi italialainen.  

Mutta länsimaiste piirteet kelpuutetaan hyvin esim verrattuna mustiin.

Jos olet vaikkapa espanjalainen , tai amerikkalainen ja hyvännäköinen niin ihan hyvät mahikset sinulla on.

Eikös calkoinen mies ole aasialaisten mielestä ihan hyvännäköinen? Ja pidempikin kuin paikalliset miehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi