Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin kaupassa banaanin ja henkilökunta suuttui

Vierailija
22.07.2018 |

Ensi kerralla voisitte vähentää kassajonoa, että nopeasti ruokaa haluava saa sitä ruokaa "kauppaetikettien" mukaisella tavalla. Olisin maksanut muttei kelvannut. Idiootit.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sait pikavoiton näpistyksestä.

Vierailija
2/63 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sait pikavoiton näpistyksestä.

Tämä nainen oli sen verran ymmärtävä, että antoi asian olla. Silti, aivan naurettavaa paskaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene toiseen kauppaan.

Vierailija
4/63 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mahtoi sulla olla nälkä! Hillitsepä itsesi ens kerralla.

Vierailija
5/63 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan sellainen henkilö jolla ei ole minkäänlaisia sääntöjä elämässä.

Vierailija
6/63 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkasin auki vain tarkistaakseni, onko apinan aloittama ketju.

Vierailija
7/63 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan sellainen henkilö jolla ei ole minkäänlaisia sääntöjä elämässä.

Entä kaupan säännöt asiakaspalvelusta? Paskat asiakkaasta? Ap

Vierailija
8/63 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökunta suuttui ?? eikai ? mistä moinen ?

Olen nähnyt vastaavaa ennenkin ehkä silloinkin oli syynä pitkä kassajono kun (kauniisti sanottuna) ulkomailla syntyneet syövät suoraan leivät, piirakat, lämpimät ruoat herkkutiskistä suoraan naamaansa hyllyjen välissä. Tosin vartija oli niskassa kiinni saman tien ja pitkät selitykset alkoivat.

Minulla on kummallinen tapa seistä kassajonossa ja maksaa ostokseni.

Vierailija
9/63 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klikkasin auki vain tarkistaakseni, onko apinan aloittama ketju.

Ja olihan se.

Vierailija
10/63 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä aikuisena ihmisenä osaat ennakoida nälän ja syödä kotona ennen kauppaan lähtöä tai kestät yhden reissun ilman mässäämistä.

Jos taas olet sairas, niin osaat varmasti varata laukkuun syötävää, joka nostaa verensokerit nopeasti. Tai hätätapauksessa selität myyjälle, että sinulla on diabetes ja sattui tällainen tilanne, että lähdit kotoa kiireellä ja tuli huono olo ja nyt olisi äkkiä saatava jotain suuhun.

Vierailija
11/63 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö aina ennen kauppaan menoa ja muista käydä vessassa.

Vierailija
12/63 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et olis varmaa tyytyväinen jos joku tulis varastaa sun kotoota tavaroita, jos sulla ees on kotia.

Vierailija
13/63 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ansaitset Ap. piiskaa pyllylle. Ei kaupassa saa mussuttaa ruokaa, ei edes omia eväitä. Lattialle ei saa räkiä tai pissata, ei saa vaihtaa tamponia kassajonossa eikä laulaa Tauskin sinä vain-biisiä aivan täysillä.

Vierailija
14/63 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin Alkossa yks päivä ja join viinipullon siinä hengaillessani, ihme juttuu et vartijat tuli ja poliisitkin , vaikka olisin maksanut.

Vierailija
15/63 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 3v? Miten vanhempasi päästivät sinut yksin kauppaan?

Vierailija
16/63 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän siitä tulis jos ihmiset tulis kauppoihin syömään ja juomaan olutta, picnic-viltti lattialle ja nauttimaan kaupan antimista. :D

Vierailija
17/63 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä aikuisena ihmisenä osaat ennakoida nälän ja syödä kotona ennen kauppaan lähtöä tai kestät yhden reissun ilman mässäämistä.

Jos taas olet sairas, niin osaat varmasti varata laukkuun syötävää, joka nostaa verensokerit nopeasti. Tai hätätapauksessa selität myyjälle, että sinulla on diabetes ja sattui tällainen tilanne, että lähdit kotoa kiireellä ja tuli huono olo ja nyt olisi äkkiä saatava jotain suuhun.

Kiitos. Käytän tulevaisuudessa tuota diabetesta tai muuta sairautta tekosyynä, ettei tarvitse alkaa selittelemään enempää. Ap

Vierailija
18/63 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan banaanin omistusoikeus siirtyy sinulle vasta, kun olet maksanut sen.

Vierailija
19/63 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökunta suuttui ?? eikai ? mistä moinen ?

Olen nähnyt vastaavaa ennenkin ehkä silloinkin oli syynä pitkä kassajono kun (kauniisti sanottuna) ulkomailla syntyneet syövät suoraan leivät, piirakat, lämpimät ruoat herkkutiskistä suoraan naamaansa hyllyjen välissä. Tosin vartija oli niskassa kiinni saman tien ja pitkät selitykset alkoivat.

Minulla on kummallinen tapa seistä kassajonossa ja maksaa ostokseni.

Ehkei nyt yksi banaani sentään? Liioittelua ja olihan minulla perusteltu syy syödä se. Ap

Vierailija
20/63 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauppa on niin törppö että päästää kassajonot pitkiksi, niin ajan säästämiseksi on ihan kohtuu että porukka voi syödä siinä jonossa. Tietysti pitää maksaa sitten kun on oma vuoro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme