Käykö kukaan kirkossa Sunnuntaisin?
Ihan vaan mielenkiinnosta. Käykö ihmiset kirkossa, ja jos käy, niin missä kirkossa?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
En joka sunnuntai, mutta silti useammin kuin tapakristityt. Käyn lähinnä sateenkaarimessussa.
Jos käy kerran vuodessa kirkossa niin käy jo useammin kuin 90 % tapakristityistä.
Käyn noin kerran kuussa. Käy siellä muitakin nuoria ja nuoria aikuisia.
Sunnuntai ei ole niin pyhä, että tarvitsisi kirjoittaa lauseen keskellä isolla alkukirjaimella.
Olen monena sunnuntaina halunnut mennä, mutta aina on tullut joku este tai "este".
Vierailija kirjoitti:
Olen monena sunnuntaina halunnut mennä, mutta aina on tullut joku este tai "este".
Ehkä tänään? Kesäisin ja joulun alla on minusta erityisen helppo käydä. Kesäisin ihmiset käyvät sivistysmielessä ja uteliaisuudesta reissatessaan erilaisissa kirkoissa ja osa osallistuu myös jumalanpalveluksiin kokeakseen senkin, vaikkei olisikaan uskovainen tai seurakuntaihminen. Joulun alla moni käy kirkossa hakemassa joulufiilistä.
Suomessa käyn muutaman kerran vuodessa. Medellínissä melkein joka sunnuntai. Jos olen muissa maissa käymässä, käyn ihan mielenkiinnosta katsomassa millainen heidän messu on. Olen katolinen, mutta tutustun mielelläni myös muihin suuntauksiin ja uskontoihin.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tänään? Kesäisin ja joulun alla on minusta erityisen helppo käydä. Kesäisin ihmiset käyvät sivistysmielessä ja uteliaisuudesta reissatessaan erilaisissa kirkoissa ja osa osallistuu myös jumalanpalveluksiin kokeakseen senkin, vaikkei olisikaan uskovainen tai seurakuntaihminen. Joulun alla moni käy kirkossa hakemassa joulufiilistä.
Tänään taitaa olla jo myöhäistä.
Mutta ensi viikolla olen menossa kummilapsen rippikirkkoon.
Käyn ottamassa kolehteja tuoppeihin.
En joka sunnuntai, mutta silti useammin kuin tapakristityt. Käyn lähinnä sateenkaarimessussa.