Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästin juuri 120egeä omalla jalklahoidolla ja tukanleikkuulla

Vierailija
21.07.2018 |

Suosittelen sullekin.
Ei ole rakettitiedettä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene juntti muualle. Ja ai niin, laita se korkki kiinni.

Hyvää kesää

Vierailija
2/17 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit maksaa turhahoidoista maltaita. Korkit on aina kiinni, päinvastoin kuin sulla kaisapieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä paikkasin hampaani, hirtin peräpukamani ja hieroin niskat ja hartiat uuteen uskoon. Mites muut?

Vierailija
4/17 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo hullua maksaa perusduunista satasia. aina hoidan jalkani itse kanssa.. helppoo.

Vierailija
5/17 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo hampaanpaikkaaminenkin onnistuu cavitilla. helppoa sekin. samalla kankaan kutominen, iisiä. pellavat jytkykän ite. kananmunat kanatarhasta jne.

Vierailija
6/17 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites peräpukamat napsitaan? jollain naruilla? saisko niksejä.

Vierailija
7/17 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaisaliini alapeukuttaa :/

Vierailija
8/17 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin säästät eläkeikään mennessä miljuunan...

Säästin just 1500, kun en ostanut Vuittonin kassia. Huomenna vois säästää 200000 egeä, kun en osta kämppää. On kuulkaa nopsasti säästössä rahulia ja voin jäädäkin jo ens vuonna eläkkeelle.

Vierailija
9/17 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on vuosia leikannut itse, kehittyy. Oppii kerrostamaan ym. Säästää paitsi rahaa, myös aikaa. Omantukanleikkkavia dissaavat, meitä on erilaisia. Leikkauksen voi oppia tekemään hyvin.

Vierailija
10/17 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon juuri säästänyt 6240 euroa viimeisen kuuden vuoden ajalta, kun ryhdyin seurustelemaan ja ei ole tarvinnut joka viikonloppu käydä perjantaina ja lauantaina baarissa. Summa laskettu 20€/ilta eli aika kohtuullisesti. Todellinen säästö varmasti huomattavasti suurempi.

Vierailija
11/17 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mistäs sais hyvät kampaanjansakset? idiksii..

hinta..

Vierailija
12/17 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivampi leikata ite eikä aina jänskättää että mikähän lörppäsuu täl kertaa sattuu kohdalle: ''onks lomat pidetty..?'' jne.. noo. en kaipaa avauslinereita vaan tukka siistiks. joo.

ei jaksa maksaa ylihintaa .

Vierailija
13/17 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanat jalkahoidot saa jalkasuoloilla.. ah.

Vierailija
14/17 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä tulee aina hyvä mieli itselle, esim. juurikin tukanleikkuusta, kun on opetellut itse tekemään - ja jos joku vielä sattuu kysymään, millä parturilla kävit ;)! Vielä paremoi, jos kokeilee laittaa erilliselle tilille ne rahat, mitä noista säästyy. Pikkuhiljaa saa vaikka reissurahaa kokoon.

Luin jostain nettisivustolta hyvän säästövinkin myös ruuan suhteen. Eli kannattaa alkaa katsomaan omaa jääkaappia kriittisemmin, paljonko oikeasti tulee heitettyä ruokaa roskiin ja kehittää sitä puolta. Meillä ainakin tahtoo jäädä viikolla tehtyjä ruokia aina pienet jämät (esim.yhden hengen satsit), ja olemme alkaneet pitää jämäpäiviä, kun lämmitetään vain niitä ylijääneitä ja syödään pois. Vuodessa tulee iso säästö.

Olen itse ostanut kampaamotukusta laadukkaan hiustenleikkuukoneen ja -sakset (sekä leikkuu-, että ohennus-). Ammattilaisen välineet, mutta käytän niitä vuosikausia ellen jopa vuosikymmeniä. Youtubessa on hyviä videoita leikkuuseen, mutta opetteluahan se silti vaatii. En toki tee ammatilaisen jälkeä varmaankaan, mutta ei paljon puutu.

Vierailija
15/17 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

huikeeta, minäkin säästän jatkuvasti kun kasaan ja korjaan itse pelitietokoneeni ja jatkuvasti täytyy olla tehoja uusimassa 1-2 vuoden sykleillä, en tietenkään heitä osia roskiin vaan myyn torilla eteenpäin, aikalailla kaikki kelvannu kun ollut takuu aikaa jäljellä, saan aina melkein puolet alkuperäisestä hinnasta takasin

ostan 600€ näytönohjaimen, käytän itse 2/3 takuuaikaa, myyn 300€ eteenpäin ja uus vastaava tilalle, tuon puuttuvan summan saa veronpalautuksista esim

Vierailija
16/17 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä säästöniksejä lisää vaan

Vierailija
17/17 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju. Olen opiskellut nuoruudessani Sky-opistossa, koivukylässä, vantaalla kosmetologiksi. Opiskelin myös kampaajaksi. Päivääkään en ole kyseisiä töitä tehnyt. Olin media-alalla 20 vuotta töissä, kunnes yt-neuvotteluissa sain kenkää, 50-vuotiaana. Opiskelin lähihoitajaksi, en työskentele alalla, koska sairastuin vakavasti. Nyt työkyvyttömyyseläkkeellä voin hyödyntää kaikkia ammattejani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi