Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millainen ihminen pilkkaa mielisairaita?

Vierailija
21.07.2018 |

Lietsoen pilkkaa, eikä edes kuuntele ja välitä siitä mitä hänelle kerrotaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa mielestäsi saa reagoida esimerkiksi bipolaarisen ihmisen seksikeskeiseen, järkyttävään, itsekeskeiseen jne. käytökseen? 

Miksi minun pitäisi henkisesti terveenä kestää kaikki se kauna, mitä hänen suustaan ryöppyää? Pahoittelen, jossain vaiheessa ei enää jaksa olla jatkuvan keljuilun kohteena.

Olen bipon omainen. Maniavaiheessa bipo on mitä hirvein narsisti. Mutta kun maniavaihe on ohi, hän on taas kiva.

Hänen tietämättään, vaiheen ollessa pahin, soitin hänen hoitotaholleen ja lääkitys tarkistettiin. Sairaus on aivan kamalaa läheisille, mutta helpottako sinua että se ei ole tahallista pahuutta kuten narsisteilla. Oli kyllä kamalaa kuunnella sitä syyttely, mutta kun ehdotin eroa, sekään ei sopinut. Monet eivät pystykään olemaan bipon kanssa, jos tämä ei itse ymmärrä sairauttaan.

Soita Finfamiin tai muulle auttavalle taholle.

Vierailija
22/27 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tervejärkisen touhua kirjoitti:

No ei kyllä ihan terve ole takuulla itsekään , jos ei kerran ymmärrä, että sairaus on sairaus ja että sairaat ovat sairaita.

Se taas,  ettei sairaita pilkata, kuuluu normaalin ihmisen, aivan  luontaiseen käyttäytymisen etiikkaan.

Niin No, harva se päivä tälläkin palstalla nauretaan yhdyssanavirheille tai muille kielioppivirheille .Lukihäiriöiset näköjään vapaata riistaa, pilkkaapa samoin vaikka cp-vammaisia niin jopa ois soppa valmis.

Nyt voidaan vain nauraa ja huutaa WT.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytöksesi ei anna ymmärtää muuta.

No mitä vttua minua tullaan haukkumaan ja höpöttämään jostakin moraalista kun en ole ketään loukannut, 3 parkkisakkoa olen eläesssäbi saanut ja töitä valmis tekemään vaikka puoli ilmaiseksi.

Ja vielä valmis antamaan rahaa työkyvyttömyyseläkeläisille pienestä palkasta jos saan tilinumerot selville.

Työpaikka jossa olin se miten siellä kohdeltiin oli se juttu.

Tunsin itseni roskaksi siellä. Erittäin hävytöntä kohtelua.

Sen päälle se oli vielä sellaista kieroa manipulointia esimerkiksi ikäänkuin koko ammattiryhmä olisi yhtä sairaita. Olen käynyt useassa paikassa ja todennut että se ei todellakaan pidä paikkaansa. Ikäänkuin taustalla ilmeni omien narsististen mielitekojen tyydyksen täyttävän jotakin tyhjiötä.

Mistään ylireagoinnista ei ole kyse. En jaksa vatvoa tätä tämän enempää. Toki paljon painajaisia olen nähnyt mutta ei kai siinä sitten.

Vierailija
24/27 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tervejärkisen touhua kirjoitti:

No ei kyllä ihan terve ole takuulla itsekään , jos ei kerran ymmärrä, että sairaus on sairaus ja että sairaat ovat sairaita.

Se taas,  ettei sairaita pilkata, kuuluu normaalin ihmisen, aivan  luontaiseen käyttäytymisen etiikkaan.

Mielenkiintoiseksi ja kauheimmaksi tämän tekee se, että läheisten kannalta kaikkein sairain ja pahin on narsisti. Joka saattaa samalla olla ainut jolla ei ole ollut tarvetta sairaslomiin. Kaikkein sairain narsisti on päämäärätietoisesti keinoja kaihtamatta esim luonut uran, elämän jossa muut on vain hänen osiaan, kuin esineitä. Sairain eli narsisti ei ajattele, että niillä (muut ihmiset) olisi mitään tuntoja, ne kun ovat vain kuten esineet.

Monessa perheessä hoidossa on väärä ihminen.

Vierailija
25/27 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytöksesi ei anna ymmärtää muuta.

No mitä vttua minua tullaan haukkumaan ja höpöttämään jostakin moraalista kun en ole ketään loukannut, 3 parkkisakkoa olen eläesssäbi saanut ja töitä valmis tekemään vaikka puoli ilmaiseksi.

Ja vielä valmis antamaan rahaa työkyvyttömyyseläkeläisille pienestä palkasta jos saan tilinumerot selville.

Työpaikka jossa olin se miten siellä kohdeltiin oli se juttu.

Tunsin itseni roskaksi siellä. Erittäin hävytöntä kohtelua.

Sen päälle se oli vielä sellaista kieroa manipulointia esimerkiksi ikäänkuin koko ammattiryhmä olisi yhtä sairaita. Olen käynyt useassa paikassa ja todennut että se ei todellakaan pidä paikkaansa. Ikäänkuin taustalla ilmeni omien narsististen mielitekojen tyydyksen täyttävän jotakin tyhjiötä.

Mistään ylireagoinnista ei ole kyse. En jaksa vatvoa tätä tämän enempää. Toki paljon painajaisia olen nähnyt mutta ei kai siinä sitten.

Ei tässä kyllä ollut kovinkaan paljon sellaisia systemaattisia harkittuja piirteitä, osaltaan ehkä. En ole itseasiassa törmännyt tällaiseen enkä ole sellainen katkeran puoleinen. Elämä ei ole helppoa.

Vierailija
26/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa mielestäsi saa reagoida esimerkiksi bipolaarisen ihmisen seksikeskeiseen, järkyttävään, itsekeskeiseen jne. käytökseen? 

Miksi minun pitäisi henkisesti terveenä kestää kaikki se kauna, mitä hänen suustaan ryöppyää? Pahoittelen, jossain vaiheessa ei enää jaksa olla jatkuvan keljuilun kohteena.

Normaali, terveen libidon omaava ihminen on seksikeskeinen. Itselläni ei kyseistä häiriötä ole, ja olen todella seksikeskeinen ja seksuaalinen ihminen. Psykiatri puoskarien pseudotieteellisillä diagnooseilla ei tutkitustikaan ole mitään tieteellistä pätevyyttä. Heidän mukaansa kun mikä tahansa normaali toiminto, tunne, ele tai ilmaisu on oire tai merkki jostakin mielenhäiriötilasta. Suurin osa populaatiosta on sitten häiriintynyttä sakkia, sillä keskivertoihminen ajattelee seksiä useita kertoja päivässä.

Vierailija
27/27 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kyllä ihan aina, enkä jaksa ymmärtää; naapurin nainen, erittäin sairas, piinasi minua ja miestäni pitkän aikaa. Jätti lahjoja rappukäytävään ja yritti jallittaa miestäni. Äärimmäisen rasittavaa pidemmän päälle. Onneksi poliisit hakivat ja veivät pakkohoitoon. Joku muu ilmoitti tästä. Emme me. Välillä teki mieli huutaa että 'painu nyt vi****n siitä!! Mutta maltettiin mielemme vaikka vaikeaa se oli.

Lisäksi lähipiiristä löytyy narsisti ja se on vaan niin että jollei ihminen osaa käyttäytyä niin häntä ei tarvitse tavata ja nähdä. Kun opettelee käyttäytymään niin voidaan tavata sitten. Tosin narsistille tämä lienee mahdotonta, joten se on sitten no can do ja voi voi.