Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen ihminen pilkkaa mielisairaita?

Vierailija
21.07.2018 |

Lietsoen pilkkaa, eikä edes kuuntele ja välitä siitä mitä hänelle kerrotaan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lietsoen pilkkaa, eikä edes kuuntele ja välitä siitä mitä hänelle kerrotaan.

Se on hyvin tuomittavaa.

Vierailija
2/27 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöksesi ei anna ymmärtää muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa mielestäsi saa reagoida esimerkiksi bipolaarisen ihmisen seksikeskeiseen, järkyttävään, itsekeskeiseen jne. käytökseen? 

Miksi minun pitäisi henkisesti terveenä kestää kaikki se kauna, mitä hänen suustaan ryöppyää? Pahoittelen, jossain vaiheessa ei enää jaksa olla jatkuvan keljuilun kohteena.

Vierailija
4/27 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainem keski-ikäinen setämies - tunnekylmä narsisti. Kokemusta löytyy roppakaupalla. 60-luvun hedelmät ovat saatanasta siinneitä, sota-ajan kokeneiden vanhempien kuvottavaa kasvustoa.

Onko tuo mielestäsi normaali tapa reagoida?

Vierailija
5/27 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä ihan terve ole takuulla itsekään , jos ei kerran ymmärrä, että sairaus on sairaus ja että sairaat ovat sairaita.

Se taas,  ettei sairaita pilkata, kuuluu normaalin ihmisen, aivan  luontaiseen käyttäytymisen etiikkaan.

Vierailija
6/27 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tervejärkisen touhua kirjoitti:

No ei kyllä ihan terve ole takuulla itsekään , jos ei kerran ymmärrä, että sairaus on sairaus ja että sairaat ovat sairaita.

Se taas,  ettei sairaita pilkata, kuuluu normaalin ihmisen, aivan  luontaiseen käyttäytymisen etiikkaan.

Et ole joutunut maanikon kynsiin, jos et ymmärrä, mistä puhun.

Vierailija
7/27 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainem keski-ikäinen setämies - tunnekylmä narsisti. Kokemusta löytyy roppakaupalla. 60-luvun hedelmät ovat saatanasta siinneitä, sota-ajan kokeneiden vanhempien kuvottavaa kasvustoa.

Mitä ihmettä....??

Ja tälle tulee peukkua??

Vierailija
8/27 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä vttua minua tullaan haukkumaan ja höpöttämään jostakin moraalista kun en ole ketään loukannut, 3 parkkisakkoa olen eläesssäbi saanut ja töitä valmis tekemään vaikka puoli ilmaiseksi.

Vierailija
9/27 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä....??

Ja tälle tulee peukkua??

Se koira jne. Taisi kalahtaa.

Vierailija
10/27 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä....??

Ja tälle tulee peukkua??

Se koira jne. Taisi kalahtaa.

Edelleen: MITÄ IHMETTÄ????

Vierailija
11/27 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, SINÄHÄN  nimenomaan olet se hieno esimerkki ihmisestä, joka ei pilkkaa ketään ?

Vierailija
12/27 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setämies setämies setämies... Olet Ikis.

Vierailija
13/27 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa 'ikis' onkin muunsukupuolinen ?

Vierailija
14/27 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä vttua minua tullaan haukkumaan ja höpöttämään jostakin moraalista kun en ole ketään loukannut, 3 parkkisakkoa olen eläesssäbi saanut ja töitä valmis tekemään vaikka puoli ilmaiseksi.

Ja vielä valmis antamaan rahaa työkyvyttömyyseläkeläisille pienestä palkasta jos saan tilinumerot selville.

Vierailija
15/27 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori tai jo kyynistynyt.

Vierailija
16/27 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä valmis antamaan rahaa työkyvyttömyyseläkeläisille pienestä palkasta jos saan tilinumerot selville.

Työpaikka jossa olin se miten siellä kohdeltiin oli se juttu.

Vierailija
17/27 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunsin itseni roskaksi siellä. Erittäin hävytöntä kohtelua.

Vierailija
18/27 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilö joka on ammatiltaan psykiatri

Vierailija
19/27 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä nyt on pilkattu ja missä? Eli mihin ap:n aloitus liittyy?

Vierailija
20/27 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunsin itseni roskaksi siellä. Erittäin hävytöntä kohtelua.

Sen päälle se oli vielä sellaista kieroa manipulointia esimerkiksi ikäänkuin koko ammattiryhmä olisi yhtä sairaita. Olen käynyt useassa paikassa ja todennut että se ei todellakaan pidä paikkaansa. Ikäänkuin taustalla ilmeni omien narsististen mielitekojen tyydyksen täyttävän jotakin tyhjiötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan