Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis mitä h*lvettiä?!

Vierailija
21.07.2018 |

Asumme mieheni kanssa kolmiossa. Minä olen makuuhuonessa koska siellä on ilmastointilaite (olen ihan viimesilläni raskaana). Mies katsoo olohuoneessa yleisurheilua.
Huutelee miehelle etten saa ratkaistua erästä ongelmaa (liittyen puhelimeen) enkä saa vastausta. Menen katsomaan niin miestä ei näy missään. Tarkistan joka huoneen, ja ei, mies ei ole kotona. Ei ole kuitenkaan sanonut mulle että lähtee jonnekin, ihan perinteinen "heippa" olisi ok että tiedän että toinen lähtee jonnekin. On vaan kadonnut. Soitin sille, ei vastaa puhelimeen. Mies on nyt ollut 2 tuntia jossain, en tiedä missä kun ei sanonut edes lähtevänsä ja mulla hiipii paniikki. Ihan jo siksi että mitä jos mä alan nyt synnyttämään ja mies on kateissa?! En keksi yhtään paikkaa minne tuo olisi voinut mennä ja miksi olisi häipynyt sanomatta että lähtee!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita hänen ystävilleen, perheelleen?

Vierailija
2/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla keksitty juttu, kuulostaa niin jännältä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh! Onko kuitenkin varma, ettei huikannut sulle jotain ja sä olit vaikka torkahtanut, etkä kuullut?

Vai oliko esim telkku päällä "salaamassa" lähtöä?

Vierailija
4/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähti perinteisesti ”roskia” viemään, kun alkoi miettiä tulevaisuuttaan perheenisänä?

Vierailija
5/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on kaupassa, hakee teille jotain juotavaa. :)

Vierailija
6/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään keksi mitään paikkaa, mutta jos kysyt että missä, niin vastaus lienee humalassa.

Vierailija
7/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli koira, joka karkasi heti, kun ovi oli auki.

Vierailija
8/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti hakeen maitoo kioskilta ja tulee takaisin 15 vuoden päästä.

Vierailija
9/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis paniikissa kun puhelimessasi on ongelma.

Vierailija
10/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äsken ilmestyi kotiin. Oli kuulemma mennyt naapuriin ja mun olisi pitänyt osata päätellä että hän on siellä. (Mistä?! Se ei koskaan käy naapurissa!!) Olen niin raivona koska olin paniikissa että huusin vaan että sä et v*ttu voi lähteä noin sanomatta mitään että tajuatko millaiseen hysteriaan mä lietson itseni täällä kun toinen vaan katoaa.

Mies käyttäytyy täysin välinpitämättömästi, kuulemma täysin ylireagoin. Olen ensinnäkin miehen reaktiosta niin järkyttynyt että tärisen vaan, hän ei ole omasta mielestään tehnyt mitään ja minun pitää nyt vaan rauhoittua.

Ap

Vierailija
11/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sinä aikuinen eukko nyt muutaman tunnin ilman passaajaa pärjäät

Vierailija
12/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, höh...jopas tuli tylsä loppu jutulle.

Mutta mun mielestä ap on oikeassa, että mies teki väärin. Kyllähän tuo on kummallista käytöstä.

Vierailija
13/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole mistään passaamisesta tai siitä että mun pitäis vahtia miestä 24/7. Ihan vapaasti saa mennä ja tulla. Mä oon vihainen siitä ettei voi edes sanoa että lähtee, eikä vastaa puhelimeen. En mäkään katoa kotoa noin vaan yhtäkkiä. Tai kai se on sitten normaalia ja mä oon hullu kun oletan että jos yhtäkkiä johonkin pariksi tunniksi katoaa, sanoo ensinnäkin vaikka vaan että lähen nyt, moikka. En ikinä rajoita tai vaadi selityksiä miehen menisille tai tulemisille, mutta nyt alkaa tuntua siltä että mä oon ilmeisesti totaalinen itsestäänselvyys kaikin puolin , niin yhdentekevä että mulle ei edes kohteliaisuus syistä tarvitse sanoa kun lähtee jonnekin.

Ap

Vierailija
14/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG sentään

Vierailija
15/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän isä oli samanlainen. Katosi vain, ja palasi joskus monen tunnin päästä kuin ei mitään. Ja me olimme etsineet talot ja pihat, kun oli asiaa. Tämä toki tapahtui ennen kännyköiden aikaa. Onneksi hän nyt vanhana on oivaltanut, että ei ole kohtuullista vain kadota ja viipyä tuntikausia ilman, että perhe tietää hänen menoistaan yhtään mitään.

Tässä tapauksessa, kun ap on viimeisillään raskaana, on minusta edesvastuutonta kadota noin vain. Kyllä ap:n mies pienen ojennuksen ansaitsikin.

Vierailija
16/16 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut omasta miehestä näiden vuosien aikana, että kun hän katoaa sanomatta mitään niin tiedän, että on hakemassa jotain. Mies on niin keskittynyt siihen johonkin asiaan että kaikki muu katoaa ympäriltä. Tostaina katoin kun hän oli grillin kimpussa ja tutki kaasupulloa. Tänään aamulla kun huutelin että juotko kahvia, niin ei vastausta. Menin terassille huutelee ei vastausta. Silloin tiesin että on hakemassa grilliin jotain osaa. Puoli tuntia ja se tuli uuden kaasupullon letkun kanssa. Kysyin juotko kahvia, joo juon ja kävin hakee uuden letkun.