Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole mitään järkeä maksaa partureille...

Vierailija
21.07.2018 |

Itse pystyy saksimaan ihan saman tuloksen. For free. Just leikattu oma tukka.

Ei ole mitään järkeä maksaa partureille...

Vaihtoehdot

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo 120 egeä naisten tukanlaitosta ei ole oikein joten itse saksin

Vierailija
2/15 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo nyt on muotia epätasaisetkin leikkkaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran annoin vaimon leikata tukan. Hän osasi lyhentää hiusrajalta, mutta jätti ohentamatta.

Lopputulos oli afro.

Vierailija
4/15 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh

miksi miesten leikkuut on kolme krt halvempia

Vierailija
5/15 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisin lyhentää omat hiukseni mutta silloin jäisin vaille parin kuukauden välein koettavaa ystävällistä juttelua, hellien ja taitavien käsien koskettelua ja kauniin kropan läheisyyden aistimista. 

Maksan mielelläni "omalle" parturilleni .

Vierailija
6/15 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saksiminen joten kuten varmasti onnistuukin, mutta minulle tehdään paljon muutakin. Irrotetaan teippipidennykset, sävytetään omaa tukkaa, leikataan latvoja, laitetaan teippipidennykset takaisin. Enpä usko että itse onnistuisin, joten maksan sen 150€/kerta ihan mielelläni, tai jos haluan uuden värin niin 450€/kerta kun tulee uudet pidennykset.

Vierailija
7/15 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisin lyhentää omat hiukseni mutta silloin jäisin vaille parin kuukauden välein koettavaa ystävällistä juttelua, hellien ja taitavien käsien koskettelua ja kauniin kropan läheisyyden aistimista. 

ooh lass ukka vastaa ((ainut krt kun pääsee naista lähelle ja parturi on 63v ja 150kg)) heh

Vierailija
8/15 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo monta vuotta lyhentänyt hiukset koneella. Alkaantuvaa kaljua on turha peitellä.

Vierailija
9/15 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heh

miksi miesten leikkuut on kolme krt halvempia

Eivät ole. Mikään ei kertomalla vähene.

Vierailija
10/15 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saksiminen joten kuten varmasti onnistuukin, mutta minulle tehdään paljon muutakin. Irrotetaan teippipidennykset, sävytetään omaa tukkaa, leikataan latvoja, laitetaan teippipidennykset takaisin. Enpä usko että itse onnistuisin, joten maksan sen 150€/kerta ihan mielelläni, tai jos haluan uuden värin niin 450€/kerta kun tulee uudet pidennykset.

Oletko ikinä kuullut, että hiukset kasvavat ihan itse. Miksi et kasvata, jos haluat pitkät hiukset.

Vierailija
11/15 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ooh lass ukka vastaa ((ainut krt kun pääsee naista lähelle ja parturi on 63v ja 150kg)) heh

Se on valitettavasti todellisuutta kymmenille tuhansille miehille maassamme.

Vierailija
12/15 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on valitettavasti todellisuutta kymmenille tuhansille miehille maassamme.

surullist ;´(

Vierailija
13/15 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolainen parturini leikkaa 25e hinnalla hiukseni sellaisella itsetunnolla ja taidolla joka tulee ylpeydestä omaan tekemiseensä. Sellaisesta palvelusta olen valmis antamaan jopa tippiä.

Joskus joutuu käyttämään pääkaupunkiseudun kolmenkympin pääleikkureita, joilla ei ole mitään ylpeyttä omaan tekemiseensä, ja jotka ei edes juttele miesasiakkaiden kanssa. Näitä käytän onneksi vain kerran tai kaksi vuodessa pakosta.

Vierailija
14/15 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ooh virolainen parturi jaaaasssss ( o  ) Y (  o )  uuuh

Vierailija
15/15 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä teen itse saksineni kaiken, mutta kampaaja saa hiukset paljon paremman näköisiksi. Jos en kokisi sitä sekä vastenmieliseksi että vaivalloiseksi (varaa ajan, menee paikan päälle silloin kun on aika varattu ja istuu siellä jonkun vieraan hiplatessa hiuksia ja päätä) niin kävisin useammin. Nyt n. kerran vuodessa käyn leikkauttamassa hiukset kunnolla lyhyemmiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi