Miksi ihmiset katsovat pahalla jos polttaa röökiä biitsillä?
Tällä kyseisellä rannalla sitä ei ainakaan ole kielletty. Yksikin perheen äiti oikein vihaisena katsoi ensin hetken aikaa sitten siirtyi pyyhkeineen pari kymmentä metriä pois päin ottamaan aurinkoa. Ei ollut ainoa, moni katsoi ikävästi. Ihan kuin tupakoitsijalla ei olisi oikeutta olla rannalla siinä missä muillakin..
M26
Kommentit (67)
Koska kaasutuksesi pilaa hengitysilmani, "hautaat" tumpit, josta ne putkahtavat kohta esiin. Häiritset melullasi, pelotat naisia ja lapsia kännissäsi. Viet uimavalvojien huomion kun ovat vastuussa sinustakin. Jätät pullot ja tölkit, ja särjet pulloja rantakiviin.
Vierailija kirjoitti:
Koska kaasutuksesi pilaa hengitysilmani, "hautaat" tumpit, josta ne putkahtavat kohta esiin. Häiritset melullasi, pelotat naisia ja lapsia kännissäsi. Viet uimavalvojien huomion kun ovat vastuussa sinustakin. Jätät pullot ja tölkit, ja särjet pulloja rantakiviin.
Totta toinen puoli. Kaikki tupakoitsijat eivät ole paskiaisia, mutta onko joku tavannut tupakoimattoman paskiaisen?
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijat ovat aivottomia.
Ainakaan aivo ei toimi jos näköpiirissä ei ole seinään kirjoitettua ohjetta ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ärsyttää, että altistat lapseni passiiviselle tupakoinnille. Siirrymme toki kauemmas, mutta kyllä sen pitäisi olla se tupakoitsija, joka siirtyy. Näillä keleillä on rannat piukassa ja on kohtuutonta, että yksi röökinkäryttäjä olettaa, että muut siirtyvät hänen myrkkysavujensa tieltä.
Olen itsekin entinen tupakoitsija, mutta en pysty käsittämään tuollaista itsekkyyttä. En olisi ikinä kehdannut vetää röökiä niin, että ympärillä on paljon ihmisiä, jotka häiriintyvät asiasta.
Selvittäisit itsellesi, mitä on passiivinen tupakointi, ennen kuin alat vinkumaan.
No mitä se on, ellei tupakansavulle altistumista? 🤔
Niin, selvitä se itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, onhan se oikein ihmisoikeusrike, kun siirrytään tupakoitsijoista kauemmas.
Menen rannalle haistelemaan raikasta ilmaa, nauttimaan lämmöstä ja rauhoittumaan.
Sitten tupakoitsija kokee oikeuden pilata ainakin osittain tämän. Saan hyvin helposti päänsäryn tupakan hajusta. Ei toki ole tupakoitsijan vika, enkä ketään pahasti katso mutta ei kai sitä ihan viereen tarvitse tulla tupruttelemaan.
Vähän aikaa sitten olin terassille päiväsaikaan syömässä ja seurueemme joutui jakamaan pöydän erään tupakoitsijan kanssa. Olen sitä paitsi luullut, että tupakointi on terasseilla kielletty. Olipa siinä todellinen nautinto syödä, samalla kun toinen tupruttelee suoraan naamaan.
Täytyy aikamoinen röökinhimo olla, jos ei esim. ruokailun aikaa voi olla ilman tai sitten rannalla istuessa. Ehkä sitten röökaaja ei itse haista enää mitään mutta lähellä voi olla henkilöitä, joille haju voi olla erittäinen epämiellyttävää.
Itse ainakin poltan juurikin terassilla ja rannalla, koska se on osa nautintoa!
Ahhhh.
Muuten poltan harvoin, en ole nikotiiniriippuvainen.
Nautiskelen elämästä, sauhuttelu on tunnelmallista.
Sallittua puukottaa? Ehkä meni pikkuisen vaan liioittelun puolelle nyt?