Autoton pummaa usein kyytiä tai autoa lainaksi
Ärsyttää perhe, joka on niin vihreää, eikä sanojensa mukaan tarvitse sellaista turhaketta kuin auto.
No meillä on kaksi autoa, toinen on pakettiauto. Niin eikös näillä autottomilla ole jatkuvasti tarve pummata joko kyytiä tai sitten ihan autoa lainaksi, sitä pakuakin pitäisi lainailla, kun on aina jotain kuskattavaa.
Kommentit (11)
En ole huomannut moista. Kaksi autoa perheessä, ei tule kyytipyyntöjä autottomilta.
Kuinkahan monta autoprovoa tulee vielä tänään?
"Ikävä kyllä vakuutuksemme vuoksi emme voi lainata autoa."
Minulla ei ole autoa, koska olen köyhä ja pääsen julkisille moniin paikkoihin. Toisinaan tarvitsen autoa, mutta en ole ikinä lainannut keneltäkään autoa, vaan vuokrannut.
Ei tartte antaa lainaksi eikä kuskata.Sano hinta niille millä saa ja millä pääsee kyytissä.
Ap, sano sille pummaajalle, että vuokraa sen auton tai pakettiauton. Jos kerran niin vihreää ovat.
Kerrot piilovittuiluna että tehän ette autoa tarvii muutoin kuin muiden omaana, sovitaanko sit kimppakuluista niin voivat autottomana jatkaakin.
Et sitten tähän aloitukseen linkannut firmaasi?
Sanot suoraan että autonlainailu loppu nyt tähän!
Josset tuota kehtaa niin sano että vaihdoitte vakuutuksen halvempaan mutta siinä vaatimus ettei autolla aja muut kuin vakuutuksen ottaneet.
Poikani saa kohta ajokortin eikä tule lainaamaan autoani koska tietää että vakuutuspapereissa kohta ettei autolla aja alle 25-vuotias.
Olen autoton mutta voit kieltäytyä lainaamasta autoa, vetoa vaikka että se saastuttaa liikaa. Pyydä autosta vuokraa ja kerro että säästät sähköautoa varten.
Tulee halvemmaksi ajella muiden laskuun.