Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt helteillä on huomannut, että iso osa naisista ei ole huolehtinut itseään kesäkuntoon!

Vierailija
21.07.2018 |

Voi naiset, miksi näin? Uimarannat kyllä paljastavat karun totuuden.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi noin tyhmää aloitusta tosissani.

Eiköhän tässäkin vain kerjätä haukkuja miehille.

Jälleen kerran. Upeaa naiset.

Vierailija
22/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kesä-ja rantakunnossa heti, kun vedän hellemekon tai bikinit päälleni, makkaroista viis. Ei tarvitse katsoa, jos sinua haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että suurinosa ihmisistä on aika tukevassa kunnossa. Mä en tajua miten voi olla niin vaikeaa pitää itsensä kondiksessa.

Itsellä myös lapsia ja oon timmissä kunnossa, eikä se ole edes mitenkään vaikeaa.

Vierailija
24/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on huomannut? Puhutko itsestäsi kolmannessa persoonassa?

Vierailija
25/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin näin liki viiskymppisenä neljän lapsen äitina, kaksi syöpää selätettyäni, että voin vihdoinkin antaa itselleni rauhan ja luvan olla sellainen kuin olen. Menen siis rannalle raskausarpineni, leikkausarpineni ja roikkuvine tisseineni ja vatsanahkoineni. Siinähän kauhistelet :) 

Vierailija
26/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa pitääkö joku random douche mua kauniina tai seksikkäänä uimarannalla johon lähen ottamaan aurinkoa ja viilentymään vedessä.

Ottaa päähän kun jotkut ajattelee, että naisen olemassaolon ainut tarkoitus on miesten mielyttäminen aina ja kaikissa tilanteissa. Ei ole.

Nämä miehet onkin sitten niitä jotka vauvapalstalla nyyhkii ja ihmettelee miksi naiset nirsoilee, vaikka itse pitävät naisia objekteina ja arvostelevat yleisillä rannoilla toisten kesäkuntoa ja pitävät itseään jonain alfauroksina vaikka totuus on vallan toinen.

Tiedoksi, idiootti ei naista jaksa kiinnostaa, ikävä totuus paljastuu kun avaat suusi ja alat puhua ja jo on naiset kaikonneet kuin tuhka tuuleen.